iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/80895-wanneer-komt-jailbreakme-jailbreak-4-2-a.html)

Rubske 26-12-10 19:13

Wanneer komt Jailbreakme met jailbreak 4.2?
 
Hoi mensen,

Weet iemand wanneer jailbreakme met een jailbreak komt voor 4.2? Weet iemand dit misschien?

Bedankt alvast,
Rubske

Jazzamataz 26-12-10 19:47

Nooit denk ik.

Rubske 26-12-10 20:03

Hoezo nooit? Komen ze daar nooit mee?

haroldv 26-12-10 20:24

Die methode kan niet meer, die deur/fout is gecorrigeerd door apple.
De volgende jailbreak wordt moeilijker. Althans, dat lijkt zo, ik ben echter een noob.

Rubske 26-12-10 20:26

Oké waar kan ik een makkelijke Nederlandse handleiding vinden voor jailbreak van 4.2?

Kubbie92 26-12-10 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubske (Bericht 619391)
Oké waar kan ik een makkelijke Nederlandse handleiding vinden voor jailbreak van 4.2?


Via de zoekfunctie van deze forum :).

Sjaak68 26-12-10 21:28

Bij iedere nieuwe versie van het systeem moet er een zgn. 'exploit' (zwakke plek) in het iOS worden gevonden. De ene keer gaat 't makkelijk, de andere keer duurt het lang. Soms is het een soort '1 druk op de knop software' maar soms heeft het meer om het hand.

Waar het in ieder geval altijd op neer komt is dat je nooit 'zo maar' even een update uit moet voeren. De meeste updates zijn juist bedoeld om je jailbreak ongedaan te maken en hebben voor de gebruiker weinig/geen voordelen. gewoon een kwestie van L.E.Z.E.N. en je een beetje verdiepen in de materie...

Hier op het forum kan je voldoende info vinden om te JB'n.
Zoekt en gij zult vinden.

Rubske 26-12-10 21:35

Heb al gekeken. En dacht jailbreakme is wel
Makkelijk. Maar heeft iemand een linkje voor jailbreaken van 4.2?

Kubbie92 26-12-10 21:37

Staat hier niet genoeg informatie?

KLIK

Typ 81 26-12-10 21:38

Pfff is nou echt iedereen te beroerd om zich te verdiepen of de zoekfunctie te gebruiken? My god, elke dag dezelfde vragen over dingen waar al complete fora over zijn volgeschreven.

haroldv 26-12-10 21:57

Klopt. Vergeet echter niet dat niet iedereen zo snel is met een forum cq google (in de engelse taal). Ik ken er genoeg die er niets van snappen. De zoekfunctie werkt alleem als je weet waar je naar moet zoeken, er zijn hier toch veel begrippen, die niet iedereen kent en helaas heeft niet iedereen het geduld of de interesse om zich erin te lezen/verdiepen. Men zoekt een makkelijke weg. Kortom: wen er aan, is niet anders. Als het regent wordt je ook nat, elke keer weer.

Rubske 26-12-10 22:29

Weet iemand waar ik wel een makkelijk/duidelijke handleiding kan vinden over downgraden? Of het jailbreaken van 4.2?

Ik kom er gewoon echt niet uit.

Alvast bedankt.

floa1512 27-12-10 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rubske (Bericht 619440)
Weet iemand waar ik wel een makkelijk/duidelijke handleiding kan vinden over downgraden? Of het jailbreaken van 4.2?

Ik kom er gewoon echt niet uit.

Alvast bedankt.

Als je profiel nog klopt en je wil 4.2 jailbreaken , zal je het toch even via iTunes moeten updaten en dan pas jailbreaken.Google en YouTube zijn ook jou beste vrienden in deze.

Maak het je zelf niet moeilijk en wacht gewoon nog ff een goede jb af , kan toch geen kwaad. Probeer niet altijd de eerste te zijn. Dat voorkomt heel wat stres en jailbreak uren.
Het liefs werk ik niet met bčta's want beta is niets anders dan dat het nog word uitgetest en als je daarmee gaat werken , doe je dus ook mee aan die test en als het fout gaat dan is dat zonde van je tijd , vind ik tenminste.
Ik zou zeggen gewoon wachten. Andere mensen bv van de devteam werken eraan om het goed te maken.
Als de goede jb uit is zal je dus eerst moeten herstellen en jb ken dus warom niet gewoon relaxt ff wachten nog ?

yns 27-12-10 09:56

Heeft iemand ook maar enig idee wanneer de juiste versie uitkomt?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.