iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Firmware 4.2.1 beperkingen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83642-firmware-4-2-1-beperkingen.html)

sanders 30-01-11 20:29

Firmware 4.2.1 beperkingen
 
Hallo,

Ik heb nu een iPhone 3gs met firmware 4.2.1 die dus op een tethered jailbreak draait. Vervolgens ging ik op Cydia en downloadde ''Infinifolders'' uit Cydia. Na de download moest de telefoon opnieuw opstarten waardoor de telefoon eigenlijk een crash kreeg en ik dus het jailbreak proces weer overnieuw kon doen.

Kan ik nu niet Infinifolders en andere applicaties uit Cydia downloaden waarvoor een reboot nodig is?

iphone789 30-01-11 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanders (Bericht 635224)
Hallo,

Ik heb nu een iPhone 3gs met firmware 4.2.1 die dus op een tethered jailbreak draait. Vervolgens ging ik op Cydia en downloadde ''Infinifolders'' uit Cydia. Na de download moest de telefoon opnieuw opstarten waardoor de telefoon eigenlijk een crash kreeg en ik dus het jailbreak proces weer overnieuw kon doen.

Kan ik nu niet Infinifolders en andere applicaties uit Cydia downloaden waarvoor een reboot nodig is?

jawel maar dan ga je gwn naar redsn0w en vink je just reboot tethered aan dan is alles gwn zo als het was dan heb je gewoon ook inifolders of wat dan ook

Pl0xs 30-01-11 20:35

Je hoeft het jailbreak proces niet over te doen.
Als je na het installeren van Infinifolders moet opstarten, kan je gewoon redsn0w opstarten en dan alleen een vinkje zetten bij Just boot tethered right now, dan start hij normaal op.

sanders 30-01-11 21:08

Maar als ik dan bijvoorbeeld in Cydia op Reboot Device druk, start hij dus opnieuw op maar blijft de telefoon hangen bij het Apple logo.

Pl0xs 30-01-11 21:10

Op dat moment moet je dus je iPhone aansluiten op je pc, redsn0w starten, alleen een vinkje zetten bij Just boot tethered right now.
Daarna start hij normaal op.

sanders 30-01-11 21:19

Hmm, maar resnow vraagt mij dan om de telefoon in DFU Mode te zetten. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg in deze toestand. Ik weet alleen hoe ik de telefoon in Recovery Mode krijg.

Pl0xs 30-01-11 21:22

Als je naar het volgende scherm gaat in redsn0w, zie je 3 stappen, die moet je volgen zodat hij dan klaar is voor de boot. Achter elke zin staat een nummer en die begint dan af te tellen, zo lang moet je die ene knop dan in houden.

sanders 30-01-11 21:29

Ja, dat weet ik. Maar op dit moment is de iPhone aangesloten aan de computer maar hij loopt vast bij het Apple Logo (ik weet dus niet hoe ik de telefoon uit krijg, ik weet alleen hoe ik de iPhone in Recovery Mode krijg). Maar bij redsnow vraagt ie dus dat de telefoon UIT moet staan. En ja, dan daarna moet je die stappen volgen om de iPhone in DFU te krijgen. :(

Pl0xs 30-01-11 21:36

Hij hoeft niet uit te staan als je hem tethered wil booten

sanders 30-01-11 21:43

Kijk eens aan, je hebt gelijk. Ik wist niet dat de telefoon niet per se uit hoeft te staan.

Bedankt!

Pl0xs 30-01-11 22:29

Als je hem voor het eerst jailbreakt dan is het wel slim dat hij uitstaat, maar nu hij al gejailbreakt is en je wilt hem tethered booten dan hoeft dat niet.

Graag gedaan!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.