//

GPSPhone auto frame skip

GPSPhone auto frame skip discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft iemand enig idee hoe je de auto frame skip functie uit kan zetten in de nieuwste versie van GPSPhone? Als ik een rom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-11, 19:45
danieldereus's schermafbeelding
danieldereus danieldereus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 94
Standaard GPSPhone auto frame skip

Hoi,

Heeft iemand enig idee hoe je de auto frame skip functie uit kan zetten in de nieuwste versie van GPSPhone? Als ik een rom laad dan werkt hij eerst perfect en zonder schokkerig beeld. 1 a 2 min later echter gaat frame skip opeens werken en heb ik een frame skip van 1 a 2 frames. Dit maakt het beeld ontzettend schokkerig, dus ik vroeg me af of er enige manier is om dit uit te zetten (auto frame skip). Ik weet nog dat deze functie vroeger in GPSPhone zat, maar nu staat hij er niet meer tussen. Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-11, 20:21
danieldereus's schermafbeelding
danieldereus danieldereus is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 94
Standaard

Niemand? Ik heb er zelf geen verstand van maar is er geen stukje code wat ik kan deleten ofzo? ZoTTD reageert niet, supr irritant, dus ik ben maar op forums aangewezen, deze vraag is online al heel vaak gesteld maar niemand lijkt het antwoord te kennen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
frame verbogen....advies aub jcpearl Archief 2 27-01-10 16:58
Gezocht: Skip-Bo voor iPhone Impact iPhone Apps 2 30-12-09 15:35
Iphone frame met Swarovski Crystals gserban iPhone accessoires en onderdelen 9 31-10-09 19:00
Skip backuppen tijdens synchronisatie! Swiftly Archief 1 16-08-08 03:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.