//

iPhone 4 - 4.0.2 jailbreak

iPhone 4 - 4.0.2 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, ik heb een iPhone 4 die nog staat op 4.0.2. Echter moet deze simlockvrij gemaakt worden d.m.v. een jailbreak. Ik vroeg me echter af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-12-10, 17:59
Mittt Mittt is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 76
Standaard iPhone 4 - 4.0.2 jailbreak

Heey,

ik heb een iPhone 4 die nog staat op 4.0.2. Echter moet deze simlockvrij gemaakt worden d.m.v. een jailbreak. Ik vroeg me echter af hoe dit moet en wat de beste manier was.

Ik dacht het volgende:
iPhone 4 in pwnd dfu zetten en vervolgens een custom firmware van 4.2.1 erop zetten. Dan jailbreak met redsn0w en vervolgens ultrasn0w installeren.

Of

Kan iOS 4.0.2 gejailbreakt worden d.m.v. redsn0w als je browsed naar de iOS 4.1 software? Mm hem vervolgens simlockvrij te maken.


Groeten,
Mittt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 20:16
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Absoluut niet updaten naar iOS4.2! Daar is en komt voorlopig ook nog geen jailbreak voor, laat staan een unlock. Je moet waarschijnlijk je huidige iOS jailbreaken en vervolgens unlocken of een custom 4.1 incl jailbreak proberen te installeren. Maar het zou kunnen dat 4.1 niet meer gisigneerd wordt door Apple dus dat moet je even goed navragen/uitzoeken hier....
  #3  
Oud 20-12-10, 20:29
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Absoluut niet updaten naar iOS4.2! Daar is en komt voorlopig ook nog geen jailbreak voor
Er is al een JB voor iOS 4.2.1; alleen is die tethered voor de iPhone 4.

Advies om niet te upgraden blijft staan vanwege de unlock.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 20-12-10, 21:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Na ja, oké. Een tethered jailbreak is voor mij gelijk aan geen jailbreak omdat je er praktisch niet veel aan hebt. Een keer je iPhone rebooten en je bent weer de *** als je pc niet in de buurt is. Ik wacht op een 'volwaardige', 'normale' (lees: untethered) jailbreak. Mensen die nog niet veel verstand hebben van jailbreak moet je niet te snel info geven die verwarrend kan zijn vind ik. En is zeggen 'er is een jailbreak, alleen....' mijns inziens een beetje verwarrend. Dit soort mensen zit vaak helemaal niet te wachten op dergelijke lastige, onhandige 'oplossing' als tethered jailbreaks...

Maargoed, dat was de vraag niet... Iemand die goed advies kan geven? Hij zal waarsch ook geen Tiny Umbrella of SHSH gegevens van 4.1 hebben immers? Dus dan beter om 4.0.2, zijn huidige firmware, te jailbreaken en unlocken?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 20-12-10 om 21:12.
  #5  
Oud 20-12-10, 21:49
Mittt Mittt is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 76
Standaard

Ja dat was optie 2 dus dacht ik.. Maar geen idee of dat kan. 4.0.2 is niet officieel uitgebracht als jailbreak. Maar kan die misschien hetzelfde gejailbreakt worden als 4.1? Dan doe je alleen in redsn0w de 4.1 versie en niet de 4.0.2. Maar dan heb je alsnog de tethered versie. Het gaat me er meer om dat er weer mee gebeld kan worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.