//

3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken?

3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb vandaag een iphone 3G overgenomen van mijn baas voor mijn vriendin. Mijn baas zat bij T-mobile en mijn vriendin niet, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-10, 19:53
AjaxChamp AjaxChamp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard 3G, nog niet geactiveerd: Jailbreaken?

Beste mensen,

Ik heb vandaag een iphone 3G overgenomen van mijn baas voor mijn vriendin. Mijn baas zat bij T-mobile en mijn vriendin niet, dus ik krijg hem al niet geactiveerd. Ik probeerde gelijk een jailbreak uit te voeren na onderzoek op dit forum zodat hij misschien gelijk geactiveerd zou zijn. Ik ging er van uit dat er iOS 4.2.1 op geinstalleerd was en heb redsn0w gebruikt. Alleen hij loopt tijdens de jailbreak elke keer vast. Ik heb gezocht, maar zie door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer... Wie kan me helpen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-10, 19:57
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Heb je redsnow als administrator uitgevoerd? Probeer (mits je op via Windows werkt) de eigenschappen van redsnow is aan te passen. Uitvoeren met service pack 2. Werkte bij mij wel. Voor exacte omschrijving kun je zoeken via google met de tekst redsnow freeze. Zo heb ik het gevonden. Succes!
  #3  
Oud 23-12-10, 20:12
AjaxChamp AjaxChamp is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard

Het probleem zit hem denk ik niet in redsn0w. Heb nog geen twee weken geleden mijn eigen 3g voor de zoveelste keer gejailbreakt met dezelfde redsn0w. Het zit hem erin dat de telefoon nog niet geactiveerd is, en dat ik het idee heb dat de iOS gewoon niet meer goed werkt. Dan zou ik hem eerst willen herstellen in iTunes, maar hij is niet geactiveerd... Hoop dat jullie het nog snappen, ik ben een beetje de weg kwijt. Hij freezed elke keer bij uploading ramdisk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 04:03
iPhone 4 niet geactiveerd? mvveelen iPhone algemeen 3 23-01-11 21:18
iPhone: iPhone 4 nog niet geactiveerd, jailbreak? apekoek Jailbreak 7 14-10-10 00:14
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3, die nog nooit gejailbreaked is is niet te jailbreaken! robin.b Jailbreak 0 04-04-10 15:00
JB 2.2; wel en niet geactiveerd? Erhan iPhone algemeen 7 08-03-09 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.