iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

kris77 23-02-11 01:07

kheb al een tiental keer geprobeerd maar werkt niet :-(

llooll 23-02-11 09:31

kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n

floa1512 23-02-11 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door llooll (Bericht 645120)
kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n

Ja dat kan.
Je moet het in de loader app zelf doen.

jvdommelen 23-02-11 17:12

Als ik het goed begrijp kan ik mijn 3gs updaten via Snowbreeze (heb windows namelijk). Als ik dan kies voor het NIET updaten van mijn baseband, kan ik hem unlocken met ultrasn0w. En ik ben jammer genoeg ook afhankelijk van een hacktivation, maar dit kan ik doen via een Phonebook simkaart (al in bezit). Kan zijn dat ik het helemaal fout heb, maar zou iemand mij kunnen vertellen of dit een beetje klopt??

mvg, Jelle

Lohran 23-02-11 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lohran (Bericht 643387)
Ik heb ook een probleempje (3Gs 4.2.1 GP RC5). Ik ging hem even rebooten en daarna bleef hij hangen in het Apple bootlogo. DFU/Reboot maakte niks uit. iTunes zag 'm wel, maar liep steeds vast bij het maken van een reservekopie. Opnieuw GP maakte niks uit. Nu dus herstel gedaan via iTunes.. Hoop dat de schade niet te groot is en alles nog terug te zetten is. Maar ik hoop nog meer dat hij het gewoon nog doet!

edit: Crap, hij zegt nu dat 'ie locked is...
edit 2: Ok, moest de kaart er even uithalen en nu pakte iTunes de telefoon weer. Hij werkt in ieder geval weer. Ben nu bezig met de AppStore apps terug te zetten (die ik gewoon aangeschaft had) en dan straks weer een JB er overheen voor de andere apps. Heb wel APTbackup ofzo gebruikt, kijken of dat werkt als ik 't weer download en op restore druk.
edit 3: Nou, restore gedaan met dat backup progje, maar loopt met booten weer vast..

En weer hetzelfde.. 3e keer dat ik 'm kan gaan herstellen. Gelukkig kan ik wel een back up maken als hij is vastgelopen met booten, zodat al m'n instellingen en tel. nummers etc. nog hetzelfde zijn. Word er wel een beetje moe van.. Had er al echt weinig opgezet, maar nu houd ik 't echt alleen bij de belangrijke dingen.

b.thomassen 23-02-11 22:18

Jailbreak ongedaan maken?
 
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.

gsmfreak 24-02-11 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen (Bericht 645373)
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.

Back up van je toestel terugzetten op je iPhone via iTunes.

kris77 24-02-11 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door llooll (Bericht 645120)
kan je na het installen van cydia ook de Loader-applicatie verwijderen???
dit kon ook bij die van limera1n

komt gewoon elke keer in dfu mode terecht

boypresario 24-02-11 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen (Bericht 645373)
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.

Als ik jouw was zou ik zelf restore maken via itunes. Zodat je jailbreak word verwijderd en geen sporen achterlaat. Maar voor dat je dat doet even backup maken van je apps of games natuurlijk (cydia apps: pkgbackup).

Daarna zo spoedig mogenlijk opsturen voor reparatie. Want binnenkort komt firmware 4.3 uit. De telefoons worden automatisch geupdate naar de laatste versie. Dus als je nog van cydia gebruik wilt maken... Handel het snel af... De reparatie duurt ongv. 1 á 2 weken.

wouter1981 24-02-11 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b.thomassen (Bericht 645373)
Hé,

Heb mijn Iphone een paar weken geleden ge-jailbreakt maar nu doet mijn knopje van het geluid het niet en wil hem dus naar T-Mobile brengen voor reparatie. (ja, heb nog garantie).

Maar hoe kan ik mijn jailbreak ongedaan maken? Moet ik dan wachten dat Apple IOS 4.3 uitbrengt of kan dat ook op een andere manier?

Zou fijn zijn mocht een van jullie me het antwoord kunnen zeggen.

Wat de mensen boven mij proberen te zeggen is dat, je om je jailbreak ongedaan te maken, je je iPhone in iTunes moet Herstellen (dat is de knop onder Update). Dit proces heet in het Engels "restore".

Voordat je dit doet is het wel belangrijk een reservekopie (backup) te maken. Dit doet iTunes regelmatig automatisch (wanneer je je iPhone aansluit). Maar je kunt het ook handmatig dan wanneer je iPhone is aangesloten. Je klikt dan met de rechtermuisknop op de iPhone in de linkerkant van iTunes. De optie "reservekopie maken" verschijnt dan in het uitklapmenu.

Als dit proces klaar is heb je de mogelijkheid een reservekopie terug te zetten.

Als je iPhone hierna wilt opsturen voor reparatie dan raad ik je aan geen reservekopie terug te zetten omdat, indien het defect onder garantie valt, het gehele toestel wordt omgeruild voor een gereviseerde iPhone.

iwilma3gs 24-02-11 22:53

Ik wil een iphone4 activeren maar ik heb geen simkaart erbij...
En als ik deze handleiding goed begrijp kan ik het nu niet doen met greenp0ison, omdat:

Let op! Gebruik Greenpois0n NIET als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock

(ik neem aan dat ik dus een softwarematige unlock nodig ben omdat ik geen simkaart heb...)

Zie ik iets over het hoofd, en kan ik gewoon deze procedure doen, of moet ik het anders doen???

Alvast bedankt!!

satwolf 24-02-11 22:57

Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met sn0wbreeze, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware

iwilma3gs 24-02-11 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door satwolf (Bericht 645665)
Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met redsn0w, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware

hoe maak ik de ipsw dan met redsnow??
ik ben een echte leek...
ik heb al wel de 3gs gejailbreakt...maar dat is volgens mij totaal nit te vergelijken....

En met shiftknop bedoel je van het toetsenbord van mijn laptop neem ik aan....

HowowcanIgo 25-02-11 10:25

Hallo,

'k Heb gisteren mijn iPhone 4 gejailbroken met enige doel het MV-logo (en andere instellingen) er op te zetten.
Nu lijkt het erop dat mijn batterij sneller leegloopt.

Ik weet dat dit wel eens durft te gebeuren bij nieuwe firmware-versies dus voreg ik me af of iemand me kan bevestigen dat dit normaal is. Of eventueel een oplossing.

Of kan het aan MV's zelf liggen. Dat het toestel harder moet zoeken, ...?
Ik heb vol bereik, dus dat lijkt me dan raar.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Howow

JornZ 25-02-11 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door satwolf (Bericht 645665)
Custom hacktivated ipsw (firmware) maken met redsn0w, en dan iPhone herstellen met shift knop. Baseband wordt niet geupdate met custom firmware

Met redsn0w kun je alleen custom firmware installeren...
Met pwnagetool (mac) of sn0wbreeze (pc) kun je custom firmwares maken.
Je moet de originele ipsw downloaden (voor jouw type iphone) van de iOS versie waarvan je een custom firmware wilt maken. Deze gebruik je met pwnagetool of sn0wbreeze en die spugen een custom firmware uit. Deze kun je installeren door je iphone met redsn0w in PWND dfu mode te zetten en dan met iTunes via shift (pc) of alt (mac) + herstellen.

Zet voor de activatie zonder sim hacktivation aan tijdens het maken van de custom firmware.

satwolf 25-02-11 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 645830)
Met redsn0w kun je alleen custom firmware installeren...
Met pwnagetool (mac) of sn0wbreeze (pc) kun je custom firmwares maken.
Je moet de originele ipsw downloaden (voor jouw type iphone) van de iOS versie waarvan je een custom firmware wilt maken. Deze gebruik je met pwnagetool of sn0wbreeze en die spugen een custom firmware uit. Deze kun je installeren door je iphone met redsn0w in PWND dfu mode te zetten en dan met iTunes via shift (pc) of alt (mac) + herstellen.

Zet voor de activatie zonder sim hacktivation aan tijdens het maken van de custom firmware.

Je hebt gelijk, ik bedoelde sn0wbreeze, mijn fout

iwilma3gs 25-02-11 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 645830)
Met redsn0w kun je alleen custom firmware installeren...
Met pwnagetool (mac) of sn0wbreeze (pc) kun je custom firmwares maken.
Je moet de originele ipsw downloaden (voor jouw type iphone) van de iOS versie waarvan je een custom firmware wilt maken. Deze gebruik je met pwnagetool of sn0wbreeze en die spugen een custom firmware uit. Deze kun je installeren door je iphone met redsn0w in PWND dfu mode te zetten en dan met iTunes via shift (pc) of alt (mac) + herstellen.

Zet voor de activatie zonder sim hacktivation aan tijdens het maken van de custom firmware.

Is er ergens een handleiding te vinden hoe ik dit allemaal moet gaan doen, want ik weet niet in welke volgorde ik het moet doen en waar ik al die programma's die ik nodig heb weg moet halen, ik heb t nog nooit gedaan met iphone4..... Alvast thnx!!

JornZ 26-02-11 00:26

Hier zie je een voorbeeld met pwnagetool, hoe je de custom firmware maakt:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3G on OS 3.1.3 Using PwnageTool (Mac)

Alleen zie ik dat je windows gebruikt dus zul je snowbreeze moeten downloaden van iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones.

Als ik me niet vergis lijkt sn0wbreeze heel erg op pwnagetool, vooral de opties die je kunt kiezen.

Hier kun je alle firmware bestanden vinden: iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From Let even op dat je er wel een voor de iphone 4 download.

Redsnow: https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1 Zet de iphone in PWND dfu (dit is een optie in het programma nadat je naar een firmware hebt verwezen) en verwijs naar het firmware bestand wat je gedownload hebt.

Heb niet zoveel tijd om alles uit te typen op dit moment, maar denk dat je wel een eind kunt komen, in ieder geval de custom fw maken alvast.

westland145 26-02-11 14:14

Hallo, ik heb al vele malen geprobeerd mijn Itouch te jailbreaken, maar iedere keer als ik de stappen(2 seconden sleep, 10 seconden sleep+home, 15 seconden home) volg, start mijn ipod op en krijg ik een scherm: "please power of your device and connect it again". Dit doe ik en dan gebeurd weer hetzelfde verhaal. Wat moet ik doen? ik gebruik greenpois0n.

sander123 26-02-11 14:56

thx man het is gelukt op mijn ipod touch 4!:D

ilse93 27-02-11 16:36

Hallo,

Ik heb een iPhone 3gs, 4.2.1. Gisteren geprobeerd te jailbreaken met greenpois0n, dit mislukte, kreeg een error en iPhone wilde pas uit na een minuut of 20.
Vandaag geprobeerd met redsn0w, het jailbreaken op zich lukte aardig maar het Cydia icoontje is wit met een zwarte schaduw (?) en als ik er op tik, krijg ik een miliseconde wit scherm en keert die daarna terug naar gewoon menu.

Weet een van jullie misschien wat ik verkeerd doe, en hoe ik dit kan oplossen?

GewoonIphone 27-02-11 19:39

Mede forum leden,

Ik heb nu enige tijd al mijn iphone op 4.2 draaien met greenpois0n jailbreak en dat ging de eerste keer helemaal perfect, alles weer ingesteld etc.

Nu kwam ik gister thuis en wilde zoals gewoonlijk ff wat apps erop gooien en afgooien en kwam ik erachter dat mijn iphone NIET meer synct met itunes..?

Iemand hetzelfde probleem, die hier al een oplossing voor heeft?

Bij voorbaat dank alvast!!

JornZ 28-02-11 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GewoonIphone (Bericht 646420)
Mede forum leden,

Ik heb nu enige tijd al mijn iphone op 4.2 draaien met greenpois0n jailbreak en dat ging de eerste keer helemaal perfect, alles weer ingesteld etc.

Nu kwam ik gister thuis en wilde zoals gewoonlijk ff wat apps erop gooien en afgooien en kwam ik erachter dat mijn iphone NIET meer synct met itunes..?

Iemand hetzelfde probleem, die hier al een oplossing voor heeft?

Bij voorbaat dank alvast!!

Direct na de installatie van 4.2, syncte de iPhone toen nog wel? Zo ja, dan denk ik dat het probleem bij je iTunes zit. Makkelijk te controleren door de iPhone aan een andere computer met iTunes te hangen en kijken of het syncen dan wel lukt.

GewoonIphone 28-02-11 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JornZ (Bericht 646599)
Direct na de installatie van 4.2, syncte de iPhone toen nog wel? Zo ja, dan denk ik dat het probleem bij je iTunes zit. Makkelijk te controleren door de iPhone aan een andere computer met iTunes te hangen en kijken of het syncen dan wel lukt.

Ja eerst deed hij het (2/3 weken na 4.2 update en jailbreak greenpois0n RC5) gewoon helemaal perfect, en nu laatst kwam ik thuis en synct hij niet meer.

Heb zelf natuurlijk ook al nazitten denken en denk nu ook dat het niet zozeer aan de iphone/jailbreak zit maar meer bij itunes, ik ga het is ff testen.

Dankje voor je reactie!

EDIT: heb het nog niet getest op ander comp, maar ben wel ff aan het klooien: als ik apps download via de iphone appstore en in folders plaats, vervolgens op sync klikt komt het op itunes wel in de folder en wel netjes op de plek waar het hoort (zoals normaal dus...)

Echter andersom (dus wanneer ik via itunes download op PC en dan sync met iphone komt het niet op de iphone en wil hij gewoon niet syncen)

Palme 01-03-11 00:58

Wit scherm
 
Hallo,

Ik heb een paar weken geleden mijn Iphone 3gs gejailbreakt met Greenpoison.
Vanavond pakt ik mijn iphone en zag opeens dat het beeldscherm wit was en wit bleef.
Ik heb de iphone proberen te resetten door de home en powerbutton ingedrukt te houden maar er veranderde niks. Ook heb ik de iphone proberen te herstellen maar er veranderde niets het beeldscherm is en blijft wit. Wanneer ik op de powerknop druk gaat het beeldscherm wel bijvoorbeeld gewoon aan of uit maar het blijft wit.
Heeft iemand misschien een idee om dit op te lossen?
Bij voorbaat dank!

floa1512 01-03-11 08:30

Palme ,
In jou verhaal kan ik niet uitmaken als iTunes je teldoon wel of niet ziet en ook niet dat je het met iTunes hebt geprobeerd te herstellen.
Ik denk dat je de telefoonnin DFU mode moet herfstellen. Hij moet gewoon in DFU mode kunnen.
Hou je de home en power knop wel lang genoeg in gedrukt ?

Palme 01-03-11 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 646848)
Palme ,
In jou verhaal kan ik niet uitmaken als iTunes je teldoon wel of niet ziet en ook niet dat je het met iTunes hebt geprobeerd te herstellen.
Ik denk dat je de telefoonnin DFU mode moet herfstellen. Hij moet gewoon in DFU mode kunnen.
Hou je de home en power knop wel lang genoeg in gedrukt ?

Ja ik doe ook in Itunes herstellen. het tool van greenpoison om te jailbreaken kun je ook gebruiken om de iphone in DFU te zetten de eerste stappen zorgen hier namelijk voor.
Volgensmij heb ik de telefoon ook wel al helemaal hersteld maar ik heb nu eerder het idee dat het een hardware probleem is dan software. Want na het herstellen in itunes geeft de telefoon me ook nog een rare melding. Dan volgt opeens de tekst in het scherm van itunes: De telefoon is van een pin code voorzien.
Overigens bij alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb blijft het scherm wit.

Rav3n 01-03-11 09:45

Pincode 0000. Wss krijg je daarna het bericht dat je feun niet meer gelocked is.

floa1512 01-03-11 09:59

Je moet de pincode van je telefoon of sim uit zetten. Dus niet op 0000 , maar uitzetten en dan opnieuw herstellen in iTunes zodat iTunes de phone weer kan activeren. Daarna kun je hem weer jailbreaken.
Ik raad je aan je backup niet terrug te zetten anders komt alles dat dit probleem veroorzaakt ook mooi terrug.
Kies dus voor optie als nieuwe iPhone in iTunes.
Van iTunes krijg je dan je contacten, agenda en notes terug. Foto's uit je filmrol ben je dus ook kwijt mits je die eruit hebt/of kan halen via deze computer/Apple camera.

Palme 01-03-11 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 646865)
Je moet de pincode van je telefoon of sim uit zetten. Dus niet op 0000 , maar uitzetten en dan opnieuw herstellen in iTunes zodat iTunes de phone weer kan activeren. Daarna kun je hem weer jailbreaken.
Ik raad je aan je backup niet terrug te zetten anders komt alles dat dit probleem veroorzaakt ook mooi terrug.
Kies dus voor optie als nieuwe iPhone in iTunes.
Van iTunes krijg je dan je contacten, agenda en notes terug. Foto's uit je filmrol ben je dus ook kwijt mits je die eruit hebt/of kan halen via deze computer/Apple camera.

Dankjewel voor de reactie ik ga het vanmiddag meteen proberen, maar hoe kan ik mijn pincode uitzetten? rekening houdend met het probleem dat ik niets op mijn scherm zie? Of kan dit ook door de simkaart in een andere telefoon te steken en dan zeggen ppincode niet vragen ofzo?

floa1512 01-03-11 10:37

Palme,
Inderdaad zou je het in jou geval zo moeten uitzetten als je niet in je telefoon kan.
Dus simkaart in een ander telefoon en dan daar de code even deactiveren. Daarna stop je hem weer in je iPhone en dan herstellen in DFU mode.

runner70 01-03-11 12:31

Ben echte nitwit op dit gebied, maar dank zij jullie en filmpjes op youtube, is het me gelukt om te jailbreaken met greenspoint.

Weet nog niet of ik er iets aan heb maar dat ga ik uitvinden.
Heb nog wel 2 vraagjes

1. als deze week een nieuwe update voor ios beschikbaar is, kan ik die dan
installeren?

2. Mag ik toestel synchroniseren met itunes?

Ik heb een orginele simlockvrije iPhone uit Belgie.

Palme 01-03-11 12:34

[QUOTE=floa1512;646870]Palme,
Inderdaad zou je het in jou geval zo moeten uitzetten als je niet in je telefoon kan.
Dus simkaart in een ander telefoon en dan daar de code even deactiveren. Daarna stop je hem weer in je iPhone en dan herstellen in DFU mode.[/QUOTE

Ik heb de telefoon volledig hersteld vanuit dfu modes in itunes maar het witte scherm blijft nog continu. Ik heb het idee dat er iets anders niet klopt. ik heb zojuist de verzekeringsmaatschappij opgebeld ze komen hem vanmiddag ophalen.

floa1512 01-03-11 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door runner70 (Bericht 646904)
Ben echte nitwit op dit gebied, maar dank zij jullie en filmpjes op youtube, is het me gelukt om te jailbreaken met greenspoint.

Weet nog niet of ik er iets aan heb maar dat ga ik uitvinden.
Heb nog wel 2 vraagjes

1. als deze week een nieuwe update voor ios beschikbaar is, kan ik die dan
installeren?

2. Mag ik toestel synchroniseren met itunes?

Ik heb een orginele simlockvrije iPhone uit Belgie.

Als de nieuwe update terbeschikking is , kan je hem zeker updaten , maar hou er dat rekening mee dat iTunes alles dat met jailbreak te maken heeft eraf zal gooien.
Als de huidige jailbreak tools niet gebruikt kunnen worden met de nieuwe iOS , dan zal je moeten wachten tot er weer een jb tool terbeschikking komt.

Je telefoon mag je altijd synchroniseren en het word zelf aangeraden voor het geval er wat mis gaat waardoor je je phone zou moeten herstellen.

floa1512 01-03-11 13:21

[QUOTE=Palme;646906]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 646870)
Palme,
Inderdaad zou je het in jou geval zo moeten uitzetten als je niet in je telefoon kan.
Dus simkaart in een ander telefoon en dan daar de code even deactiveren. Daarna stop je hem weer in je iPhone en dan herstellen in DFU mode.[/QUOTE

Ik heb de telefoon volledig hersteld vanuit dfu modes in itunes maar het witte scherm blijft nog continu. Ik heb het idee dat er iets anders niet klopt. ik heb zojuist de verzekeringsmaatschappij opgebeld ze komen hem vanmiddag ophalen.

Je ka ook voor de zekerheid even met Apple support bellen 0900 7777703

nastasia88 01-03-11 16:23

ik snap het niet
 
ik snap er echt niks van, wat is ios en wat moet ik doen?
ik heb een ipod 4 g met versie 4.2.1. maar ik weet echt niet hoe ik die moet jailbreaken??

kan iemand mij helpen

wouter1981 01-03-11 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nastasia88 (Bericht 646984)
ik snap er echt niks van, wat is ios en wat moet ik doen?
ik heb een ipod 4 g met versie 4.2.1. maar ik weet echt niet hoe ik die moet jailbreaken??

kan iemand mij helpen

Volg DIT stappenplan.

Uitleg over iOS

floa1512 01-03-11 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nastasia88 (Bericht 646984)
ik snap er echt niks van, wat is ios en wat moet ik doen?
ik heb een ipod 4 g met versie 4.2.1. maar ik weet echt niet hoe ik die moet jailbreaken??

kan iemand mij helpen

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DNL%26hl%3Dnl&hl=nl&gl=NL#/watch?xl=xl_blazer&v=MSUr3S2Jm5c
Graag gedaan.
Succes

nastasia88 01-03-11 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 (Bericht 646991)
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F%3Fgl%3DNL%26hl%3Dnl&hl=nl&gl=NL#/watch?xl=xl_blazer&v=MSUr3S2Jm5c
Graag gedaan.
Succes


oke het is gelukt , maar nu heb ik cydia, wat is er nu zo speciaal aan, wat kan ik downloaden wat ik normaal niet kan en waar kan ik bijv, thema´s downloaden voor mijn ipod?

wouter1981 01-03-11 16:48

Ik denk dat je dit bedoeld: YouTube - GreenPoison RC6.1 Untethered 4.2.1 Jailbreak iPhone, iPod Touch, iPad & Apple Tv2


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.