//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist ''succesvol'' een jailbreak uitgevoerd op mijn Iphone 4 (FW 4.1), echter bij uitvoeren van de loader gebeurt er niets ??!! Hiermee krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1221  
Oud 13-03-11, 23:03
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard Help !!!

Ik heb zojuist ''succesvol'' een jailbreak uitgevoerd op mijn Iphone 4 (FW 4.1), echter bij uitvoeren van de loader gebeurt er niets ??!! Hiermee krijg ik dus geen cydia op mijn toestel.

Kan iemand mij hiermee helpen zodat ik alsnog cydia op mijn toestel krijg, alvast bedankt voor jullie hulp.

ps: een reboot van het toestel heb ik uiteraard al geprobeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #1222  
Oud 13-03-11, 23:25
Mijnheer Mijnheer is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icewire Bekijk bericht
Ik heb zojuist ''succesvol'' een jailbreak uitgevoerd op mijn Iphone 4 (FW 4.1), echter bij uitvoeren van de loader gebeurt er niets ??!! Hiermee krijg ik dus geen cydia op mijn toestel.

Kan iemand mij hiermee helpen zodat ik alsnog cydia op mijn toestel krijg, alvast bedankt voor jullie hulp.

ps: een reboot van het toestel heb ik uiteraard al geprobeerd

Heb je gecontroleerd of je internetverbinding goed werkt? Ff een site openen in safari ofzo..Als dat zo is zou je 't middels een redsn0w injection kunnen doen. Moet je even googlen op zoiets als cydia injection redsn0w
  #1223  
Oud 14-03-11, 11:48
stuivie stuivie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo .
Vraagje? Bij mij blijft greenposi0n hangen , en geeft hij aan panic?
Kan iemand mij helpen??? Ben beginner dus niet te moeilijk?!?!?!????
B.v.d
  #1224  
Oud 14-03-11, 16:06
molenaar666 molenaar666 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Stuivie sowieso niet het advies van greenpoison opvolgen en niet in paniek raken Heb je al een reboot geprobeerd, herstel en eventueel opnieuw proberen ?
  #1225  
Oud 14-03-11, 17:49
Mireille005 Mireille005 is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuivie Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen??? Ben beginner dus niet te moeilijk?!?!?!????
Inderdaad rustig blijven. Misschien heb je wat aan dit stappenplan: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...eenpoison.html van mij. Anders mn topic voor 4.0.1 naar 4.1

Succes en rustig aan
  #1226  
Oud 14-03-11, 21:16
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mijnheer Bekijk bericht
Heb je gecontroleerd of je internetverbinding goed werkt? Ff een site openen in safari ofzo..Als dat zo is zou je 't middels een redsn0w injection kunnen doen. Moet je even googlen op zoiets als cydia injection redsn0w
Hallo Mijnheer,

Bedankt voor de snelle reply mbt het probleem van de Cydia instal.
Mijn Wi-Fi en internet 3G doen het allemaal prima. Als een redsn0w injection het probleem kan oplossen wil ik dit graag proberen. Op jou advies heb ik dit gegoogled maar kwam geen step by step info tegen waar ik mee uit de voeten kan. Sorry, ben misschien een beetje een noob op dit gebeid maar meer info cq links zouden erg welkom zijn. Ik baal er namelijk enorm van dat ik nu met een halve JB zit Alvast bedankt voor jullie hulp hierbij guys !!!
  #1227  
Oud 15-03-11, 19:21
tioking tioking is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Thuis
Berichten: 33
Standaard

Beste ,

Ik heb een best wel groot probleem met m`n ipod:S
Ik heb een ipod touch 4g 32 gb gejailbreakt op 4.2.1 met Greenpois0n rc6.
Toen ik vanochtend cydia opstartte was ineens alles leeg! helemaal geen packages en sources. Cydia start wel normaal op en m`n tweaks zoals bijv. SBsettings en Winterboard. Doen het nog gewoon. Is het mogelijk om er een jailbreak overheen te zetten? Zodat cydia "gereset" word?

Bedankt!
  #1228  
Oud 16-03-11, 19:45
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icewire Bekijk bericht
Hallo Mijnheer,

Bedankt voor de snelle reply mbt het probleem van de Cydia instal.
Mijn Wi-Fi en internet 3G doen het allemaal prima. Als een redsn0w injection het probleem kan oplossen wil ik dit graag proberen. Op jou advies heb ik dit gegoogled maar kwam geen step by step info tegen waar ik mee uit de voeten kan. Sorry, ben misschien een beetje een noob op dit gebeid maar meer info cq links zouden erg welkom zijn. Ik baal er namelijk enorm van dat ik nu met een halve JB zit Alvast bedankt voor jullie hulp hierbij guys !!!
Is er iemand die mij hiermee kan helpen ??? Ik wil namelijk onwijs graag alle mogelijkheden van de jailbreak met behulp van Cydia gebruiken. En ik zit momenteel echt vast. Alle hulp die ik hiermee kan krijgen is meer dan welkom !
Alvast bedankt
  #1229  
Oud 16-03-11, 21:25
Roosss Roosss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een probleem met het installeren van mijn cydia,
ik heb me Ipod Touch al gejailbreakt en ik heb de loader ook al, alleen als ik cydia dan wil
installeren krijg ik de melding dat ik onvoldoende ruimte heb en ik foto's/video's moet verwijderen
maar ik heb nog 2,8 GB vrij. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
  #1230  
Oud 17-03-11, 19:32
woutjewouterse woutjewouterse is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard loader werkt niet

Hoi

ik ben nieuw maar nog niet in paniek geraakt ;-) maar begin me wel wat zorgen te maken

ik heb eeb JB uitgevoerd op mijn Iphone ( 3gs 4.1 05.14.02 mc139dn ) <--- is dit een oude of nieuwe bootrom ?
met greenpoisen rc6.1 en het ging goed maar alleen de loader wil niet opstarten
hij knippert een keer en dan houdt hij op ook na meer als 5x opnieuw opstarten

wat kan ik eraan doen ?

herstellen en opnieuw JB toepassen ?

Laatst gewijzigd door woutjewouterse; 17-03-11 om 20:06.
  #1231  
Oud 17-03-11, 23:23
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woutjewouterse Bekijk bericht
Hoi

ik ben nieuw maar nog niet in paniek geraakt ;-) maar begin me wel wat zorgen te maken

ik heb eeb JB uitgevoerd op mijn Iphone ( 3gs 4.1 05.14.02 mc139dn ) <--- is dit een oude of nieuwe bootrom ?
met greenpoisen rc6.1 en het ging goed maar alleen de loader wil niet opstarten
hij knippert een keer en dan houdt hij op ook na meer als 5x opnieuw opstarten

wat kan ik eraan doen ?

herstellen en opnieuw JB toepassen ?
Join the club zou ik zeggen, ik heb exact hetzelfde probleem.
En jammer genoeg heeft niemand hier nog een duidelijke oplossing voor kunnen geven. Baal enorm !!! Dus nogmaals een noodkreet, post aub wat hulp mbt dit probleem. Alvast dank.
  #1232  
Oud 18-03-11, 08:39
toonybee toonybee is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Misschien is dit het antwoord??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icewire Bekijk bericht
Join the club zou ik zeggen, ik heb exact hetzelfde probleem.
En jammer genoeg heeft niemand hier nog een duidelijke oplossing voor kunnen geven. Baal enorm !!! Dus nogmaals een noodkreet, post aub wat hulp mbt dit probleem. Alvast dank.
Beste Icewire (en anderen). Ik weet niet of jullie je antwoord op jullie vraag al hebben gehad, maar misschien heb ik de oplossing. Op youtube staan twee tutorial video's 1 met handmatige installatie van Cydia (dat wat jullie nodig hebben) en 1 met de loader installatie van Cydia (beide van dezelfde kerel).

Hieronder de link waarbij de handmatige wijze van installeren van cydia wordt getoond. Hopen dat het probleem hiermee opgelost is?!

YouTube - Untethered Jailbreak 4.2.1 iPhone,iPod,iPad 4,3GS,3G,2G Mac & Windows

Succes!
  #1233  
Oud 18-03-11, 12:07
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toonybee Bekijk bericht
Beste Icewire (en anderen). Ik weet niet of jullie je antwoord op jullie vraag al hebben gehad, maar misschien heb ik de oplossing. Op youtube staan twee tutorial video's 1 met handmatige installatie van Cydia (dat wat jullie nodig hebben) en 1 met de loader installatie van Cydia (beide van dezelfde kerel).

Hieronder de link waarbij de handmatige wijze van installeren van cydia wordt getoond. Hopen dat het probleem hiermee opgelost is?!

YouTube - Untethered Jailbreak 4.2.1 iPhone,iPod,iPad 4,3GS,3G,2G Mac & Windows

Succes!
Hey Toonybee,

Onwijs bedankt voor je link, dit is inderdaad handige info. Ik begrijp nu ook hoe je handmatig dmv redsnow cydia buiten greenpois0n installeert. Wat ik nu nodig heb is een link waar ik een betrouwbare download kan vinden voor mijn
Iphone 4 IOS FW 4.1 IPSW file. Ik zag in de instructie video dat je dit nodig hebt om met redsnow cydia te instaleren. Ik heb natuurlijk wel het e.e.a. gegoogled maar wil zeker weten dat het betrouwbare files zijn. Dus als iemand een site cq link kan plaatsen waar mensen die dit nodig hebben bij terecht kunnen zou het echt top zijn. Ik kan namelijk niet wachten om mijn halve JB Iphone volledig te benutten zoals jullie je wellicht kunnen voorstellen. Nogmaals dank voor alle hulp guys !
  #1234  
Oud 18-03-11, 12:11
Schilpfire Schilpfire is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icewire Bekijk bericht
Wat ik nu nodig heb is een link waar ik een betrouwbare download kan vinden voor mijn
Iphone 4 IOS FW 4.1 IPSW file.
Firmware - iPhone Forum

Iphone 4, IOS 4.1
  #1235  
Oud 18-03-11, 14:02
woutjewouterse woutjewouterse is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toonybee Bekijk bericht
Beste Icewire (en anderen). Ik weet niet of jullie je antwoord op jullie vraag al hebben gehad, maar misschien heb ik de oplossing. Op youtube staan twee tutorial video's 1 met handmatige installatie van Cydia (dat wat jullie nodig hebben) en 1 met de loader installatie van Cydia (beide van dezelfde kerel).

Hieronder de link waarbij de handmatige wijze van installeren van cydia wordt getoond. Hopen dat het probleem hiermee opgelost is?!

YouTube - Untethered Jailbreak 4.2.1 iPhone,iPod,iPad 4,3GS,3G,2G Mac & Windows

Succes!
Hoi Tonybee

bedankt voor de info

helaas krijg ik het niet aan de gang
ik heb verschillende redsnow geprobeert maar ze herkennen de ipsw file van 4.1 niet
de 4.1 restore file gedownload van jailbreakmatrix

weet iemand misschien welke redsnow ik moet gebruiken en waar ik hem kan vinden

en hoe weet ik dat ik een oude of nieuwe bootrom heb ?
sn is 850123s03np model mc139dn

alvast bedankt woutje

Laatst gewijzigd door woutjewouterse; 18-03-11 om 18:34.
  #1236  
Oud 18-03-11, 21:34
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Ok Guys,

Het is mij eindelijk gelukt . Hier nog even in het kort alle stappen inclusief alle links. @ Woutje hopelijk kan je
aan de hand van onderstaande info ook alles bij jou aan de praat krijgen.

De link van de Iphone 4 IOS 4.1 werkt (@ Schilpfire, bedankt voor het posten hiervan).

Dit is een juist werkende versie van Redsnow die je nodig hebt: https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1

Nog even een paar belangrijke dingen, zorg dat je redsnow in "XP compatibility mode" uitvoert (windows 7 only) en voor
zowel vista als windows 7 het progamma als administrator uitvoeren.

Check het youtube filmpje vanaf 07:00 minuten voor Redsnow uitleg. Dit is vooral handig zodat je kunt zien wat de stappen
zijn en wat je allemaal te zien krijgt op je scherm. (@ toonybee thanks again for the youtube link)

Succes en ik ben benieuwd of het ook bij jou werkt woutje.

Greetz
  #1237  
Oud 19-03-11, 07:01
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

waar in hemelsnaam vind ik greenpoison om te downloaden ios 4.2.1 kan het nergens te vinden krijgen!
  #1238  
Oud 19-03-11, 07:48
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Op de website van Greenpois0n zelf? @bloemenwinkel
Google maar gewoon op Greenpois0n en dan vind je hem wel.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #1239  
Oud 19-03-11, 08:39
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

oke nu is het een ander verhaal, ik heb het voor elkaar gekregen allemaal gelukt prima maar nu stuit ik op dit probleem. De loader blijft even laden na een tijdje geeft die aan error en dat ik met internet verbonden moet zijn voordat ik de loader aan klik. Hoewel ik automatisch verbonden ben met de internet van thuis.
  #1240  
Oud 19-03-11, 12:29
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloemenwinkel Bekijk bericht
oke nu is het een ander verhaal, ik heb het voor elkaar gekregen allemaal gelukt prima maar nu stuit ik op dit probleem. De loader blijft even laden na een tijdje geeft die aan error en dat ik met internet verbonden moet zijn voordat ik de loader aan klik. Hoewel ik automatisch verbonden ben met de internet van thuis.
Check even of je internet daadwerkelijk werkt (dus gewoon ff een site openen in safari) en als dat werkt via Redsnow een injection doen. Als je precies wilt weten hoe dat in zijn werk gaat moet je even een paar post terug lezen, daar zie je een step by step instructie compleet met youtube video. Met alle info die in dit topic zijn gepost door de leden moet je er zeker uit kunnen komen. succes.
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 17:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 11:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.