iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak hulp..4.2.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/80064-jailbreak-hulp-4-2-1-a.html)

cairan 14-12-10 19:49

jailbreak hulp..4.2.1
 
Ik heb een iphone 3G firmware 4.2 en die wil ik graag jailbreaken en nou weet ik voor de moderators onder ons dat die topics er al lang maar alsnog kom ik er niet uit en loop ik tegen verschillende problemen aan.
dus wie mij wil helpen mail me aub
mvg cairan

heuzer@hotmail.com
:D

dannyhtek 14-12-10 20:04

Alleen dit topic zou je ook al goed doen, als je je 06nummer plaatst vraag je gewoon om onzin telefoontjes.
Net alsof iemand gaat luisteren naar "aub niet bellen voor onzin dingen" :)

Wat je vraag betreft:
De handleidingen zijn echt vrij duidelijk hoor en ik heb ookal diverse topics zien langs flitsen.
Je zult in iedergeval even de firmware moeten downloaden en dan Redsn0w gebruiken om je telefoon te jailbreaken.

cairan 14-12-10 20:14

het probleem is ik kan de firmware nergens vinden

dannyhtek 14-12-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairan (Bericht 614875)
het probleem is ik kan de firmware nergens vinden

Even googlen doet soms echt wonderen ;O!
iPod, iPhone and iPad Firmware Download

cairan 14-12-10 20:36

al gedaan dan krijg ik een zipp file binnen zonder ipsw file en die heb ik nodig

dannyhtek 14-12-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairan (Bericht 614885)
al gedaan dan krijg ik een zipp file binnen zonder ipsw file en die heb ik nodig

Welk besturingssysteem heb je?

Sla de file op @bureaublad,

Open je documenten, klik op extra -> Mapopties -> Tabblad weergave -> Vink Extensies voor bekende bestandstypen verbergen af, dus UIT. -> Klik op Oke.


verander de extentse van de firmware file (zip) naar .ipsw en druk op enter, vervolgens nogmaals.
Je firmware zip file wordt herkend als een iTunes file en je kan doorgaan met de jailbreak procedure.

dany1962 14-12-10 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cairan (Bericht 614885)
al gedaan dan krijg ik een zipp file binnen zonder ipsw file en die heb ik nodig

naam wijzigen !!! dus de extentie ! inplaats van zip dan wel .ipsw en moet lukken, lukt het niet gelijk zo,

dan moet je in je pc (win 7 ) wat ik nu heb doe je de volgende :

1-Computer
2-configuratiescherm
3-Vormgeving en persoonlijke instellingen
4-Mapopties
5-bovenop kies nu weegave
6-afvink de 5de optie (( Extensies voor bekende bestandstypen verbergen )) .,
7- NU de naam wijzigen en nu zal de extentie duidelijk zijn en als je ipsw inplaats de zip of rar zal de pc je vragen of je zeker bent dus ja en zal gelijk afbeelding naar de bekende ipsw afbeelding veranderen.

mvg
dany1962

cairan 14-12-10 21:05

ik heb zelf win vista maar ga het nu proberen

cairan 14-12-10 22:21

me telefoon is gejailbreakt hartstikke bedankt alleen nog 1 vraagje bij cydia kon je een source toevoegen die ervoor zorgde dat je apps die je gedownload had via bijv. (nieuwsgroepen of torrents) op je tel kon zetten weet jij miss welke?

Remypas 15-12-10 00:53

Dat gaat over de installatie van illegale software, en dat mag je niet op het forum discussiėren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:03.