iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/83939-untethered-jailbreak-voor-4-2-1-idevices-greenpois0n-rc5-rc6-verzameltopic.html)

Pl0xs 04-02-11 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 636896)
Dit gebeurd omdat iedereen nu Cydia wil downloaden. De server is overbelast. Als je eventjes wacht dan kan je Cydia dowloaden.

Lezen is best moeilijk he.

TimSpaans 04-02-11 14:57

Als ik Redsn0w probeer krijg ik telkens een error. Misschien nog eens een fresh install doen...

Bfeen 04-02-11 14:57

De fixed versie start bij mij (op de mac)niet eens op.

Sethje123 04-02-11 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx (Bericht 636841)
Oke even heel simpel.

1. Download je Greenpoison RC5 GreenPois0n
2. Installeer Greenpois0n zoals aangegeven.
3. Als Greenpois0n geinstalleerd is en het loader icoontje is aanwezig op je iphone zet je de iphone weer uit.
4. Download nu Redsnow
-mac : https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1

-Win: https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1
5. download nu de 4.2.1 firmware voor jou type iphone: Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

6. Open nu Redsnow (Zorg dat je iphone uitstaat) en selecter je firmware (IPSW bestand).

7. Selecteer "Install Cydia" --> Next

8. Zet je iphone weer in DFU mode net als bij Greenpois0n

Nu zou het moeten werken en zou je een cydia icoontje moeten krijgen op je iphone ;)

Good Luck!

Topic start aanpassing, dit is de beste en volledigste manier!

Guest-20180925190238 04-02-11 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor (Bericht 636905)
Ik draai MacOSX onder WMware. Als ik het programma download krijg ik een foutmelding. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Ten eerste is er geen legaal OS X image voor VMWare. OS X kan alleen legaal gebruikt worden op een Mac, niet op een PC;

Ten tweede wordt het speciale Apple USB protocol niet ondersteund door VMWare. VMWare, de naam zegt het al zelf, gebruikt een virtueel USB protocol;

En tot slot ontbreken er in die OS X images functies die dwingend nodig zijn om OS X vlekkeloos te laten draaien.

De oplossing? Een Mac gebruiken :d

CommanderZulu 04-02-11 15:04

Bevatten de Windows en Linux versies bugs en moeten we wachten op RC6?

"Het analyseren van de broncode van de pagina's GreenPois0n, die onbereikbaar is op het moment, kwamen we erachter dat de versie voor Windows en Linux zijn klaar.
Het lijkt op het eerste dat deze twee versies werden ook geladen op de site, maar worden vervolgens verwijderd gezien de verschillende bugs die zich hebben voorgedaan."

Google Vertaling

tamaar 04-02-11 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pl0xs (Bericht 636922)
Lezen is best moeilijk he.

Excuses, ik ben ook maar een newbee in jailbreak en erg dankbaar voor de hulp die ik hier vind... had dit gelezen vanmorgen maar het was me even ontschoten aangezien ik dacht dat de fixed version dit ook opgelost zou hebben (de werking was me niet zo duidelijk)
Hoe dan ook, ik heb redsn0w geprobeerd en Cydia staat erop!

Iedereen hier dan ook dank voor de hulp en uitleg, super!!!

020 04-02-11 15:08

Offtopic: Wow er kijken 157 actieve gebruikers mee naar deze discussie LOL!
Ontopic: Mensen die vast zitten bij 'Greenpoison initialized'.

1. Open terminal
2. Typ: sudo open
3. Kopieer Greenposi0n naar Terminal
4. Volg de stappen.
5. Als je 'complete' bij greenpois0n op je computerscherm ziet staan, dan hou je je home button ingedrukt (NIET LOSLATEN!). Nu je bij ''Greenpoison initialized'' bent, blijf je gewoon je home button ingedrukt houden totdat je ander tekst ziet!

Guuz 04-02-11 15:11

Na de fixed versie en redsn0w is het bij mij uiteindelijk ook gelukt, dank:cool:

mickeymouse2112 04-02-11 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guuz (Bericht 636934)
Na de fixed versie en redsn0w is het bij mij uiteindelijk ook gelukt, dank:cool:

ja hier ook

DeHelpDeskert 04-02-11 15:15

Bij mij blijft redsn0w op een gegeven moment hangen als ik Cydia wil installeren. Downloading image en dan schiet hij een paar balkjes verder en dan niets meer. Na verloop van tijd schiet de IPad weer in zijn normale modus.

Het lukt me dus gewoon niet helaas.

sradici 04-02-11 15:19

heb het inmiddels 200x geprobeerd, maar krijg steeds de itunes logo te zien. greenPoison zegt wel complete ..
Iemand een idee

wmtools45 04-02-11 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeHelpDeskert (Bericht 636940)
Bij mij blijft redsn0w op een gegeven moment hangen als ik Cydia wil installeren. Downloading image en dan schiet hij een paar balkjes verder en dan niets meer. Na verloop van tijd schiet de IPad weer in zijn normale modus.

Het lukt me dus gewoon niet helaas.

Hier hetzelfde op iPad. Gewoon maar ff geduld hebben op betere versie

sjakie89 04-02-11 15:21

Voor zover ik begrepen heb is de windows versie nog niet beschikbaar, waarom zie ik hier dan zoveel mensen die blijkbaar windows draaien, volgens wat zij op hun profiel aangegeven hebben, maar toch allemaal succesvol hun toestel gejailbreakt hebben?

DeHelpDeskert 04-02-11 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjakie89 (Bericht 636946)
Voor zover ik begrepen heb is de windows versie nog niet beschikbaar, waarom zie ik hier dan zoveel mensen die blijkbaar windows draaien, volgens wat zij op hun profiel aangegeven hebben, maar toch allemaal succesvol hun toestel gejailbreakt hebben?

Ik heb op me werk een Apple staan. Ik vermoed dat de andere windows gebruikers ook toegang hebben tot een apple computer. En er zullen zat mensen zijn met een PC en een Apple.

harrys 04-02-11 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeHelpDeskert (Bericht 636947)
Ik heb op me werk een Apple staan. Ik vermoed dat de andere windows gebruikers ook toegang hebben tot een apple computer. En er zullen zat mensen zijn met een PC en een Apple.

ik zeg vmware...

Thomasdw 04-02-11 15:25

Jongens ik heb nog 1 vraag.

Ik heb mijn iphone nu iets van 5 maanden ofzow nog nooit gejailbreakt. moet ik hem nu eerst herstellen en dan jailbreaken of kan ik hem gewoon direct jailbreaken zodat ik neit al men nummers enzo kwijt raak.

Groeten

Pl0xs 04-02-11 15:28

Voor de zekerheid even aansluiten en een reservekopie maken via iTunes.

Daarna kan je gewoon jailbreaken met greenpois0n zonder eerst te herstellen.

johnjansen 04-02-11 15:28

Hartelijk dank voor alle hulp. Ik heb zojuist mijn 3Gs gejailbreaked...

DeHelpDeskert 04-02-11 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 636950)
ik zeg vmware...

Ik had juist begrepen dat het dan niet werkt omdat het niet een volledig functionerend Apple OS is en bepaalde dingen dus niet zouden werken als je het via een VM probeert. Maar ik kan er naast zitten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:18.