iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: jailbreak4.2.1 hulp (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/80231-jailbreak4-2-1-hulp.html)

sikapro 17-12-10 06:22

jailbreak4.2.1 hulp
 
beste members

is er iemand uit de regio hasselt die mijn iphone 4 ( aangekocht op 16/12/2010) met 4.2.1 ios geinstalleerd kan jailbreaken

graag antwoord

ik heb redsnow en firmware gedownload op pc gelijk gezegt werd maar dat zijn rar files en als ik die uitpak worden die niet erkent door ( firmware 4.2.1) redsnow omdat de files niet overeenkomt met apple files


hebben jullie goeie links of is er iemand waar ik terecht kan in hasselt en regio voor deze bewerking ; ik zou graag cydia gebruiken :)

bedankt op voorhand

kan kleine vergoeding betalen indien gewenst

grt
;)

Dragon 17-12-10 08:31

Je moet nog even wachten om de iPhone 4 te jailbreaken op 4.2.1. Die is er nog niet.

sikapro 17-12-10 09:27

oke thx voor info

robbiedobbie 17-12-10 09:40

die jailbreak is er wel, maar is nu nog thethered (totdat comex of dev team de unthethered released).
Als je het niet erg vind om bij iedere keer als je de telefoon opnieuw opstart, deze aan de computer te koppelen, kun je hem dus wel al jailbreaken. Je hebt waarschijnlijk een oudere redsnow waardoor hij deze niet herkent.

sikapro 17-12-10 09:51

re
 
nee heb laatste redsnow gedownload en die gaat

maar de firmware word steeds gedownload als rar file en dat kan als ik redsnow open de firmware niet vinden omdat het rar is en geen apple file is

ik denk dat ik ga wachten tot die nieuwe release wat je zei

hou dit forum in het oog op releases

thx voor info;)

robbiedobbie 17-12-10 10:08

Als je graag thethered wilt, kun je proberen met een andere browser de file te downloaden. Wat je ook kan doen (windows) is in mapopties "bestanden met door windows bekende extensie verbergen" uitschakelen. daarna kun je .rar naar .ispw wijzigen.

sikapro 17-12-10 10:16

re
 
ga er eens over nadenken :d:d

toch bedankt

is goeie tip voor toekomst

;)

Dragon 17-12-10 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 615821)
die jailbreak is er wel, maar is nu nog thethered (totdat comex of dev team de unthethered released).

Dat zeg ik. Die is er dus niet, de unthethered JB.

Deze thethered methode wordt door iedereen afgeraden als je geen developer bent. Heeft totaal geen zin, de beschikbare versies van Cydia en MobileSubstrate zijn nog niet geschikt voor gebruik in combinatie met iOS 4.2.1.
Dus ook Cydia kan je niet via Redsnow installeren omdat deze versie niet goed werkt onder 4.2.1.
Ik gebruik zelf al wel de nieuwe versie van Cydia.

Redsn0w ook niet gebruiken als je van bent om een unlock uit te voeren in de toekomst.

Dus raad je hem/haar nu iets aan wat ik dus niet zou aanraden. Vandaar dat ik roep dat deze er nog niet is ;).

robbiedobbie 17-12-10 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 615879)
Dat zeg ik. Die is er dus niet, de unthethered JB.

Deze thethered methode wordt door iedereen afgeraden als je geen developer bent. Heeft totaal geen zin, de beschikbare versies van Cydia en MobileSubstrate zijn nog niet geschikt voor gebruik in combinatie met iOS 4.2.1.
Dus ook Cydia kan je niet via Redsnow installeren omdat deze versie niet goed werkt onder 4.2.1.
Ik gebruik zelf al wel de nieuwe versie van Cydia.

Redsn0w ook niet gebruiken als je van bent om een unlock uit te voeren in de toekomst.

Dus raad je hem/haar nu iets aan wat ik dus niet zou aanraden. Vandaar dat ik roep dat deze er nog niet is ;).

Volgende keren moet je je bronnen maar eens beter checken. De laatste redsnow bied voor 3G en oude 3GS een unthethered jailbreak want cydia en
Mobile substrate zijn allang gefixed voor 4.2.1

tunafish599 17-12-10 17:09

Werkt Cydia enz dan wel op een tethered 4.2.1 3gs JB?

markjan 17-12-10 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tunafish599 (Bericht 615989)
Werkt Cydia enz dan wel op een tethered 4.2.1 3gs JB?

ja hoor werkt perfect! hoop apps doen het gewoon met 4.2.1

tunafish599 17-12-10 17:24

Gebruik jij een tethered jailbreak op de 3gs nieuwe bootrom?

Zoja, wat zijn je ervaringen ermee :D???

En via Redsnow gedaan?

markjan 17-12-10 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tunafish599 (Bericht 615993)
Gebruik jij een tethered jailbreak op de 3gs nieuwe bootrom?

Zoja, wat zijn je ervaringen ermee :D???

En via Redsnow gedaan?

kheb een 3gs 4.2.1 gejailbreaked(?) met redsnow. alles werkt wat ik nodig heb/wil. loopt nooit vast en heb geen last van het tethered jailbreak want ik start hem zelden opnieuw op.
dit zijn de programma's die ik heb:
1. mywi
2. locktopus
3. sbsettings
4. instalous
5. metadataremovr
6. cydelete

tunafish599 17-12-10 17:35

Ok bedankt!

Zal ik mij er sews ook is aanzetten :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.