Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi Een vraagje ben een windows gebruiker dus ik moet sn0wbreeze gebruiken (normaal gebruikte ik altijd Limera1n ma Geohot zijn jailbreak is nog niet uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoi
Een vraagje ben een windows gebruiker dus ik moet sn0wbreeze gebruiken (normaal gebruikte ik altijd Limera1n ma Geohot zijn jailbreak is nog niet uit of komt niet uit) dus moet ik maar sn0wbreeze gebruiken maar als ik deze gebruik moet ik dan ook 4.2.1 IPSW downloaden? En waar kan ik dit doen, wat is dit eigenlijk? Als ik Sn0wbreeze gebruik blijft mijn BB op 05.14.02 staan? Dus als ik via Sn0wbreeze het doe blijft mijn BB blijft staan en dan kan ik een unlock uitvoeren via ultrasn0w? Heeft Sn0wbreeze dat niet in zijn programma staan jailbreak en unluck ineens? Of zou ik toch voor de jailbreak van Greenp0ison gaan? Wie kan helpen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@jeffrey187 je kan 4.2.1 nog niet unlocken, maar de .IPSW kan je gewoon hier downloaden:
iPod, iPhone and iPad Firmware Download |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een iPhone 3G liggen met FW 3.2 en een oude bootrom erop. Kan ik nu ergens een custom FW downloaden en hem dan via iTunes met deze custom FW herstellen?
Weet iemand misschien ook waar ik zo'n custom FW voor deze 3G kan downloaden? Sorry, heb net gezien dat de FW versie 3.1.2 is en de Bootrom 05.11.07 ! Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-02-11 om 20:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone sinds 2 dagen gejailbreaked met Greenpois0n en ik had een klein vraagje betreft iTunes.
Kan ik gewoon backups blijven maken met iTunes en raken mijn backups niet corrupt? Dus mocht ik terug willen zonder jailbreak kan ik deze backup dan weer gewoon terug zetten? Bij voorbaat dank. |
|
|||
|
|||
niemand die een idee heefT? Blijf maar try again krijgen, ook heb ik hem gehersteld, zit nu dus op 4.2.1 niet gejailbreaked en krijg het ech niet voor elkaar. Zit op een iphone 3Gs Wit 16GB.
Help mijn baseband is trouwens 05.15.04 Laatst gewijzigd door willemoke2; 17-02-11 om 00:34. |
|
||||
|
||||
@willemoke2
Probeer eens dat programma uit te voeren als administrator en in compabiliteitsmodus W98.
|
|||
|
|||
Gebruik Greenpois0n NIET als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock!!
Hoe kom ik hier achter? Heb de mobiel icm abbo genomen en elke simkaart kon er gelijk in... Met mijn eerste jailbreak op 4.1 geen last van gehad. Dit snap ik niet helemaal wie kan mij dat uitleggen? De jailbreaktool voert geen hacktivatie uit en je zult een iPhone dus eerst via iTunes moeten activeren. |
|
|||
|
|||
Beste Iphone gebruikers,
ben een leek wat beteft jailbreak/unlock etc etc kan jullie verhaal niet echt volgen. heb zoals eerder aangekondigd een iphone 4 met ondrstaande spec's versie 4.2.1 en (8C148) aanbieder Telekom.de 9.0 model MC607DN modemfirmware 03.10.01 er zit dus een simlock erop telekom.de is vlgs mij gewoon t-mobile heb een vodafone micro simkaart krijg de melding ongeldige simkaart, dit betekent dat er een simlock op staat toch? kan ik een jailbreak uitvoeren? zo ja met welke kaart? als ik hem op itunes aansluit via de pc met vodafone kaart wat gebeurd er dan? ik wil jullie vragen wat er voor mij op moment mogelijk is. ik heb geprobeerd het 1 en ander te begrijpen maar snap het niet ;-( zal het op prijs stellen als jullie het netjes op een rij schrijven wat er op moment kan en mogelijk is en wat de consequenties zijn bedankt |
|
|||
|
|||
failed
Citaat:
Twee ipads met greenpois0n gejailbreaked geen probleem, echter de derde nu al veertig keer geprobeerd, geeft continu failed aan. Greenpois0n laatste release windows-versie, iemand please help. Zit al 4 uur alle forums te doorspitten. Home button ingedrukt houden na DFU etc. compabiliteit geprobeerd van alles. alvast bedankt, eel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eindelijk, weet niet wat ik heb gedaan, maar in iedergeval een goeie internetverbinding gezocht niet achter een proxy en hij deed het thanx voor de hulp. greetz eel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt een jailbreak uitvoeren mbv greenpois0n. Je kunt het toestel wel aansluiten op iTunes met de VF simkaart erin, dit heeft alleen geen zin omdat je niet kunt activeren (vanwege de simlock) Er is op dit moment geen unlock beschikbaar voor baseband 03.10.01. Je zult dus geduld (en hoop) moeten hebben.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee dus, ik ben bezig om de oudere reservekopiën terug te zetten, maar het oorspronkelijke 'gele blokje' (met de punten e.d.) komt kennelijk niet terug Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-02-11 om 20:45. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb hier een iphone 3g liggen met firmware 4.0 erop. Hij is alleen supertraag. De iphone komt uit het buitenland, dus hij is afhankelijk van een hactivate. Is er een mogelijkheid om hem te updaten en te jailbreaken? Mvg Ruben |
|
|||
|
|||
Help!
Ik heb iets stoms gedaan geloof ik. :'( Ik heb de instellingen laten wissen, maar nu wil hij niet meer opstarten. Hij gaat van appeltje naar gp logo en loopt dan vast. Help helperdie help!!!! Edit: ik kom wel in DFU modus. Pfoei. Wat nu!! Laatst gewijzigd door Mireille005; 17-02-11 om 20:37. |
|
||||
|
||||
Probeer eens redsn0w te downloaden en daar te kiezen voor Just boot tethered now? Gewoon de stappen volgens want in dat proces wordt het toestel ook in DFU gezet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gp erop staan al. Als het goed is. En 4.2.1
Maar opnieuw jailbreaken zou dus kunnen helpen? |
|
|||
|
|||
sim locked
heb mijn iphone 4 gejailbreakt met green poison alles goed , behalve dat hij niet meer communiceerde met mijn alpine radio.
dus besloot ik nog eens te jailbreaken met pwnagetool. nu heb ik een simlocked iphone. ik heb m in belgie gekocht simlock vrij. wat nu te doen . |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|