iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: greenpoison jailbreak crasht (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/81273-greenpoison-jailbreak-crasht.html)

Hollywoodthehell 01-01-11 12:56

greenpoison jailbreak crasht
 
ik heb op ios 4.1 een greenpoison jailbreak, en ben er absoluut niet blij mee, telkens start die nieuw op als ik 5 apps open in een bepaalde tijd (5 minuten ofzo) en hij hapert nogal, waar ligt dit aan aan een app? en winterboard geinstalleerd. Hoe kan ik dit oplossen?

King1987 01-01-11 14:19

 Verplaatst naar: Jailbreak

Tip, een keer overnieuw beginnen. (gewoon herstellen en opnieuw jailbreaken, wellicht dat het helpt. Of gewoon de app verwijderen uit cydia)

Hollywoodthehell 01-01-11 15:10

volgens mij ligt het aan greenpoison zelf, had er meerdere klachten over gelezen, en aangezien ik het al opnieuw geprobeerd heb kan dat het niet zijn!

vak20 01-01-11 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollywoodthehell (Bericht 621554)
ik heb op ios 4.1 een greenpoison jailbreak, en ben er absoluut niet blij mee, telkens start die nieuw op als ik 5 apps open in een bepaalde tijd (5 minuten ofzo) en hij hapert nogal, waar ligt dit aan aan een app? en winterboard geinstalleerd. Hoe kan ik dit oplossen?

limera1n proberen misschien?

Hollywoodthehell 01-01-11 19:57

is die voor de ipod touch 2g mc model 8gb 4.1?

flashingst 01-01-11 21:06

Gewoon met redsn0w doen ! Alleen dan is hij tethered...

Typ 81 01-01-11 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 621774)
Gewoon met redsn0w doen ! Alleen dan is hij tethered...

Dat slaat werkelijk nergens op ;) Hij jailbreakt op 4.1, dan ga je gewoon untethered jailbreaken natuurlijk. Download gewoon de laatste versie van Limera1n, is veel stabieler dan Greenpois0n. Nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb er al zeker 10 iDevices mee gejailbreakt.

flashingst 01-01-11 21:52

Limera1n gebruik ik NOOIT meer, daar heb ik zoveel problemen mee gehad op mijn iPod Touch 3g... hou maar op schei maar uit...

Hollywoodthehell 03-01-11 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Typ 81 (Bericht 621777)
Dat slaat werkelijk nergens op ;) Hij jailbreakt op 4.1, dan ga je gewoon untethered jailbreaken natuurlijk. Download gewoon de laatste versie van Limera1n, is veel stabieler dan Greenpois0n. Nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb er al zeker 10 iDevices mee gejailbreakt.

op de IPHONE misschien ja, maar niet op de IPOD. ziet een groot verschil in een totaal andere device.

Limera1n en greenpoison zijn gewoon niet goed voor de ipod touch.

Ook al las ik gister op twitter bij die proxininja dat de greenpoison jailbreak een update gehad heeft wat de werking daarvan is..idk

Typ 81 03-01-11 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollywoodthehell (Bericht 622336)
op de IPHONE misschien ja, maar niet op de IPOD. ziet een groot verschil in een totaal andere device.

Limera1n en greenpoison zijn gewoon niet goed voor de ipod touch.

Ook al las ik gister op twitter bij die proxininja dat de greenpoison jailbreak een update gehad heeft wat de werking daarvan is..idk

Als je alles allemaal zo goed weet, waarom open je dan een draadje? Ik zei dat ik 10 iDEVICES heb gejailbreakt met Limera1n zonder problemen, niet alleen iPHONES :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.