opnieuw jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had mijn iPod ong. Een paar weken geleden succesvol gejailbreaked met greenpoison. De firmware die er toen op stond was 4.1. Ik zag een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opnieuw jailbreaken?
Ik had mijn iPod ong. Een paar weken geleden succesvol gejailbreaked met greenpoison. De firmware die er toen op stond was 4.1. Ik zag een update in iTunes naar 4.2.1 en die deed ik. Toen ik mijn iPod weer opstartte zag ik dat mijn iPod niet meer was gejailbreaked. Ik heb mijn iPod opnieuw geprobeerd te
jailbreaken met redsnow, dat lukt niet. En zelfs te downgraden,maar dan komt er te staan: de iPod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is. Wie kan mij helpen? mvg Ewoud33 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geeft die iets van een error bij redsnow? want in principe zou die moeten werken.
Je kan alleen downgraden als je je SHSH gegevens heb opgeslagen. |
|
|||
|
|||
Als ik mijn ipodtouch wil jailbreaken met redsnow gaat alles goed totdat hij gaat jailbreaken, er komt dan een laad balkje. Hij blijft dan staan bij exploiting with limera1n.
En wat is SHSH, hoe kan je dat opslaan? mvg Ewoud33 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Limera1n opnieuw jailbreaken | Achmed1 | Jailbreak | 2 | 12-10-10 11:03 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Opnieuw jailbreaken | Pietphone | Archief | 1 | 09-04-10 18:31 |
Opnieuw jailbreaken | Larsmanson | Unlock [archief] | 10 | 06-04-08 18:21 |
|
|