//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Dat komt omdat je de zoekfunctie van dit forum niet gebruikt hebt. Er staan tientallen postings over fout 1013. Klopt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #941  
Oud 11-02-11, 17:52
Cancunlover Cancunlover is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Lommel (België)
Berichten: 531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat komt omdat je de zoekfunctie van dit forum niet gebruikt hebt. Er staan tientallen postings over fout 1013.
Klopt. En ik zag door de bomen het bos niet meer. Probleem opgelost, maar deze keer helaas niet dankzij het forum. Google is mijn vriend.
Anyway, ben weer blije iPhone-gebruiker!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 11-02-11, 18:44
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover Bekijk bericht
Klopt. En ik zag door de bomen het bos niet meer. Probleem opgelost, maar deze keer helaas niet dankzij het forum. Google is mijn vriend.
Anyway, ben weer blije iPhone-gebruiker!
Dan is het ook wel netjes om jouw oplossing hier te vermelden.
  #943  
Oud 11-02-11, 20:38
Leroy013 Leroy013 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Iphone 4 gisteren avond suc6vol geJB met greenpoison windows versie. Mijn eerste iphone en gelijk gelukt. 10 min over gedaan suc6 allemaal
  #944  
Oud 11-02-11, 22:27
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Alles lijkt gelukt te zijn, JB ook. Heb de iPhone4 als nieuwe iPhone ingesteld, carrierupdate gedaan. Veel hulp van @mrPaulDurden
Één vraag heb ik wel: waarom heb ik nu toch dat gele blokje in de capaciteitsbalk onder mijn iPhone4 gegevens? Ik heb er nog niets mee gedaan, geen apps geopend en alleen via de Loader Cydia geinstalleerd. Geen apps, film, mp3, contacts, of agenda of whatever geinstalleerd. Helemaal schoon en alleen gejailbreakt.

Hier een screenshot:

Hoe kan dit gele blokje met 'Overig' dan toch 0,30 GB (!) groot zijn???

Laatst gewijzigd door Mireille005; 11-02-11 om 22:42. Reden: Screenshot toegevoegd
  #945  
Oud 11-02-11, 23:37
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Alles lijkt gelukt te zijn, JB ook. Heb de iPhone4 als nieuwe iPhone ingesteld, carrierupdate gedaan. Veel hulp van @mrPaulDurden
Één vraag heb ik wel: waarom heb ik nu toch dat gele blokje in de capaciteitsbalk onder mijn iPhone4 gegevens? Ik heb er nog niets mee gedaan, geen apps geopend en alleen via de Loader Cydia geinstalleerd. Geen apps, film, mp3, contacts, of agenda of whatever geinstalleerd. Helemaal schoon en alleen gejailbreakt.

Hier een screenshot:

Hoe kan dit gele blokje met 'Overig' dan toch 0,30 GB (!) groot zijn???
Cydia haalt ook veel data binnen als je het progje opstart.
  #946  
Oud 11-02-11, 23:42
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Alles lijkt gelukt te zijn, JB ook. Heb de iPhone4 als nieuwe iPhone ingesteld, carrierupdate gedaan. Veel hulp van @mrPaulDurden
Één vraag heb ik wel: waarom heb ik nu toch dat gele blokje in de capaciteitsbalk onder mijn iPhone4 gegevens? Ik heb er nog niets mee gedaan, geen apps geopend en alleen via de Loader Cydia geinstalleerd. Geen apps, film, mp3, contacts, of agenda of whatever geinstalleerd. Helemaal schoon en alleen gejailbreakt.

Hier een screenshot:

Hoe kan dit gele blokje met 'Overig' dan toch 0,30 GB (!) groot zijn???
0,3gb waar maak je je zorgen om? dat is 300 MB dat is 0,01% van je totale capaciteit
  #947  
Oud 11-02-11, 23:44
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Alles lijkt gelukt te zijn, JB ook. Heb de iPhone4 als nieuwe iPhone ingesteld, carrierupdate gedaan. Veel hulp van @mrPaulDurden
Één vraag heb ik wel: waarom heb ik nu toch dat gele blokje in de capaciteitsbalk onder mijn iPhone4 gegevens? Ik heb er nog niets mee gedaan, geen apps geopend en alleen via de Loader Cydia geinstalleerd. Geen apps, film, mp3, contacts, of agenda of whatever geinstalleerd. Helemaal schoon en alleen gejailbreakt.

Hier een screenshot:

Hoe kan dit gele blokje met 'Overig' dan toch 0,30 GB (!) groot zijn???
Het besturingssysteem (iOS).

Ik kan me zo niet herinneren of ik dat ook had na de iPhone te hebben herstelt/gejailbreakt..
Er is een aparte partitie voor het besturingssysteem, die na een schone installatie slechts voor de helft gevuld zou moeten zijn (deze wordt niet meegerekend in de statusbalk in iTunes).
Apps van Appel worden wel op de user-partitie opgeslagen.. maar 300 MB? Hmm.

Ik kijk wel even wat het kan zijn.
  #948  
Oud 11-02-11, 23:46
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsmfreak Bekijk bericht
Cydia haalt ook veel data binnen als je het progje opstart.
Ja, maar niet ter grootte van 300 MB.

Het zou kunnen dat Cydia deze ruimte reserveert..
Ik denk dat het een combinatie is van Appel apps (de standaardapps op de iPhone), data van Cydia en gereserveerde ruimte.
  #949  
Oud 11-02-11, 23:58
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Het klinkt misschien raar, maar het zou wel eens kunnen helpen door naar de instellingen van Safari te gaan en de cache te legen en cookies te verwijderen.

Dit zou wel eens een paar GB kunnen vrijgeven.
Door een 'foutje' wordt een paar kB soms weergegeven als een paar GB.
  #950  
Oud 12-02-11, 00:00
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ducci Bekijk bericht
Ja, maar niet ter grootte van 300 MB.
dat vond ik dus ook vrij stevig. Alle vinkjes staan uit overal. Er staat dus alleen wat op van apple zelf en de loader en cydia.

Citaat:
Het zou kunnen dat Cydia deze ruimte reserveert.
Het is dus niet dat ik iets verkeerd heb geüpdate of gejailbroken ooit? Heb ooit eens érgens gelezen dat er dan delen 'ingepikt' worden die je niet meer terug kan krijgen. Daar ben ik dus bang voor, al was het voor het herstellen naar 4.2.1 zelfs 1,5 GB groot
  #951  
Oud 12-02-11, 00:04
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
dat vond ik dus ook vrij stevig. Alle vinkjes staan uit overal. Er staat dus alleen wat op van apple zelf en de loader en cydia.

Het is dus niet dat ik iets verkeerd heb geüpdate of gejailbroken ooit? Heb ooit eens érgens gelezen dat er dan delen 'ingepikt' worden die je niet meer terug kan krijgen. Daar ben ik dus bang voor, al was het voor het herstellen naar 4.2.1 zelfs 1,5 GB groot
Permanent zul je het niet kwijt zijn hoor, dat valt altijd wel te herstellen
Ik denk niet dat je iets fout hebt gedaan, het is waarschijnlijk een simpel foutje in iOS/iTunes/greenpois0n dat alles in de war gooit..

Ben druk bezig uit te zoeken wat het zou kunnen zijn, laat je zo weten wat ik heb.
  #952  
Oud 12-02-11, 00:06
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ik heb safari leeggewist, nu is het 0,54 GB :S
Gek genoeg stond de app telefoon aan in de multitaskbar, terwijl ik dat niet heb gedaan volgens mij. Reboot hielp niet.
  #953  
Oud 12-02-11, 00:13
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Ik heb safari leeggewist, nu is het 0,54 GB :S
Gek genoeg stond de app telefoon aan in de multitaskbar, terwijl ik dat niet heb gedaan volgens mij. Reboot hielp niet.
Hm, dan is het dus een foutje in iTunes/iOS. Komt wel vaker voor..
Nu nog zien hoe we die door iTunes ingepikte ruimte weer aan onszelf kunnen toe-eigenen.

De app MobilePhone (Telefoon) wordt regelmatig automatisch gestart en draait dan op een laag pitje, niets om je zorgen over te maken
  #954  
Oud 12-02-11, 00:16
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Ik ben heel blij dat je me helpt, moet nu alleen naar bed toe, ben ziek en zit gewoon te draaien. Als je op Twitter bent: ik ook
Anders kijk ik hier morgenochtend weer. Heel fijn dat je me helpt! Het zou geweldig zijn als dit foutje verholpen kan worden. Vind het erg lastig en oninzichtelijk dus niet fijn...
Trusten!
  #955  
Oud 12-02-11, 00:21
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mireille005 Bekijk bericht
Ik ben heel blij dat je me helpt, moet nu alleen naar bed toe, ben ziek en zit gewoon te draaien. Als je op Twitter bent: ik ook
Anders kijk ik hier morgenochtend weer. Heel fijn dat je me helpt! Het zou geweldig zijn als dit foutje verholpen kan worden. Vind het erg lastig en oninzichtelijk dus niet fijn...
Trusten!
Ik begrijp als geen ander hoe vervelend iets kan zijn als er geen duidelijkheid en overzicht is..
Zal kijken wat ik vinden kan. Zodra ik iets heb laat ik het je weten via een tweet.

G'night!

EDIT: beterschap!

Laatst gewijzigd door Ducci; 12-02-11 om 00:24.
  #956  
Oud 12-02-11, 00:43
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Zou je me precies kunnen vertellen wat je gedaan hebt?

Eerst een restore uitgevoerd (niet een backup teruggezet?) en daarna helemaal niets toch?
  #957  
Oud 12-02-11, 00:49
noahrulez noahrulez is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Standaard

Oké jailbreak is gelukt.. Alleen kan geen sources toevoegen, er staat verifying url en BAM! Ik ben weer is SB.. En mijn database is leeg.. iPhone opnieuw jailbreaken mensen? Plzzzz help! Ben benieuwd!!
  #958  
Oud 12-02-11, 01:03
Bomberzz Bomberzz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Ben al een tijdje bezig met Greenpois0n om mijn 3G t jailbreaken. Het lukt mij maar niet om de jailbreakknop actief te krijgen. Ik start Greenpois0n in compatibiliteitsmodus van windows 98 als administrator. Schiet alleen niet op. Krijg steeds de melding "Try again" Het aantal sec ingedrukt houden van de sleep en homeknop houdt ik mij netjes. Heb dit nu op twee verschillende laptops en een pc geprobeerd. Lukt maar niet.... Wie kan mij adviseren.
  #959  
Oud 12-02-11, 01:31
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door noahrulez Bekijk bericht
Oké jailbreak is gelukt.. Alleen kan geen sources toevoegen, er staat verifying url en BAM! Ik ben weer is SB.. En mijn database is leeg.. iPhone opnieuw jailbreaken mensen? Plzzzz help! Ben benieuwd!!
Waarschijnlijk is er tijdens het jailbreaken of de installatie van Cydia iets niet helemaal goed gegaan en is de installatie corrupt.
Cydia opnieuw installeren met behulp van redsn0w (tethered jailbreak) zou het probleem moeten oplossen.

Laatst gewijzigd door Ducci; 12-02-11 om 01:33.
  #960  
Oud 12-02-11, 01:36
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomberzz Bekijk bericht
Ben al een tijdje bezig met Greenpois0n om mijn 3G t jailbreaken. Het lukt mij maar niet om de jailbreakknop actief te krijgen. Ik start Greenpois0n in compatibiliteitsmodus van windows 98 als administrator. Schiet alleen niet op. Krijg steeds de melding "Try again" Het aantal sec ingedrukt houden van de sleep en homeknop houdt ik mij netjes. Heb dit nu op twee verschillende laptops en een pc geprobeerd. Lukt maar niet.... Wie kan mij adviseren.
Heb je de home-knop ingedrukt gehouden todat er een wit scherm op de iPhone verscheen?
Het programa geeft in stap drie vijftien seconden aan, maar dit is niet voldoende.
Houd nadat het programma heeft aangegeven dat het is 'toegestaan' om de knop los te laten nog even vast.

Laatst gewijzigd door Ducci; 12-02-11 om 02:10.
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.