iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Help! Dringend probleem! :( (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83905-help-dringend-probleem.html)

M1256S 03-02-11 17:43

Help! Dringend probleem! :(
 
Beste Iphone Clubbers,

Ik zit echt met een HUGE probleem, en trek bijna me haren uit mn kop:eek:. Gisteren heb ik een Iphone 3GS 16GB overgekocht van mijn maat. Al zijn liedjes apps enz. enz. stonden er nog op. Ik dacht slim te zijn om alle inhoud te wissen (bij Algemeen> Stel opnieuw in> Wis alle inhoud en instellingen) de iphone gaf zelf aan dat het 2 uur kon duren. 3 uur later was die nog steeds bezig met resetten:mad:. toen had ik er schoon genoeg van en koppelde hem aan mn PC en probeerde hem te Restoren via itunes. Toen kreeg ik in het begin een error van 1510. en nu ineens error 1604?!:confused: ik ben naar zn gsm winkel gegaan, en die zeiden dat het uiterst verboden was om een iphone zo leeg te maken omdat hij een keer was gejailbreaked/ of gejailbreaked zou zijn. dan liep die steeds vast. maar dat geintje kost me 80eu dus ik wil het eigenlijk zelf gaan proberen. kan iemand mij alsje alsje alsjeblieft helpen??:confused:

Alvast bedankt!!

Groetjes Michael

Michel15 03-02-11 17:47

Is het een simlockvrij toestel ?

Dan kun je gewoon herstellen in iTunes, dan heb je de nieuwste versie, misschien eerst even in DFU zetten

Dat wissen is inderdaad een no-no, gaat niet werken

M1256S 03-02-11 17:57

Ja dat probeer ik dus via itunes om te restoren maar dat gaat niet want krijg dan die errors op me af gegooit :(. is er niet software voor of zo?

Guest-20240219185417 08-02-11 08:36

Is het al gelukt? En wat heb je gedaan? (Voor onze mede iPhone-gebruikers)

M1256S 08-02-11 20:14

Nee, ik zou bij god niet weten hoe. Want via itunes herstellen lukt niet dan krijg ik die errors:(

Gigachris 08-02-11 21:36

Zoals Michel15 zegt. Eerst even in DFU mode;) Werkt altijd, kan niet fout gaan, ook niet via die optie.

M1256S 08-02-11 22:21

Heb ik al geprobeerd(in DFU) ben ook naar de mac store geweest, en toch krijg ik steeds die errors... Volgens mij ben ik de enigste op de wereld die dit voor elkaar kreeg!:p

El-Kenny 09-02-11 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1256S (Bericht 639585)
Heb ik al geprobeerd(in DFU) ben ook naar de mac store geweest, en toch krijg ik steeds die errors... Volgens mij ben ik de enigste op de wereld die dit voor elkaar kreeg!:p

foutcode 1015 dacht ik dat je die kan omzeilen me tinyumbrella?????
device out recovery kicken??

lbroek1 10-02-11 13:36

1015 is te omzeilen met IReb... fix rec. loops

Royofzo 10-02-11 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flashingst (Bericht 638212)
Download het programma RECBOOT. Vervolgens uitvoeren als administrator voor windows 7/vista en dan Exit Recovery mode. Doe je iTunes aan en hoppa: iPhone weer in de lucht! (vandaag ook zelf gehad)! Het is een melding die vaak voorkomt bij downgraden en updaten van een iPhone.

Zie bovenstaande quote :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.