//

ATV 2 Seas0nPass Jailbreak

ATV 2 Seas0nPass Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke script? Neem aan dat je een ipsw hebt gemaakt. Daarna atv in dfu mode gezet en dan restoren naar de net gemaakte ipsw?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 26-01-11, 21:55
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Welke script?

Neem aan dat je een ipsw hebt gemaakt. Daarna atv in dfu mode gezet en dan restoren naar de net gemaakte ipsw?
__________________
iPhone 6 iOS9 // iPad Air iOS8.4 //Apple Watch
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 26-01-11, 21:58
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

script dat ie automatisch itunes zou moeten openen en dat je niet met de hand hoeft te selecteren..... blijft weer hangen in balkje apple tv-software terugzetten.... snap er geen *** van ga maar is itunes opnieuw installeren

krijg nu weer de melding in itunes dat er een onbelkende dout zich heeft voorgedaan (9)
iemand?!
__________________
:: Iphone 4 + JB :: Ipad 16 GB Wi-Fi + JB ::

Laatst gewijzigd door King1987; 26-01-11 om 22:16. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #143  
Oud 27-01-11, 00:43
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Vond dit nog: Update: After several tries, i successfully restored the ATV2 attaching the power cord during the process and disconnecting it when it seems to hang in the final process, if you don't disconnect you get an error 1602.
  #144  
Oud 28-01-11, 00:57
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Ook ik heb de afgelopen dagen het 1600 spook weer ns voorbij zien komen. Spontaan blijft de atv in een donker scherm hangen en is volledig vast geslagen. Dus heb ik nogmaals de jailbreak uitgevoerd en daar ging het dus meerdere malen fout.
Wat ik heb ondervonden is dat het bij mij dus uitmaakt welke usb poort ik gebruik. Ik neem aan dat dit komt doordat de jailbreak zonder poweraansluiting gaat en dit met de stroomvoorzienning van de betreffende usb-poort erg kritisch kan worden.
Bij minamaal 5 maal fout en na wisseling van poort ging het gelijk goed.

Inmiddels heb ik alweer tweemaal een vastloper gehad en was een tethered boot voldoende om het weer werkend te krijgen.
Vastlopers kreeg ik bij afspelen van een film in xbmc en bij het afspelen van de nos applicatie over airplay. Zomaar, zonder reden zwart beeld.
  #145  
Oud 28-01-11, 10:29
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik heb ook zoiets gehad, kreeg constant HDCP error, toen heb ik mn HDMI kabel omgedraaid..(uiteinde dat eerst in de ATV 2 zat in de tv gedaan en t uiteinde van de tv in ATV 2) sindsdien geen error meer...
  #146  
Oud 28-01-11, 20:21
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Misschien teveel gevraagd, maar is het niet mogelijk om een diy samenvatting te maken als sticky? Er is immers nog wel eea mogelijk en het scheelt vragen.
__________________
Apple TV2 (4.2.1)
  #147  
Oud 29-01-11, 13:13
DaanD DaanD is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb via Plex wat plug-ins geïnstalleerd. Enige is dat Uitzending Gemist / SBS Gemist niet worden weergegeven (als keuze) op de Apple TV. Vimeo plug-in bijvoorbeeld wel weer. Iemand enig idee hoe dit komt?
  #148  
Oud 30-01-11, 17:26
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Inmiddels is het mij ook gelukt om mijn ATV te JB met Seas0npass. Ook ik het het meerdere keren geprobeerd. Zoals bekend moest ik ook handmatig de ISPW toewijzen.
Wat ik uiteindelijk anders gedaan heb weet ik niet maar uiteindelijk werd hij wel gejailbreakt. Tethered booten was daarna een koud kunstje. Ik heb XBMC en dat draait super.

Nu lees ik overal de uitzending gemist en SBS gemist. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Moet dit via Plex? Dit heb ik nog niet werkend en heeft iemand tips hoe dit werkend te krijgen?
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #149  
Oud 30-01-11, 21:20
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Inmiddels uitzending gemist van XOT-utg gevonden. Blijkbaar mag deze niet standaard worden gedownload ivm rechtenkwestie. De applicatie ziet er erg basic uit en werkt dus niet
  #150  
Oud 31-01-11, 11:12
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

mbt XOT-uzg:
MMS streams worden nog niet goed ondersteund in de huidige iOS build (dat is waar het volgens mij aan ligt) dus ik denk dat je nog even moet wachten tot de volgende builds uitkomen.
Als je genoeg verstand hebt van nightly builds zelf installeren kun je in de tussentijd natuurlijk die ook proberen, misschien dat het daarin al wel (meer) werkt. Info hier: [AppleTV2/iOS] Unofficial builds for testing! NOT FOR THE FAINT HEARTED - XBMC Community Forum
Daar staat trouwens dat MMS ook nog steeds niet werkt in de nightlies, dus het is sowieso nog even afwachten

RTMP werkt wel, dus een stream van bijvoorbeeld RTL zou het volgens mij wel moeten doen in de nightly build
  #151  
Oud 01-02-11, 12:14
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glaantje Bekijk bericht
mbt XOT-uzg:
MMS streams worden nog niet goed ondersteund in de huidige iOS build (dat is waar het volgens mij aan ligt) dus ik denk dat je nog even moet wachten tot de volgende builds uitkomen.
Als je genoeg verstand hebt van nightly builds zelf installeren kun je in de tussentijd natuurlijk die ook proberen, misschien dat het daarin al wel (meer) werkt. Info hier: [AppleTV2/iOS] Unofficial builds for testing! NOT FOR THE FAINT HEARTED - XBMC Community Forum
Daar staat trouwens dat MMS ook nog steeds niet werkt in de nightlies, dus het is sowieso nog even afwachten

RTMP werkt wel, dus een stream van bijvoorbeeld RTL zou het volgens mij wel moeten doen in de nightly build

Dit gaat me allemaal nog ff te ver...
Dus waag me er ook nog maar niet aan hahaha...
  #152  
Oud 05-02-11, 09:13
rodoboy rodoboy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Is er al iemand die het gelukt is de apple tv untethered te krijgen, via greenpois0n?
Of werkt dat niet op de 2G, ik zit met het probleem wat is de sleep en home button op de remote?
Krijg hem via greenpois0n niet in DFU!
__________________
Macbook Pro 13" - iPad 2 64Gb 3G - iPhone 4 32Gb - Apple TV 2G - Windows 7
  #153  
Oud 05-02-11, 09:20
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Kan je m niet via een andere tool in DFU krijgen? Sowieso voordat je Greenpois0n laat jailbreaken.. Kan je m niet met Seas0nPass alleen in de DFU mode zetten en dan Greenpois0n...
  #154  
Oud 05-02-11, 20:48
haroldv haroldv is offline
• iOS 10.0 beta
• 10.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 306
Standaard

Offtopic.

Na installatie van leopard op vmware, seasonpass niet te installeren...moet eerst leopard updaten....echter die blijft hangen, na het updaten, bij het opnieuw opstarten. Zonder update doet alles prima, ook bijwerken itunes is geen punt. Maar goed, voor seasonpass heb ik de geupdate versie nodig. Iemand een workaround?
  #155  
Oud 05-02-11, 20:50
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haroldv Bekijk bericht
Offtopic.

Na installatie van leopard op vmware, seasonpass niet te installeren...moet eerst leopard updaten....echter die blijft hangen, na het updaten, bij het opnieuw opstarten. Zonder update doet alles prima, ook bijwerken itunes is geen punt. Maar goed, voor seasonpass heb ik de geupdate versie nodig. Iemand een workaround?
Nee niet direct. Maar verwacht dat dit sowieso niet gaat werken, je gaat een USB poort emuleren naar je host. Verwacht dat je hem hiermee nooit lekker in DFU gaat krijgen.

Even wachten opd e Windows versie dus.. (van Greenposion die word geupdate met AppleTV)
  #156  
Oud 06-02-11, 10:57
rodoboy rodoboy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Na jailbreak, ATV Flash geïnstalleerd, en via Maintenance Last.fm en Couch Surfer Pro geïnstalleerd.
Tot zover gaat alles goed, maar bij instalatie van Plex, XBMC en Nitotv krijg ik de volgende fout melding:

dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a

Wie kan mij helpen hoe ik dit Fix? Ook bij het verweideren van Last.fm en Couch Surfer Pro krij ik nu dezelfde error.

Graag jullie reacties….
[FONT=Calibri][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
  #157  
Oud 06-02-11, 13:12
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Las net op Twitter dat ze er nu mee bezig zijn om greenposi0n gereed te maken voor AppleTV.

Nog even afwachten dus
  #158  
Oud 06-02-11, 19:19
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Hoe kan je bepaalde netwerklocaties (XBMC) verwijderen op je ATV 2? Op mn iPad dubbel tap ik gewoon op de netwerklocatie die ik wil verwijderen en t menu komt te voorschijn.. Maar op mn gewone tv met ATV 2 wil t niet echt lukken...


Heb t al gevonden... Dus antwoord is niet meer nodig

Laatst gewijzigd door milan13; 07-02-11 om 08:44.
  #159  
Oud 06-02-11, 19:53
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daros Bekijk bericht
Las net op Twitter dat ze er nu mee bezig zijn om greenposi0n gereed te maken voor AppleTV.

Nog even afwachten dus


Maar je kan m toch ook gewoon met Seas0nPass jailbreaken of moet jij m constant rebooten? Want dan is t niet echt handig nee, ik hoef m gelukkig niet (eigenlijk nooit) te rebooten, dus voor mij geen probleem..
  #160  
Oud 06-02-11, 20:22
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Maar zowel op Mac als Windows makkelijk om te zetten naar een VIDEO_TS.. En die speelt XBMC sowieso..
Hoe heb je dit klaargekregen? Hij speelt bij mij de meeste formaten maar niet de video_ts folder...

Ik heb de laatste XBMC deb geïnstalleerd en er zit ook atv Flash. Het gaat om de Apple TV 2.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 27-03-10 23:19
2xl ATV OffRoad marcellie iPhone Apps 2 07-01-10 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.