iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Probleem rebooten tethered jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/82933-probleem-rebooten-tethered-jailbreak.html)

Spacekees 21-01-11 13:43

Probleem rebooten tethered jailbreak
 
Hoi, ik heb een probleem met het rebooten van mijn iPhone. Ik heb de tethered jailbreak voor 4.2.1 en moest rebooten voor Winterboard, dat heb ik dus gedaan. Maar nu blijft hij hangen bij het Apple logo, wat geen probleem is. Dus ik start Redsn0w op en klik op Just boot tethered now. Volg de instructies op voor het zetten van mijn iPhone in DFU mode maar dit werkt niet. Hij krijgt m'n device steeds niet gevonden of ik beland in recovery mode.

Gisteren toen ik dit deed, op een andere pc, werkte het perfect. Nu ineens niet meer.
iPhone herstellen gaat ook niet.

iWiefring 21-01-11 14:33

Kan je als hij in recovery mode hangt, daarvoor moet je dan even zorgen. Vervolgens moet je je iPhone volledig uitzetten terwijl deze aan de computer hangt. Dan kan je hem in DFU mode plaatsen en hem Tethered booten, of werkt dit ook niet?

Spacekees 21-01-11 14:47

Nee dat werkt ook niet.

Denk dat ik nu toch wel het hoogtepunt bereikt heb. xD

EDIT: Ik weet vrijwel zeker dat hij in DFU zit want als ik de instructies opvolg van de DFU mode, blijft hij uit. Als ik dan ook maar 1 ding verkeerd doe, gaat hij naar en Apple logo of naar recovery. Ik zal het zometeen wel is proberen op m'n pc thuis.

020 21-01-11 15:49

Daarom! Wacht op de untethered versie! Het is de wachten waard, die 3 weken zijn zo voorbij

Spacekees 21-01-11 15:58

Ik wilde inderdaad wachten, maar kon het gisteren niet laten om het toch te doen.

iWiefring 21-01-11 16:06

Als ie in DFU mode kan, kan je hem ook booten mbv Redsn0w.

frank1983 21-01-11 16:53

heb je vista

iphone789 21-01-11 17:52

ow ik heb ook zin om de tethered jailbreak te gaan doen ik heb egt geen geduld maja als je zulke dingen wilt voorkomen....

iWiefring 21-01-11 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 631184)
ow ik heb ook zin om de tethered jailbreak te gaan doen ik heb egt geen geduld maja als je zulke dingen wilt voorkomen....

Ik heb 'm gewoon gejailbreakt mijn telefoon hoor! Tethered wel te verstaan, en ben tegen nog geen een probleem aangelopen!

Spacekees 21-01-11 18:25

Ik gebruik Windows 7. Hij geeft hem nu wel aan en begint met rebooten. Alleen halverwege (met de pineapple in beeld) wordt hij zwart en gaat hij weer terug naar het Apple logo en vervolgens naar Recovery mode.

Als ik opnieuw Cydia wil installeren, blijft 'ie hangen bij "Installing Activation Bundles". Zal hem nog is proberen te rebooten.

Spacekees 21-01-11 19:14

Herstellen gaat ook niet, nu weet ik het echt niet meer.

iWiefring 21-01-11 21:33

Compabiliteitsmodus in eigenschappen van de .exe en dan XP selecteren.

Spacekees 21-01-11 21:39

Yesssss het is me gelukt om hem te restoren.

Echt bedankt iedereen, had de hoop bijna opgegeven maar dacht, laat ik nog 1x proberen te restoren. Echt bedankt. :)

iWiefring 21-01-11 21:42

Goed zo, dat is fijn om te horen.

iphone789 22-01-11 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631187)
Ik heb 'm gewoon gejailbreakt mijn telefoon hoor! Tethered wel te verstaan, en ben tegen nog geen een probleem aangelopen!

Dat kan best.Maar bij mij fus wel.Ik had winterboard gedownload.De dag daarna was het heel raar.Hij sloeg op hol.Daarom

gufra 22-01-11 16:26

Ik heb zelfde probleem help

iWiefring 22-01-11 16:36

Ik heb zelf Winterboard gedownlaod en een Thema ingesteld en werkt als een zonnetje hoor! :D

iphone789 22-01-11 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631609)
Ik heb zelf Winterboard gedownlaod en een Thema ingesteld en werkt als een zonnetje hoor! :D

dat is raar ik gebruikte glasklart ofzoiets

iWiefring 22-01-11 16:39

Wat raar, die theme heb ik ook geïnstalleerd. Loopt echt als een zonnetje hoor! En heel veel is er ondersteund!

iphone789 22-01-11 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 631613)
Wat raar, die theme heb ik ook geïnstalleerd. Loopt echt als een zonnetje hoor! En heel veel is er ondersteund!

bij mij na een tijdjeals ik dan kijk is de helft van mij iphone icons groot vierkant en de andere helft wit(net als bij cydia als je install cydia doet bij tethered jailbreaks)maar ik kan hem dan wel gebruiken.Had ik gewoon die theme uit moeten schakelen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.