iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: iPad DFU Loop (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/81402-ipad-dfu-loop.html)

iPatrick101 03-01-11 10:22

iPad DFU Loop
 
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iPad. Nu heb ik hem gister kunnen jailbreak met reds0w tethered natuurlijk want er is nog geen untethered voor iOS 4.2.1. Nu had ik sbsettings geinstalleerd en moest hij opnieuw opstarten ik dacht oke pak de kabel er even bij. Toen ik terug kwam van mijn kabel pakken zag ik dat hij op het apple logo stond. Nu wist ik dat dit een semi-tethered ipad was. Want je kan hem wel normaal booten alleen doet cydia het dan niet en alle andere jailbreak onderdelen. Dus ik denk laat ik mijn iPad uitzetten en hem in dfu mode zetten om hem met redsn0w te kunnen booten (Dit ging altijd goed bij mijn iPod touch). Maar nu ging hij weer vanzelf aan en weer bleef die op het apple logo hangen dus weer uit weer hetzelde. Toen hield ik de lock en home button in en toen kwam die in recovery-mode met het itunes logo. Toen gewoon gerestored naar IOS 4.2.1. Maar nu kriebbelt z'n jailbreak toch wel weer. Maar nu wou ik toch eerst graag weten wat het kan zijn waarom hij in een dfu loop terecht kwam als ik het goed was het een dfu loop. En ik schrok er natuurlijk erg van omdat ik hem net nieuw heb. Verder ben ik best bekend op het jailbreak gebied doe het veel voor vrienden en weet er aardig wat vanaf maar dit is me niet bekend.

Graag zou ik hier iets meer uitleg willen over krijgen. En mischien dat het wel heel normaal is dat hij in een dfu-loop terecht komt!.

Mvg, Patrick

IpodDemon 03-01-11 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPatrick101 (Bericht 622335)
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken een iPad. Nu heb ik hem gister kunnen jailbreak met reds0w tethered natuurlijk want er is nog geen untethered voor iOS 4.2.1. Nu had ik sbsettings geinstalleerd en moest hij opnieuw opstarten ik dacht oke pak de kabel er even bij. Toen ik terug kwam van mijn kabel pakken zag ik dat hij op het apple logo stond. Nu wist ik dat dit een semi-tethered ipad was. Want je kan hem wel normaal booten alleen doet cydia het dan niet en alle andere jailbreak onderdelen. Dus ik denk laat ik mijn iPad uitzetten en hem in dfu mode zetten om hem met redsn0w te kunnen booten (Dit ging altijd goed bij mijn iPod touch). Maar nu ging hij weer vanzelf aan en weer bleef die op het apple logo hangen dus weer uit weer hetzelde. Toen hield ik de lock en home button in en toen kwam die in recovery-mode met het itunes logo. Toen gewoon gerestored naar IOS 4.2.1. Maar nu kriebbelt z'n jailbreak toch wel weer. Maar nu wou ik toch eerst graag weten wat het kan zijn waarom hij in een dfu loop terecht kwam als ik het goed was het een dfu loop. En ik schrok er natuurlijk erg van omdat ik hem net nieuw heb. Verder ben ik best bekend op het jailbreak gebied doe het veel voor vrienden en weet er aardig wat vanaf maar dit is me niet bekend.

Graag zou ik hier iets meer uitleg willen over krijgen. En mischien dat het wel heel normaal is dat hij in een dfu-loop terecht komt!.

Mvg, Patrick

ik heb zelf geen Jailbreak meer maar ik heb die tethered jailbreak geprobeerd en ik vond het zo irritant dat ik mijn ipad ook gerestored heb naar 4.2.1 ik wacht liever op een untethered jailbreak. als je Ipad in DFU mode staat dan krijg je alleen een zwart scherm zonder apple logo. als ik je verhaal goed gelezen heb kom ik tot de conclusie dat je ipad in een Boot-loop zat.

Als je de power knop en de home button te gelijk in drukt en even vast houd dan valt je Ipad uit en dan laat je alle 2 de knoppen los en dan start je ipad opnieuw op maar met deze jailbreak is de kans groot dat het weer gebeurd. Daarom wacht ik ook op de Untethered Jailbreak.

haroldv 09-01-11 13:49

Ik heb zakelijk echter display out veel in gebruik, dus jailbreak noodzakelijk. Dat is ook het enige wat ik gebruik door de jailbreak.
Het lastige is met de ipad dat je niet kan opstarten, stel dat hij uit moet/gaat, zonder pc.
Mijn iphone start wel op, echter dan zonder de jailbreak.
Untethred gaat nog wel ff duren, ben ik bang. Een mens moet wat


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.