Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door annahaster Heb jij inmiddels al een oplossing. Ikke namelijk nog steeds niet. Help. Heb je wel verbinding met internet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
normaal heb ik dat wel maar zodra ik ga jailbreaken zegt hij dat hij inderdaad iets niet kan downloaden.
Maar ik heb alleen via draadloos internet. Kan dat het zijn? Zo ja wat kan ik er aan doen? Heb het net weer geprobeerd maar geeft aan dat hij firware niet kan downloaden of zo iets. Kan kloppen denk ik zo want als je niet aan bent he je ook geen contact met Wi-Fi. Laatst gewijzigd door annahaster; 08-02-11 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Is het nou de bedoeling dat je je telefoon volledig uitzet voor je aan de jailbreak begint? Ik krijg 'm maar niet in DFU mode.
Ik doe dit: -Telefoon aan, usb kabel erin, aan computer gehangen -Telefoon op standby (slaapknop) -Start greenpoison -Ik volg de instructies maar geen DFU mode, wel steeds m'n telefoon uit en zeer moeilijk aan te krijgen (Iphone 3g) |
|
|||
|
|||
Is er nou niemand dat mij antwoord kan geven op de volgende vraag:
Waarom mag ik Greenspion niet gebruiken als ik afhankelijk ben van een software matige unlock ? Ik heb het nu al zeker 4x gevraagd. |
|
|||
|
|||
Na een succesvolle jailbreak op mijn iphone 4! heb ik toch 3 vraagjes
Ik heb wat probleempjes met gamecenter. Ik blijf in de sandbox modus hangen. (met legale spellen!) Iemnd enig idee of dit op te lossen is? Ook vraag ik mij af waar de releasenotes te vinden zijn van GP, Ik heb met beta 2 gejailbreaked.. nu is beta 4 uit. Wat zijn de veranderingen hier in? Kan ik indien nodig, GP opnieuw erover heenzetten? |
|
|||
|
|||
kom niet verder als jailbreak met App loader
Ik heb jailbreak uitgevoerd en zie hierna als App loader staan. Als ik deze wil gebruiken, gebeurd er verder niets. Heel even een scherm wat niet te zien is en gelijk weer sluit. Verder geen activiteit. Ook Cydia is niet zichtbaar te krijgen. Kan iemand me verder helpen.
|
|
|||
|
|||
telefoon aan je PC hangen en uitzetten
GP opstarten - power 3 seconden - home 8 seconden (nadat het logo verdwijnt) - power los GP herkent telefoon en dan kan home los. Als je denkt dat hij moeilijk aan gaat, staat hij gewoon in DFU mode. Home en Power ongeveer 8 a 10 seconden vasthouden en hij reboot normaal Citaat:
|
|
|||
|
|||
waar haal je Cydia vandaan, Ik zie alelen maar Loader staan en dat reageert niet.
Laatst gewijzigd door Irra; 08-02-11 om 20:12. Reden: verwijderen |
|
|||
|
|||
opnieuw opstarten en dan loader aanklikken helpt niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
correct me if I'm wrong! Grtz Ton
|
|||
|
|||
Yes! De makkelijkste jailbreak die ik gedaan heb (3e)! Supertool, dat greenpoison! Ben met de tethered versie veel langer ah klooien geweest . Als ik iemand kan helpen.. Let me know!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus ook als je met bijvoorbeeld iconoclasm een andere blad indeling zou hebben gemaakt (meer iconen per pagina) zou dit na een update nog intakt moeten zijn ?
|
|
|||
|
|||
Omdat bij de update naar 4.2.1 je baseband wordt geupgrade naar een hogere versie die nog niet geunlockt kan worden!
|
|||
|
|||
Het is mij inmiddels gelukt na 5 pogingen .
Eerste jailbreak voor mij nu gaan uitvogelen wat cydia allemaal te bieden heeft iemand tips? |
|
|||
|
|||
als je update naar 4.2.1 verandert dan ook je baseband niet?
En is dit negatief of niet als deze dan veranderd? |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iphone gisteren 'succesvol' gejailbreaked. Het lukte pas bij de 2e poging. bij de 1e poging liet ik denk ik de home button te vroeg los waarna de telefoon uitging en ik hem pas na 10 minuten weer opgestart kreeg. Daarbij gebeurde het dat mijn imac de foutmelding die ik daarbij kreeg automatisch naar apple heeft verstuurd.
Nu heb ik 1 probleem en dat is dat ik wel zelf kan bellen maar niet meer gebeld kan worden. Hebben andere dit misschien ook en wat kan ik hier aan doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas wil app.Cydia na de jailbreak niet tevoorschijn komen. Wel Loader in het scherm staan als App., maar steeds bij starten lijkt maar heel kort iets geopend te worden en sluit dan direct weer. Mogelijk te maken met drukte?
Wat doet Loader eigenlijk. Maakt deze de verbinding voor eerste maal om Cydia te kunnen laden? Helaas niet Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-02-11 om 20:37. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|