//

ATV 2 Seas0nPass Jailbreak

ATV 2 Seas0nPass Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Ja, Plex werkt helemaal top!!! Zijn er alweer meer leuke plugins voor ATV 2? Weet iemand dat misschien? Zo wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 14-01-11, 12:14
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Ja, Plex werkt helemaal top!!!
Zijn er alweer meer leuke plugins voor ATV 2? Weet iemand dat misschien? Zo wordt televisie kijken weer leuk!!
Doen de plugins het bij Plex niet dan? Zoals bijvoorbeeld uitzending gemist / Vimeo etc...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 14-01-11, 12:19
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@Reverb Nog niet echt gekeken/getest.. Maar zag bv ook plugin die Groovy heet (geloof voor Windows).. om muziek te streamen.. Heb hier nl een Windows desktop en een MacBook Pro.. Was eigenlijk gewoon nieuwsgierig of er nog meer plugins of apps voor ATV 2 zijn..
  #43  
Oud 14-01-11, 13:59
P33TN P33TN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Weet iemand van jullie wat voor extra's we mss nog van ATV Flash Black kunnen verwachten,aangezien dit nog een beta is? Ik heb tot nu toe NitoTV, Plex, CouchSurfer en Last FM . Ervaringen mss met de vorige ATV? Voor mij is t iig allemaal nieuw,maar wel weer helemaal top!!

check this: Holiday Progress Update | FireCore

As of this writing we have the following media types working on the AppleTV.
  • Video: H.263, H.264, Windows Media Video, DivX, XviD
  • Audio: MP3, Windows Media Audio, AAC, AC3, PCM
  • Containers: mp4, mkv, m4v, flv, avi, mov, vob, wmv
There is still a fair amount of work to do before this feature is ready for beta testing, but many of the most challenging hurdles have already been overcome.


Looking good dus!


grtz P
  #44  
Oud 14-01-11, 16:15
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
@Reverb Nog niet echt gekeken/getest.. Maar zag bv ook plugin die Groovy heet (geloof voor Windows).. om muziek te streamen.. Heb hier nl een Windows desktop en een MacBook Pro.. Was eigenlijk gewoon nieuwsgierig of er nog meer plugins of apps voor ATV 2 zijn..
Groovy inmiddels gepoogd te installeren, maar gaat fout. Ik kan de app zelf zien maar het verschijnt vervolgens niet op de balk om te starten.
Lees hier meer over en dit is dus nog erg Beta.
ATV flash loopt , maar biedt niet veel.
Ik ben nog het meest onder de indruk over de Plex client; streamt veel formaten video en zou ook moeten werken met uitzending gemist enzo, maar; werkt niet.

grz
  #45  
Oud 14-01-11, 21:41
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ga ook maar eens proberen Groovy te installeren.. Maar eerst maar eens een goede tutorial vinden dan.
Heeft iemand mss ook een tutorial gevonden voor Windows? Of werkt t alleen met Mac OS X? Want van Mac OS X heb ik wel al gevonden...

Laatst gewijzigd door milan13; 14-01-11 om 22:06.
  #46  
Oud 15-01-11, 12:38
rodoboy rodoboy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Groovy instaleerd wel, maar ook ik krijg hem niet zichtbaar in het menu .
Voor de rest werkend nu, ATV Flash (black), Plex, Nito TV, Last.fm, Browser.

Uitzending gemist gaat bij mij prima, wel o.a. RTL XL geinstaleerd.

Nu nog wachten op een untethered jailbreak of een boot tethered voor Windows zodat ik mijn laptop kan gebruiken, zit nu vast aan me imac.

laatste wens een tut. voor XBMC & Boxee!
__________________
Macbook Pro 13" - iPad 2 64Gb 3G - iPhone 4 32Gb - Apple TV 2G - Windows 7

Laatst gewijzigd door rodoboy; 15-01-11 om 12:43.
  #47  
Oud 15-01-11, 13:05
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Plex speelt geen mkv. toch? Als ik t goed heb?

@rodoboy

Bij mij is t juist andersom, zit nu aan mn MacBook Pro vast en wil mn desktop ook gebruiken..

Laatst gewijzigd door milan13; 15-01-11 om 13:08.
  #48  
Oud 15-01-11, 13:28
rodoboy rodoboy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Plex speelt geen mkv. toch? Als ik t goed heb?

@rodoboy

Bij mij is t juist andersom, zit nu aan mn MacBook Pro vast en wil mn desktop ook gebruiken..

Ik heb nog geen mkv geprobeerd...

Kan iemand trouwens muziek beluisteren via last.fm, geeft bij mij aan:
"Not currently available on this device in your country"
  #49  
Oud 15-01-11, 15:46
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rodoboy Bekijk bericht

Uitzending gemist gaat bij mij prima, wel o.a. RTL XL geinstaleerd.
Snap je zin niet helemaal. Die plugins staan toch los van elkaar. Dus uitzending gemist en RTL XL doen het bij jou?
  #50  
Oud 15-01-11, 15:48
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Plex speelt geen mkv. toch? Als ik t goed heb?

@rodoboy

Bij mij is t juist andersom, zit nu aan mn MacBook Pro vast en wil mn desktop ook gebruiken..
Jawel, maar nog geen srt ondertitelbestanden.

Convert plex nu je .mkv's op de apple tv net zoals bij de iPad app? Dat zou erg jammer zijn, omdat de iPad app maar tot 2000 kbps bitrate gaat, wat best laag is voor HD. Op een iPad gaat het nog wel, maar op een groot tv scher...mmmm

Laatst gewijzigd door Reverb; 15-01-11 om 15:51.
  #51  
Oud 15-01-11, 20:06
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Had net 2 mkv. files op mn MacBook Pro staan maar kon ze beiden niet vinden in Plex.. Niet op de iPad maar ook niet op mn Apple TV
  #52  
Oud 15-01-11, 21:36
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Probeer net VOB. files af te spelen en ook ISO files met Plex, maar dat doet ie ook niet... Best vervelend aangezien ik veel van dat soort materiaal van internet haal.. Zo moet ik nog steeds converteren en had gehoopt dat t met Plex niet meer t geval zou zijn..

Hoop stiekem dat er een plugin voor AirVideo komt.. Doet t geweldig op mn iPhone en iPad.
  #53  
Oud 15-01-11, 22:45
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

En weet iemand mss ook een plugin waarmee je ISO files of een VIDEO_TS kan afspelen, dat mis ik echt!!! En mss ook evt een tut erbij
  #54  
Oud 16-01-11, 19:32
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
En weet iemand mss ook een plugin waarmee je ISO files of een VIDEO_TS kan afspelen, dat mis ik echt!!! En mss ook evt een tut erbij
Heb t al gevonden.. Met AirFlick en Mac AirVideo Client..
Werkt echt top!!

Ook mkv. trouwens..
  #55  
Oud 16-01-11, 21:21
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Heb t al gevonden.. Met AirFlick en Mac AirVideo Client..
Werkt echt top!!

Ook mkv. trouwens..
airflick en mac airvideo, wat heb je precies gedaan dan?
  #56  
Oud 16-01-11, 21:53
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Inderdaad enige uitleg mag wel . Die airvideo client die je nodig bent voor de iPad en iPhone icm de app?

Edit: Ff met airflick gespeeld en een mkv daar geen gesleept. Geeft ie een melding dat hij encoding nodig heeft en dat dat standaard door vlc gedaan wordt, wat niet helemaal goed werkt zoals daar ook in staat. Wordt de optie gegeven om het m3u8 of iets dergelijks vie Airvideo te converten of door Mac airvideo ofzo. Sja, en nu...

Laatst gewijzigd door Reverb; 16-01-11 om 22:04.
  #57  
Oud 16-01-11, 22:59
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Ik heb AirFlick gedownload en Mac AirVideo Client.. Eerst open je AirFlick en vervolgens de Client.. In de Client je server pin invoeren en dan moet ie de mappen vinden die jij gebruikt om films in op te slaan met AirVideo ( voor je desktop/Mac ), klik dan op t video bestand dat je wil afspelen (bij VIDEO_TS soms 3 of 4 delen, dus moet je die handeling 3 of 4 x uitvoeren) en klik in de Client op AirFlick live conversion.. That's it.. Hoop dat de uitleg een klein beetje duidelijk, als t niet goed is overgekomen laat me dan ff weten welk gedeelte dan probeer ik je/jullie daarbij te helpen.. Let me know..

Je moet natuurlijk wel AirVideo op je laptop/MacBook Pro desktop/iMac hebben staan

Laatst gewijzigd door milan13; 16-01-11 om 23:01.
  #58  
Oud 17-01-11, 00:05
Reverb Reverb is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Ik heb AirFlick gedownload en Mac AirVideo Client.. Eerst open je AirFlick en vervolgens de Client.. In de Client je server pin invoeren en dan moet ie de mappen vinden die jij gebruikt om films in op te slaan met AirVideo ( voor je desktop/Mac ), klik dan op t video bestand dat je wil afspelen (bij VIDEO_TS soms 3 of 4 delen, dus moet je die handeling 3 of 4 x uitvoeren) en klik in de Client op AirFlick live conversion.. That's it.. Hoop dat de uitleg een klein beetje duidelijk, als t niet goed is overgekomen laat me dan ff weten welk gedeelte dan probeer ik je/jullie daarbij te helpen.. Let me know..

Je moet natuurlijk wel AirVideo op je laptop/MacBook Pro desktop/iMac hebben staan
Dank je dat moet lukken. Vraagje... maar waarom gebruik je niet direct de airvideo op op je iDevice en stream je het dmv van Airplay ook naar je apple tv. Je apple tv is gejailbreaked en kun je airvideoenabler installen. Dan heb je toch exact hetzelfde?? En je hoeft niet elke keer achter je mac/pc een bestand aan te slingeren.

Edit: Is inmiddels gelukt. Net ff met een mkv gedaan, maar bleef maar het laad-icoontje in beeld. Geen optie voor mij dit echt. Veel te omslachtig en op mijn iPad gaat het sneller en makkelijk dingen streamen naar de apple tv dmv airplayenabler.

Laatst gewijzigd door Reverb; 17-01-11 om 00:14.
  #59  
Oud 17-01-11, 00:26
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@Reverb

Heb ik eigenlijk niet aan gedacht, maar moet zeggen dat dit ook feilloos werkt op tot nu toe al de files die ik heb geprobeerd.. Ik stream nu al mn films vanaf mn MacBook Pro.. En, ik kan t mis hebben, zeg jij net, waarom stream je t niet met AirVideo van je iPhone naar je Apple TV (of heb ik t verkeerd begrepen) en dat dan met AirVideo Enabler.. Ga dat anders ook eens proberen..
  #60  
Oud 17-01-11, 00:44
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Hoe doe jij dat dan met AirVideo en de AirVideo Enabler? Ik zet op mn iPhone AirVideo aan en dan? Hoe stream ik t dan naar mn Apple TV?

Edit:

Tis me wel min of neer gelukt om de connectie op te zetten maar iedere x wanneer ik t op mn Apple TV wil afspelen krijg ik een melding met iets van HDCP.. Dus doe iets niet helemaal goed.. Kan je me mss vertellen waar ik de plank missla?

Laatst gewijzigd door milan13; 17-01-11 om 01:09.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19
2xl ATV OffRoad marcellie iPhone Apps 2 07-01-10 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.