iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone 4 jealbreaken met greenpois0n (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/81661-iphone-4-jealbreaken-greenpois0n.html)

DouBleYouB 05-01-11 22:08

iPhone 4 jealbreaken met greenpois0n
 
Ik heb geprobeerd mijn iPhone met greenpois0n te jealbreaken de software zegt wel dat het gelukt is maar toch geen apps installeren die niet orgineel van een spp store komen zal ik maar zeggen krijg dan de foutmelding over de handtekening bij de ervaren begruiker wel bekend zeg maar. ik krijg echt de melding jealbreak succesvol maar daar houd het op graag hulp. grtz Wil :cool:

Pl0xs 05-01-11 22:10

4.2.1 is nog niet te jailbreaken.

JornZ 05-01-11 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 623790)
4.2.1 is nog niet te jailbreaken.

Is wel te jailbreaken, alleen niet met greenpoison, gebruik redsn0w 0.9.6b6 voor een tethered jailbreak op je iPhone 4 met 4.2.1.

DouBleYouB 05-01-11 22:35

Boy's Boy's niet te profesioneel praten tegen mij hahaha ik heb de iPhone nog maar net dus ik ben nog een beginner. Het is niet zo dat ik niet bijdehand genoeg ben om het te doen maar met die techinische termen kom ik ff niet verder

DouBleYouB 05-01-11 22:36

wat is eem tethered jealbreak :D

Pl0xs 05-01-11 22:39

Iedere keer dat je je iDevice reboot of deze opnieuw wordt aangezet moet je hem weer aan je PC hangen om gejailbreaked op te kunnen starten.

DouBleYouB 05-01-11 23:10

das nie zo mooi is er wel een permanente jealbreak onderweg, of weten jullie dat ook niet domme vraag natuurlijk jullie weten alles, heb je voor mij een mischien en linkje waar ik die redsnow kan downloaden. kan ik er in iedergeval die leuke app opzetten die ik nodig heb als ik de weg kwijt ben in Europe zonder dat ze mijn hantekening willen. :d

Pl0xs 05-01-11 23:48

Ja er is een permanente jailbreak onderweg :)

Hier redsn0w (Net boven de comments staan de downloads)
Dev-Team Blog - Thanksgiving with Apple

DouBleYouB 06-01-11 00:09

shit ik download met newsgroepen en niet met torrents is het veel gevraagd om hem naar mijn email te sturen info@wbos.nl grtz Wil

DouBleYouB 06-01-11 13:44

is dit de juiste versie want ze spreken niet over een iPhione 4

redsn0w is a lightweight, multi-platform jailbreaking, unlocking and
customizing tool for the iPhone 2G (original iPhone), iPhone 3G, iPhone 3GS,
iPod touch 1G, iPod touch 2G, and iPod touch 3G.

DouBleYouB 06-01-11 13:49

ik durf er niet goed aan te beginnen ik heb echt hulp van jullie de profesionals nodig aub graag wat meer hulp :D

JornZ 06-01-11 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouBleYouB (Bericht 624005)
ik durf er niet goed aan te beginnen ik heb echt hulp van jullie de profesionals nodig aub graag wat meer hulp :D

Dit is de link waar je redsn0w kan downloaden: https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1

Tevens moet je het ipsw bestand hebben van 4.2.1 voor de iPhone 4: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw

Start redsn0w, klik op browse en selecteer het ipsw bestand (mogelijk maakt je pc hier .zip van wanneer je de file hebt gedownload, dan moet je de .zip even weer veranderen in .ipsw). Druk op Next en vink op het volgende scherm alleen install Cydia aan, druk op Next en volg de instructies.

Als alles klaar is heb je een tethered jailbreak op je iPhone 4, elke keer als je opnieuw op wilt starten moet je redsn0w starten en de optie just boot tethered right now om je iPhone op te starten. Binnenkort komt er echter wel een nieuwe versie van redsn0w uit met een untethered jailbreak.

Pl0xs 06-01-11 14:25

Als je deze volgt, kan er weinig fout gaan.
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 4 Using RedSn0w (Windows) [4.2.1]

DouBleYouB 06-01-11 19:24

nou ik heb precies gedaan wat jullie hebben opgeschreven alles volgens jullie instrukties gedownload veranderd weet zeker geen foutjes gemaakt op een gegeven moment zie ik op mijn tel dat hij bezig is na lang wachten start de telefoon van zelf weer op kan ik weer op mijn tel wil dat nu zeggen dat de jailbreak gelukt is ik zie er verder niets anders aan ook niet met opstarten heb geprobeerd een app te instal nog steeds de error met de handtekening

Ik heb nog eens een keer alle voorbeelden van de instruktie site nagekeken maar bij stop het ergens halverwege en reboot de tel zichzelf al ik denk dat ik het maar ga opgeven en wacht maar tot er een duidelijke jealbreake is pffffffffff
grtz Wil

tjieu 06-01-11 19:32

er moet nu een cydia app op je telefoon staan

DouBleYouB 06-01-11 19:44

die staat er niet als je mij ff emailt op doubleyoub@gmail.com kunnen we mischien wat gegevens uitwisselen zodat ik ff tel contact kan leggen schioet niet echt op zo grtz Wil

mcowly 06-01-11 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouBleYouB (Bericht 624180)
nou ik heb precies gedaan wat jullie hebben opgeschreven alles volgens jullie instrukties gedownload veranderd weet zeker geen foutjes gemaakt op een gegeven moment zie ik op mijn tel dat hij bezig is na lang wachten start de telefoon van zelf weer op kan ik weer op mijn tel wil dat nu zeggen dat de jailbreak gelukt is ik zie er verder niets anders aan ook niet met opstarten heb geprobeerd een app te instal nog steeds de error met de handtekening

Ik heb nog eens een keer alle voorbeelden van de instruktie site nagekeken maar bij stop het ergens halverwege en reboot de tel zichzelf al ik denk dat ik het maar ga opgeven en wacht maar tot er een duidelijke jealbreake is pffffffffff
grtz Wil

Ging bij mij ook moeizaam.
Lag aan Vista, moest in Task Manager een CPU code van redsnow.exe wijzigen.
Welk besturingssysteem gebruik je?

DouBleYouB 06-01-11 20:09

ik gebruik windows 7 maar ik denk dat ik maar ff wacht tot dat er een goed werkende versie op de markt is ben bang dat mijn tel het dadelijk helemaal niet meer doet of en ik heb hem nog maar net hahahaha en lijkt allemaal een fluitje van een cent en iedereen praat er ook heel makkelijk over maar in de praktijk is het toch net ff iets anders grtz Wil

Jazzamataz 06-01-11 20:19

Nee hoor het is makkelijk. Echter je moet jezelf eerst eens goed inlezen zodat je ook begrijpt wat je doet. Nu doe je gewoon een trucje wat voorgekauwd is. Dat is niet negatief bedoeld

clouseau 06-01-11 20:30

jailbreaken
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouBleYouB (Bericht 624199)
ik gebruik windows 7 maar ik denk dat ik maar ff wacht tot dat er een goed werkende versie op de markt is ben bang dat mijn tel het dadelijk helemaal niet meer doet of en ik heb hem nog maar net hahahaha en lijkt allemaal een fluitje van een cent en iedereen praat er ook heel makkelijk over maar in de praktijk is het toch net ff iets anders grtz Wil

Jailbreaken Blijf er nog even vanaf als je niet weet hoe het werkt. Als je het niet weet kan het zomaar zijn dat er Base 03.10.01 op komt te staan en dan ben je verder van huis. Immer unlocken de 4.2.0 gaat niet. Maar vooral je gegevens eerst opstaan voor je van start gaat...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:57.