//

Nieuwe pc synchroniseren werkt niet

Nieuwe pc synchroniseren werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag mijn iPhone 3G met een nieuwe pc synchroniseren. Mijn iPhone is nu gejailbreakt naar iOS 4.1 en dat wil ik graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-11, 18:18
BreakeDown BreakeDown is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Nieuwe pc synchroniseren werkt niet

Hallo,

Ik wil graag mijn iPhone 3G met een nieuwe pc synchroniseren. Mijn iPhone is nu gejailbreakt naar iOS 4.1 en dat wil ik graag zo houden. Ik hoef niets wat er nu op staat te behouden, al zou het prettig zijn als cydia + geinstalleerde cydia apps blijven staan. Bij het wissen en met de nieuwe iTunesbibliotheek synchroniseren stopt het proces na minder na een minuut en is er op me telefoon niets veranderd. Het handmatig synchroniseren van muziek (en dan de optie wissen aanklikken) levert ook niets op.

Op mijn huidige pc kan ik geen reservekopie maken, omdat er altijd na het synchroniseren een foutmelding word gegeven over het maken van reservekopieën.

Kortom is het mogelijk om, zonder eerst iPhone te herstellen, mijn iPhone met een nieuwe pc te synchroniseren en daar te laten wissen en nieuwe apps + muziek erop te laten zetten?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-11, 18:29
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Wat is de foutmelding welke je krijg na het maken van een reserve kopie, misschien geeft dit een richting waar het probleem door komt.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 12-01-11, 19:08
BreakeDown BreakeDown is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik krijg nu, na aantal keer op de nieuwe pc geprobeerd te hebben, geen foutmeldingscode meer bij het synchroniseren. Ik ben nu wel mijn muziek kwijt (wat opzich positief is, er is IETS gebeurt), maar nu is op me 'oude' pc het bericht dat er geen sessie met de iPhone kan worden gestart. De foutmeldingscode is dus helaas niet terug te vinden. Op de oude pc kan ik nu ook niet meer synchroniseren dus.

Ik krijg op de nieuwe pc wel telkens de vraag of ik apps wil overzetten. of ik nou wel overzetten of niet overzetten aanklik maakt niet uit wat betreft synchroniseren. Het blijft na pakweg 30 seconden stoppen waarbij er niets veranderd is op de telefoon.
  #4  
Oud 12-01-11, 20:26
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Zonder enige foutmelding wordt het voor mij moeilijk om te helpen, ik heb dit zelf nooit meegemaakt

Ik neem aan dat je al wel een andere usb poort gebruikt heb. En eventueel een andere kabel.

Het enige wat ik verder nog kan bedenken is een complete reset van de iPhone, beide knoppen ingedrukt houden, ook wanneer de melding komt 'Zet uit' , totdat het scherm zwart wordt.

Misschien is er iemand hier die dezelfde ervaring heeft gehad en je verder kan helpen, Succes.
  #5  
Oud 12-01-11, 20:39
BreakeDown BreakeDown is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Helaas. De Reset en andere USB-poort helpen geen van beide.

Kan het liggen aan het feit dat het een gejailbreakte iPhone is of zou dit in principe gewoon moeten werken?

Bedankt voor je hulp tot nu toe!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone werkt niet en kan niet synchroniseren? Terrarabo Ringtones en Wallpapers 6 13-11-11 10:04
Synchroniseren werkt niet daloop iTunes 0 12-12-10 17:12
Synchroniseren werkt niet wib0 Archief 1 16-11-08 15:23
synchroniseren werkt niet Geri iTunes 8 03-10-08 15:12
synchroniseren werkt niet goed DaveyY iTunes 17 04-09-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.