iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Waiting for reboot (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/81062-waiting-for-reboot.html)

fets 29-12-10 00:37

Waiting for reboot
 
Dag mensen,

na een paar dagen aan*****n begin ik toch maar eens met een topic, want het is nog steeds niet opgelost.

Ik kan mijn iPhone4( 4.2.1) niet jailbreaken, hij blijft hangen bij waiting for reboot.. heb al een aantal dingen geprobeerd die ik vond op internet maar vooralsnog geen succes..

ook lukt het me niet om de iphone te downgraden, terwijl wel de ssh files heb in tiny umbrella, maar ik begrijp dat ik deze ook in mijn cydia moest updaten?

bvd

lbroek1 29-12-10 08:12

Heb je bij Redsn0w al is als administrator uitgevoerd?
Ook kun je bij eigenschappen aangeven dat je hem via service pack 2 wilt uitvoeren.
Staat geloof ik onder compabiliteit of zo iets dergelijks. 2e of 3e tabblad zo gezegt..

lbroek1 29-12-10 08:13

Compatibiliteit ;-)

vak20 29-12-10 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fets (Bericht 620288)
Dag mensen,

na een paar dagen aan*****n begin ik toch maar eens met een topic, want het is nog steeds niet opgelost.

Ik kan mijn iPhone4( 4.2.1) niet jailbreaken, hij blijft hangen bij waiting for reboot.. heb al een aantal dingen geprobeerd die ik vond op internet maar vooralsnog geen succes..

ook lukt het me niet om de iphone te downgraden, terwijl wel de ssh files heb in tiny umbrella, maar ik begrijp dat ik deze ook in mijn cydia moest updaten?

bvd


Ik neem aan dat je met windows 7 draait? Dan moet je redsn0w uitvoeren als windows xp en als administrator. Volg goed de instrukties op, 1e keer alleen install cydia aanvinken, dan als jb klaar is nogmaals hetzelfde maar dan alleen just boot tethered now aanvinken. Denk dat dan je probleem wel opgelost is.

Succes

fets 29-12-10 11:12

Ik heb het geprobeerd op een Windows 7 laptop met comabiliteit op Windows xp SP3 en run as administrator. En op een windows XP PC & laptop.. Allen zonder succes!

fets 29-12-10 14:13

opgelost.

Heb net gedaan of ik dom was en simpelweg alles opnieuw gedownload, nu werkt het!

(jailbreak uitgevoerd op de windowsXP PC)

vireshraghoe 19-01-11 20:22

HELP!!
 
Hallo mensen,

Ik heb hetzelfde probleem met m'n Iphone 3G (4.2.1)
Als ik alles heb gedaan zoals het hoort stop het bij 'Waithing for reboot..
Me iphone blijft dan uit en er gebeurt niets. Wat moet ik nu doen?!

minifreakje 02-05-11 19:43

hey, ik heb héél toevallig ook dit probleem. ik heb nu 4.1 werkend op mijn iphone 3G maar ik wil upgraden naar 4.2.1 omdat deze gemakkelijker draait. 4.1 is nogal haperig en traag.

ook bij mij blijft redsnow hangen bij 'waiting for reboot'.
iphone blijft ook op zwart en ik kan mijn iphone ook gewoon weer aanzetten en dan isie nog steeds als voor dat ik het probeerde.

groetjes

CareBear 08-05-11 10:54

heb dit ook voor met men iphone 4, firmware 4.3.3

brva07 08-05-11 11:14

Als je hem in de dfu mode hebt gezet moet je je home button ingedrukt houden tot dat dev team logo ( ananas)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.