//

Nieuwste jailbreak

Nieuwste jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ik heb een kapotte iPhone, of kapot , hij was volgens mij gejailbreakt en ik heb dit weer teniet gedaan. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 17:00
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard Nieuwste jailbreak

Hallo ,

Ik heb een kapotte iPhone, of kapot , hij was volgens mij gejailbreakt en
ik heb dit weer teniet gedaan. Ik heb een persoon op gebeld via marktplaats,
deze meneer weet precies hoe hij te werk gaat en mijn telefoon ligt daar nu.
Het blijkt volgens mij nu dat de telefoon uit het buitenland komt en hij zegt dat het nu een stuk lastiger is om hem te jailbreaken. In het ergste geval moest ik wachten tot de nieuwste jailbreak uit is.

Heeft iemand hier verstand van, of kan iemand mij beetje meer informatie geven over wat hij hier mee bedoeld?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-11, 18:12
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Even wat feiten: je telefoon was niet kapot maar gejailbreakt en daarna heeft de vorige eigenaar ook software matig de simlock eraf gehaald en toen de telefoon aan jou verkocht.

Jij hebt wsch geupdate of gerestored met iTunes en daarmee is de nieuwste firmware er op gezet en deze zal wsch niet of moeilijk te jailbreaken zijn. Hiermee is de jailbreak en unlock eraf en kun je niet bellen.

Dat de iPhone uit het buitenland komt is m.i. onzin, het heeft te maken met simlock ja of nee en welke firmware en baseband erop zit.

Dat je trouwens zo maar je telefoon achterlaat bij iemand begrijp ik niet helemaal, maar ja, dat is jouw keuze geweest.
  #3  
Oud 19-01-11, 18:16
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Het is niet zomaar iemand, wel een bekende waar ik van weet dat hij er mee om kan gaan en al velen geholpen heeft met haar of zijn iphone

Je zegt precies wat er gebeurt is. Heb de telefoon idd geupdate/gerosterd met itunes en denk ik de nieuwste firmware erop gezet.

Denk je dat mijn telefoon weer simlockvrij gemaakt kan worden of?
  #4  
Oud 19-01-11, 18:22
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als er een T-Mobile lock opzit zal het simpel zijn, want die zijn sinds kort gratis officieel te unlocken, moet je maar even opzoeken waar dat topic zit!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #5  
Oud 19-01-11, 18:22
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Ok dan is het heel wat anders als je diegene al kent

Ik denk dat je iPhone uiteindelijk wel weer gejailbreakt en geunlocked kan worden maar je moet wel even wachten. De mensen die deze software schrijven wachten tot Apple met de nieuwe firmware 4.3 uitkomt en dat duurt nog wel even. Ik verwacht dat je ergens in het voorjaar kan bellen.

Post anders hier nog eens welk type iPhone je hebt en welke firmware en baseband er op staat (kun je vinden via Instellingen, Algemeen, Info!)
Wie weet is er toch iemand hier die een truuk weet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hielke1991 Bekijk bericht
Het is niet zomaar iemand, wel een bekende waar ik van weet dat hij er mee om kan gaan en al velen geholpen heeft met haar of zijn iphone

Je zegt precies wat er gebeurt is. Heb de telefoon idd geupdate/gerosterd met itunes en denk ik de nieuwste firmware erop gezet.

Denk je dat mijn telefoon weer simlockvrij gemaakt kan worden of?
  #6  
Oud 19-01-11, 18:29
Hielke1991 Hielke1991 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik kan niet zien welke firmware en baseband erop zit! (btw: Iphone 3Gs 16gb wit ) Om 2 redenen

1. De telefoon ligt nog bij de maker/fixer.
2.En telefoon kan niet meer aan. Heb alleen een scherm met dat kabeltje en het itunes logo. Erg frusterend. Het zal toch ook wel erg zuur zijn als ik zo lang zou moeten wachten totdat ik weer kan bellen/smsen/internetten.

Volgens mij is de firmware 4.2.1 en de baseband, geen idee. Als ik eerlijk moet zijn weet ik ook niet zo goed wat dat is!

Laatst gewijzigd door Hielke1991; 19-01-11 om 19:02.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Van 3.0.1 naar Nieuwste kaaskont Jailbreak 0 15-10-10 01:22
Nieuwste firmware jailbreaken keesdr Archief 1 18-11-09 16:48
Nieuwste Apps.... conner Archief 6 27-09-09 13:30
Nieuwste Itunes 8.1 en versie 1.1.4 herk0039 iTunes 11 20-10-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.