iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Jailbreaken of niet??? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83148-jailbreaken-niet.html)

Pl0xs 28-01-11 21:18

Ik wou dus 'NEE' posten, maar het moest minstens 10 tekens zijn..
Maare, niemand laat zijn iPhone 3 weken aan? Nadat je iets uit Cydia installeert, zal je nagenoeg je iPhone moeten rebooten.

iphone789 28-01-11 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 634500)
Ik wou dus 'NEE' posten, maar het moest minstens 10 tekens zijn..
Maare, niemand laat zijn iPhone 3 weken aan? Nadat je iets uit Cydia installeert, zal je nagenoeg je iPhone moeten rebooten.

ja maar ik heb het over tethered dat is alern bij winterboard uit wat ik wil dan moet hij dus steeds aan staan ik heb geen zin om steeds da gedoe met pc aan te gaan dus maakt het wat uit????als hij aan staat 3 weken ongeveer tot de untethered komt

Pl0xs 28-01-11 21:24

Ik zeg toch nee..

iphone789 29-01-11 10:46

ok ik denk toch dat ik een poging ga wagen.OOk al ben ik het morgen weer zat die tethered maja ik zie wel weer..........

Onyx 29-01-11 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 634627)
ok ik denk toch dat ik een poging ga wagen.OOk al ben ik het morgen weer zat die tethered maja ik zie wel weer..........

Hey...!?!? dat kan niet!!!
Je zou een week wachten voordat je overging :D:D

iphone789 29-01-11 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onyx (Bericht 634721)
Hey...!?!? dat kan niet!!!
Je zou een week wachten voordat je overging :D:D

ik weet het en nu wil ik het eigenlijk ool nie meer maar strax weer wel dat is juist mijn probleem ene keer denk ik wel andere keer denk ik niet daarom maak ik dus ook deze topic

ik wil heel erg graag een jailbreak maar omdat het tethered is wil ik het eigenlijk niet en geduld???jah hoe lang nog ik krijg steeds de neiging om te jailbreaken

MoRaNi 29-01-11 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 634048)
daar zit ik nu dus overna te denken.

Heb er wel een jailbreak op zitten en ik heb dezelfde iphone.Vind het prima zo, je moet alleen de iphone niet uit doen anders moet je eerst booten via de pc anders werkt de jb niet.Maar ik zet de iphone nooit uit.
En anders is het zo gebeurd.Trouwens je iphone werkt gewoon als ie perongeluk wel uit gaat als je niet dicht bij huis bent.Alleen de jb apps niet en de jb.

Dus als je het wilt doen gewoon doen.Kan niet veel mis gaan als je het doet zoals het hoort.

Vgr Ton

iphone789 29-01-11 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoRaNi (Bericht 634725)
Heb er wel een jailbreak op zitten en ik heb dezelfde iphone.Vind het prima zo, je moet alleen de iphone niet uit doen anders moet je eerst booten via de pc anders werkt de jb niet.Maar ik zet de iphone nooit uit.
En anders is het zo gebeurd.Trouwens je iphone werkt gewoon als ie perongeluk wel uit gaat als je niet dicht bij huis bent.Alleen de jb apps niet en de jb.

Dus als je het wilt doen gewoon doen.Kan niet veel mis gaan als je het doet zoals het hoort.

Vgr Ton

ja maar kijk:Als ik ergens naar toe ga waar geen pc is laten we zeggen en bijv. in de bus ofzo iets of in een winkel en als ik dan een spelletje aan het spelen ben en batterijen zijn laag dan zet ik hem altijd uit zodat als er iets gebeurd ofzo ik mog bereik kan hebben maar met de tethered moet je steeds opletten of je batterijn op zijn of niet


groetjes iphone

maar nog wil ik een jailbreak
omdat die untethered best wel lang duurt eerlijk gezegd


groetjes iphone

MoRaNi 29-01-11 15:49

Dan zet hem uit en als je hem dan weer aanzet dan kan je gewoon bellen smsjes versturen etc.Alleen je jb werkt dan niet meer.Pas als je die weer reboot via de pc dan werkt de jb weer, das alles.
En als eenmaal de nieuwe update komt, 4.3 ( zijn ze mee bezig voor zover ik weet) dan zal alles zo zijn zo als het hoort, geen reboot meer via de pc .Maar voor nu is dat ff niet anders mits je wil wachten natuurlijk.Ben zelf ook nog alles aan het ontdekken maar als je goed het forum leest af en toe dan moet je zeker van alles aan de weet komen.

Vgr Ton

iphone789 29-01-11 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoRaNi (Bericht 634731)
Dan zet hem uit en als je hem dan weer aanzet dan kan je gewoon bellen smsjes versturen etc.Alleen je jb werkt dan niet meer.Pas als je die weer reboot via de pc dan werkt de jb weer, das alles.
En als eenmaal de nieuwe update komt, 4.3 ( zijn ze mee bezig voor zover ik weet) dan zal alles zo zijn zo als het hoort, geen reboot meer via de pc .Maar voor nu is dat ff niet anders mits je wil wachten natuurlijk.Ben zelf ook nog alles aan het ontdekken maar als je goed het forum leest af en toe dan moet je zeker van alles aan de weet komen.

Vgr Ton

sorry maar daar klopt niks van als ik bij. winterboard ofzo instaleer dan gaat dus niet dan blijft ie hangen op een apple logo

MoRaNi 29-01-11 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 634733)
sorry maar daar klopt niks van als ik bij. winterboard ofzo instaleer dan gaat dus niet dan blijft ie hangen op een apple logo


Omg, dat had ik ook.Klopt ik moest mijn iphone herstellen en dat ging ook weer niet vanzef.Error 1013 en telkens weer proberen.Dat was bij mij 2 dgn geleden.Maarja het is ook altijd bedenken wat je doet en het kan ook mis gaan maar is wel op te lossen.

Dus geen winterboard voor mij.

Vgr Ton

iphone789 29-01-11 16:03

ja maar wat ik wil downloaden(verboden op te noemen hrlaas op dit forum)als ik dat ding doe dan gebeurd dat dus wel en volgens mij kun je niet veel downloaden hoe jij het doet meeste dingen niet in ieder geval.Ik weet ik had net mijn pc aangrzet omdat ik hem wilde jailbreaken maar toen zette ik het weer uit omdat ik toch maar dacht:nee maar nu weer wel rcht wat is mijn probleeeemmm!!!!!!????:-(

MoRaNi 29-01-11 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 634736)
ja maar wat ik wil downloaden(verboden op te noemen hrlaas op dit forum)als ik dat ding doe dan gebeurd dat dus wel en volgens mij kun je niet veel downloaden hoe jij het doet meeste dingen niet in ieder geval.Ik weet ik had net mijn pc aangrzet omdat ik hem wilde jailbreaken maar toen zette ik het weer uit omdat ik toch maar dacht:nee maar nu weer wel rcht wat is mijn probleeeemmm!!!!!!????:-(


Ik zou bijna zeggen, koop dan een blackberry:D

iphone789 29-01-11 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MoRaNi (Bericht 634793)
Ik zou bijna zeggen, koop dan een blackberry:D

Die wilde ik eigenlijk maar koos toch voor de iphone.Maja als de untethered komt zal ik er geen spijt van krijgen dat ik de iphone heb gekozen.Ik word nog gek door die untethered datum!?!?!!?!?

PaulDurden 29-01-11 19:53

Je kunt je iPhone altijd herstellen naar de originele toestand via de DFU-modus en Restore in iTunes. Het kan dus nooit écht mis gaan. Het ergste wat er kan gebeuren is, dat als je er niet handig mee bent, dat je kunt denken dat je iPhone onherstelbaar is. Voor die gevallen heb je dus het iCulture-forum! ;)

Jailbreaken anno iOS 4.x: waarom eigenlijk? - iPhone - iPhoneclub.nl

iScorpio 29-01-11 23:33

Modbreak:

Ik wil iedereen hier dringend vragen elkaar met respect te benaderen en ook zo met elkaar om te gaan. Mocht dat toch niet lukken, zullen er berispingen volgen, welke in het slechtste geval kunnen leiden tot een ban van het forum.

Ik wil iedereen hier vragen on-topic te gaan, wat toch niet al te moeilijk moet zijn ;)


iphone789 30-01-11 19:39

er mag een slotje op!!!! ik heb eindelijk mijn antwoord.

XIII 30-01-11 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphone789 (Bericht 635205)
er mag een slotje op!!!!

Fijn dat je eindelijk een keuze hebt gemaakt.

Daarom het gevraagde slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:26.