Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door farao556 Mensen kunnen jullie mij helpen zit nu met 2 iphones 4 die niet gebruikt kunnen worden 1 iphone die op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je de tweede niet rebooten door beide knoppen lang in te houden. @Scorpio.. Excuseer.. stond er even niet bij stil..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jailbreak
Ik krijg het logo niet in beeld van greenpoison,iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen die problemen hebben met Cydia? Jailbreak en update uitgevoerd zonder probleem, ik heb Cydia, maar als ik een source probeer toe te voegen lukt dit niet goed, het duurt lang, ik krijg een aantal errors en de source blijkt achteraf niet compleet... (niet alle apps aanwezig). Ik vermoed dat Cydia gewoon overbelast is. Zijn er nog anderen met hetzelfde probleem hier?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik dat doe krijg ik gewoon weer die doodskop die hele tijd blijft staan. mvg |
|
||||
|
||||
Logo
Cydia werkt super,krijg alleen bij opstarten Apple in beeld,hoe krijg het logo van greenpoison?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Pas na een paar keer de Changes te Refreshen, werkt alles bij mij... Geduld.... De servers roken... |
|
|||
|
|||
Nee hij was eerst gejailbraiked met redsnow van mac tethered
Als ik dat doe krijg ik gewoon weer die doodskop die hele tijd blijft staan. mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat heb je precies met de 2de gedaan? Ook FW 4.2.1 ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ja... Dan herkent hij deze niet en is het dus een simlocked toestel... Oplossing: Of simmetje erin knallen van de provider en je hebt een dure iPod. of.. Firmware terugzetten naar oudere versie die WEL te unlocken is..!! Hopenlijk heb je de SHSH bestanden gesaved.... 2. Geen idee... Proberen uit te schakelen door knoppen LANG in te houden. Op het forum kun je wel vinden hoe.. Zoeken op: Recovery en DFU modes. Denk opnieuw beginnen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb vanavond mijn Iphone 4 ge-upgrade naar 4.2. Daarna met succes greenp0ison jalilbreak uitgevoerd.
Kan alleen in cydia bepaalde apps niet meer vinden zoals sbsettings en aptbackup. Iemand een idee wat ik fout gedaan heb? mvg Paul |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geintje! Heb zelf de file gedownload, uitgepakt en opgestart. Simpelweg de instructies vanaf het begin volgen en het kan toch niet misgaan. Houd je vinger al wel bij/op de aan/uitknop zodatje, zodra je GreenPoisOn aanklikt direct kunt indrukken zodra de teller begint (en dat is al 1 seconde later). Ingedrukt houden, en als teller op nul staat (en opnieuw begint) de knop NIET loslaten maar de "home"knop OOK indrukken (en allebei ingedrukt houden). Als ook die teller op nul staat kan je de aan/uitknop loslaten, de "home"knop blijvend ingedrukt houden. Als uiteindelijk ook die teller weer op nul staat zie je op je pc een schermpje staan met iets van: "Jailbreak now". Nu laat je de "home"knop ook pas los en druk je op yes-knop in dat pc-schermpje. Als het goed is begint je iphone nu allemaal mooie lijntjes code te produceren en is die enkele minuten later klaar. Het kan bijna niet mis gaan |
|
||||
|
||||
Wel sources toegevoegd?
Biggboss sources toevoegen. Bigboss ,sorry Laatst gewijzigd door iScorpio; 06-02-11 om 23:57. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Paar keer bij Changes... Op Refresh drukken.. Dan worden je sources juist geupdate... Ik kwam er door Niet met alles btw.. SBSettings krijg ik niet voor elkaar.. Te druk... |
|
|||
|
|||
Net me iPad geüpgraded van 3.2.2 naar 4.2.1 en met gp gejailbreaked en daarna al me apps van me vorige jailbreak teruggezet met PkgBackup. En zowaar alles staat erop! en werkt.
Heb alleen het idee dat AirPlay niet werkt?! Of ik doe iets fout. Zit natuurlijk nog maar net op 4.2.1. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gekke is dat de Iphone wel degelijk in de DFU modus staat. Als ik Greenpois0n afsluit en ik start Itunes dan krijg ik de melding dat de Iphone in de herstelmodus staat dus.... Ik heb dit in dit topic al meer gelezen dus ik ben niet de enige. Het antwoord heb ik niet gevonden. Wie weet er raad? EDIT: Net nog even het hele verhaal op een andere pc geprobeerd maar helaas het zelfde... Deze pc (XP) gaf aan een usb device in DFU modus te hebben aangetroffen, 2 sec. voor dat Greenpois0n was uitgeteld.... Ik vind het een heel vreemd verhaal Laatst gewijzigd door bditewig; 07-02-11 om 01:04. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk heeft iemand een oplossing |
|
|||
|
|||
Huidige iPhone 4 geJB met limerain op 4.1 en baseband 01.59.00 kunnen behouden. Heb tijdens de vorige JB moeten unlocken met ultrasnow. Is het nu wijs om eerst T-Mobile om hun officiele unlock te vragen? Of blijf ik zo-wie-zo unlocked als ik nu update naar 4.2.1 en vervolgens JB? Maar dan moet ik zeker wel eerst tiny umbrella draaien? Kortom: hoef ik simpelweg alleen te updaten en JBen of zijn meerdere zaken vereist om te kunnen blijven bellen?
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|