//

3GS komt niet uit DFU/recovery

3GS komt niet uit DFU/recovery discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier de iPhone 3Gs van een vriend liggen, tethered 4.2.1 en gisteren is de batterij leeg gegaan dus hij kwam bij mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-11, 21:28
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard 3GS komt niet uit DFU/recovery

Hallo,

Ik heb hier de iPhone 3Gs van een vriend liggen, tethered 4.2.1 en gisteren is de batterij leeg gegaan dus hij kwam bij mij om tethered te booten met redsnow.
Ik kreeg tijdens het booten een geel/groen scherm (dat langzaam minder groen wordt totdat er nog een paar strepen zijn) en de iPhone deed verder niets totdat ik probeerde te rebooten (home en powerknop) toen ging het scherm uit en kwam er in iTunes de melding dat er een iPhone gevonden was in recovery modus.
Eerst heb ik met tinyumbrella geprobeerd de iPhone uit recovery te halen maar het programma geeft aan dat er geen iPhone verbonden is.
Aangezien er geen bijzonder apps waren geïnstalleerd heb ik op restore gedrukt en kreeg nadat iTunes aangaf "de iPhone voorbereiden op herstel" een wit scherm (op de iPhone) en een error 21 in iTunes.
Na 4 pogingen (met verschillende 4.2.1 firmware, ook zelfgemaakt met ultrasnow) maar eens verder gaan zoeken en doorgegaan in windows met ireb maar zonder effect.
Volgens redsnow staat hij wél in DFU, ook in redsnow heb ik alle opties een keer gehad maar allen met hetzelfde groen/gele beeld.
Toen op de mac nog eens een poging met recboot maar ook hier geen succes.
Waarschijnlijk heb ik nog wel meer gedaan dan bovenstaande en ik begin nu de moed een beetje op te geven..
Volgens de apple site is het een probleem met de veiligheid/software maar die is op mijn mac niet aanwezig en op de windows laptop stond hij uit.
iPhoneexplorer ziet de telefoon trouwens ook niet.

Ohja ik heb ook nog via terminal geprobeerd uit recovery/dfu te komen en het fix DFU voor osx 10.5.6 geprobeerd zonder succes.

Iemand nog een idee? (naast opsturen..)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
dfu, ireb, jailbreak, recovery mode, redsnow



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone komt niet uit recovery mode joj3 Jailbreak 7 15-03-14 19:06
iPhone: iPhone 3G, 4.2.1, komt niet uit recovery ferid Jailbreak 2 06-12-10 17:22
[HELP] Krijf iphone niet uit "Recovery of DFU mode" bastiaan123 iPhone algemeen 1 12-05-10 19:42
Iphone komt niet IN Recovery/DFU Iphonebas iPhone algemeen 5 12-03-10 21:47
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.