//

Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken

Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb best veel gezocht. maar ik kan het niet goed vinden het is best alstig want snap het forum nog niet zo. maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-11, 20:50
ErwinO ErwinO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: emmen
Berichten: 7
Standaard Versie 4.2.1 Iphone 3GS 8GB Jailbreaken

Hoi, ik heb best veel gezocht. maar ik kan het niet goed vinden het is best alstig want snap het forum nog niet zo.
maar ik ben opzoek naar een tutorial... hoe je mijn

Iphone 4.2.1 3GS 8GB kan jailbreaken..

en ik wil graag even weten wat voor en nadelen zijn?

en bestaat er dan ook een programma.. dat je music kan downloaden?
want bij m'n vriendin die heeft Samsung Galaxy S, en die heeft als app: Musicbox
dan typt ze dat in en BAM ze kan het zo downloaden als ze wil. ik heb gezocht in appstore maar kan niks vinden, kan ik dat wel met als het gejailbreaked is?

Mvg,
Erwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-11, 21:14
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard

Hallo Erwin0

Jailbreaken met jouw toestel is zeker,
alleen of het tethered of untethered is ligt aan je bootrom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tethered Jailbreak: iPhone opstarten doormiddel van computer
Untethered Jailbreak: Gewoon kunnen opstarten zonder andere hulpmidellen behalve je vinger.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version | Redmond Pie
hier een link hoe je kunt checken wat voor bootrom je hebt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadelen zijn er na mijn idee niet, Je hebt een hele nieuwe AppStore erbij (Cydia) waarmee je je hele iPhone kunt Customizen enzovoort, het enigste nadeel is als je een tethered jailbreak hebt, dan moet je je computer/mac gebruiken om je iPhone op te starten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In iTunes moet je voor de muziek betalen, en bij MusicMatch volgensmij ook, anders zou het een beetje stom staan tegenover de artiesten dat hun muziek gewoon gratis wordt weggegeven

Laatst gewijzigd door samluit; 11-01-11 om 21:18.
  #3  
Oud 11-01-11, 21:53
ErwinO ErwinO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: emmen
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door samluit Bekijk bericht
Hallo Erwin0

Jailbreaken met jouw toestel is zeker,
alleen of het tethered of untethered is ligt aan je bootrom.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tethered Jailbreak: iPhone opstarten doormiddel van computer
Untethered Jailbreak: Gewoon kunnen opstarten zonder andere hulpmidellen behalve je vinger.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version | Redmond Pie
hier een link hoe je kunt checken wat voor bootrom je hebt
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadelen zijn er na mijn idee niet, Je hebt een hele nieuwe AppStore erbij (Cydia) waarmee je je hele iPhone kunt Customizen enzovoort, het enigste nadeel is als je een tethered jailbreak hebt, dan moet je je computer/mac gebruiken om je iPhone op te starten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
In iTunes moet je voor de muziek betalen, en bij MusicMatch volgensmij ook, anders zou het een beetje stom staan tegenover de artiesten dat hun muziek gewoon gratis wordt weggegeven
ik heb mijn iphone altijd non-stop aan en laad altijd wel op als hij bij 10% is.. dus ben ik dan die tethered jailbreak niet nodig? of ??
  #4  
Oud 11-01-11, 22:22
samluit samluit is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErwinO Bekijk bericht
ik heb mijn iphone altijd non-stop aan en laad altijd wel op als hij bij 10% is.. dus ben ik dan die tethered jailbreak niet nodig? of ??
je kunt niet kiezen, ligt aan de jailbreak en toestel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3gs versie: 3.0 Unlocken en Iphone 3gs versie:?? Activeren lecson Jailbreak 0 07-09-10 02:45
simlock vrije iphone 3g 8gb jailbreaken francois.janssen Archief 1 19-10-09 11:27
Iphone 3g 8GB uit Belgie jailbreaken boxershort Archief 7 29-07-08 17:51
Iphone 8GB versie 1.0.2. SUPERMOCHO Unlock [archief] 1 22-03-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:17.