//

zowel in DFU als Restore "iphone isnt eligible"

zowel in DFU als Restore "iphone isnt eligible" discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met een iPhone 3GS die vastzat in restoremode. ik krijg hem wel in DFU maar via herstel krijg ik er geen firmware meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-10, 16:13
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard zowel in DFU als Restore "iphone isnt eligible"

Ik zit met een iPhone 3GS die vastzat in restoremode. ik krijg hem wel in DFU maar via herstel krijg ik er geen firmware meer op om de iPhone tot leven te wekken.

Kick out of recovery werkt ook niet met het programmatje van tiny umbrella.
Dan gaat ie weer terug in recovery met de itunes connect afbeelding.

Ik zit op 3.1.2 volgens mij maar weet het niet zeker (in ieder geval nog niet op 4.0 of hoger)

Als ik gewoon up herstel klik (en hij dan naar 4.1 wilt gaan) dan krijg ik de melding "This device isn't eligible for the requested build"

De iPhone had een JB met blackra1n en is uitgevallen. Vervolgens stond er het connect to itunes logo. na lang worstelen en vele malen proberen deed ie het weer en daarna is Spirit (was de bedoeling voor een untethered JB) aangezet. Sindsdien ben ik weer terug bij af.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" bastiaan123 iPhone algemeen 1 12-05-10 19:42
"this device isn’t eligible for the requested build" bige Archief 1 13-02-10 12:13
iPhone: "iPhone configureren als nieuwe telefoon" sinesie Jailbreak 6 06-12-08 02:29
Iphone Kapot? Bestaat er een "master reset" als laatste redmiddel? flipbosch Unlock [archief] 10 19-02-08 15:23
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.