//

Crash iphone met greenpoison

Crash iphone met greenpoison discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hall allemaal, Ik zit met nogal een probleem. Ik wilde de iphone van een vriendin jailbreken. Een 3gs van augustus dit jaar op ios 4.1. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-12-10, 10:42
pebbls pebbls is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 12
Standaard Crash iphone met greenpoison

Hall allemaal,

Ik zit met nogal een probleem. Ik wilde de iphone van een vriendin jailbreken. Een 3gs van augustus dit jaar op ios 4.1.

Daar heb ik eerst limera voor gebruikt. 3x, maar werkte niet. toen greenpoison geprobeert. Hier is die halverwege op het icoontje van een usbstickje en itunes blijven hangen. Toen besloten om de phone te herstellen en maar niet te jailbreaken.

Nu geeft de comp aan dat deze phone niet hersteld kan worden omdat hij niet bekend is. Terwijl ze hem heeft geactiveerd op die computer.

Ik snap er niets meer van. Jullie enig idee???

Groetjes Sanne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-10, 11:04
atesdaglim atesdaglim is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Standaard

Ja ik had het met mijn iphone 4 het zelfde probleem ik heb toen mijn firmware handmatig weer erop gezet het heeft wel 4 uurtjes geduurd (geprobeerd) maar uiteindelijk is het mij toch gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G met jailbreak update via itunes daarna crash Ido130 iTunes 25 21-04-11 19:12
Iphone met jailbreak crash na update via itunes. Ido130 iTunes 1 28-03-11 16:57
Alle iDevices: Algemeen stappenplan: voorbereiden, update van 4.1 naar 4.2.1 en JB met Greenpoison Mireille005 Jailbreak 0 11-02-11 23:27
iPad 3.2.2 te jailbreaken met greenpoison en/of limera1n??? colaboy Jailbreak [archief] 1 26-10-10 17:56
iPhone: Iphone 4 met 4.02 Greenpoison GalO Jailbreak 7 02-10-10 13:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.