ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn ipod downgraden van 4.2.1 naar 4.1. Toen ik het firmware bij herstel wilde invullen kwam er te staan: de ipod kan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is
Ik wilde mijn ipod downgraden van 4.2.1 naar 4.1. Toen ik het firmware bij herstel wilde invullen kwam er te staan: de ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is.
Wie weet wat dit betekent en kan mij helpen? mvg Ewoud33 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welk firmwarebestand gebruik je?
Welk type iPod Hoeveel gb |
|
|||
|
|||
Firmware bestand dat ik gebruik om te downgraden: 4.1
Aantal GB's ipodtouch: 8GB Generatie: volgensmij de 3G heb ik misschien het verkeerde firmware bestand gebruikt ofzo? mvg Ewoud33 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je zult zeker moeten weten welk model je hebt en vertel ook de bestandsnaam van het firmware bestand eens. Daarmee zouden anderen je beter kunnen helpen.
|
|||
|
|||
Dit is de bestandsnaam waarnaar ik terug wil: iPod3,1_4.1_8B117_Restore.ipsw.
De versie die ik nu heb: 4.2.1 (8C148) Het model dat ik nu heb: MC086NF Dat is dan toch het goede bestand? mvg Ewoud33 Laatst gewijzigd door Ewoud33; 20-12-10 om 16:16. |
|
||||
|
||||
Als je inderdaad een iPodTouch 3G hebt wel.
|
|
|||
|
|||
Kan je anders misschien in stappen uitleggen hoe je moet downgraden?
Misschien doe ik iets anders fout, waardoor die foutmelding komt. Ik hoorde trouwens ook iets over SHSH opgeslagen ofzo, wat is dat? mvg Ewoud33 |
|
|||
|
|||
MC086NF is 2de generatie dus geen 3de generatie
|
|
|||
|
|||
Oh ja? Dat heb ik nooit geweten! Eens Kijken of het nu wel werkt met het goede firmwarebestand.
mvg Ewoud33 |
|
|||
|
|||
Het was inderdaad de 2G, bedankt voor de hulp!
mvg Ewoud33 |
|
|||
|
|||
ik dacht dat je bij iPod touch 2de generatie vanaf de MC modellen (jouw model dus) toch het SHSH bestand moest opslaan wil je erna nog kunnen downgraden?
aangezien jij een MC model hebt en niet spreekt van SHSH bestand opgeslaan te hebben kan je probleem daar liggen? |
|
|||
|
|||
... Ik wil heel graag helpen maar er staan duizenden topics van met deze vraagjes die al wel 9999 keer beantwoord zijn.
Je antwoord is: je kan hem niet downgraden tenzij je jouw shsh hebt opgeslagen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
safari kan de pagina niet openen omdat deze een lokaal bestand is. | yasinsta | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-03-11 13:59 |
Iphone kan niet worden gesynchroniseerd, het vereiste bestand is onvindbaar | Vandenande | iTunes | 7 | 08-11-10 00:04 |
iPod touch 3g kan niet naar firmware 4.0 worden hersteld/bijgewerkt | Guest-20140609160419 | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 11:57 |
|
|