Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de fixed versie en redsn0w is het bij mij uiteindelijk ook gelukt, dank...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na de fixed versie en redsn0w is het bij mij uiteindelijk ook gelukt, dank
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij blijft redsn0w op een gegeven moment hangen als ik Cydia wil installeren. Downloading image en dan schiet hij een paar balkjes verder en dan niets meer. Na verloop van tijd schiet de IPad weer in zijn normale modus.
Het lukt me dus gewoon niet helaas. |
|
|||
|
|||
heb het inmiddels 200x geprobeerd, maar krijg steeds de itunes logo te zien. greenPoison zegt wel complete ..
Iemand een idee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik begrepen heb is de windows versie nog niet beschikbaar, waarom zie ik hier dan zoveel mensen die blijkbaar windows draaien, volgens wat zij op hun profiel aangegeven hebben, maar toch allemaal succesvol hun toestel gejailbreakt hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik heb op me werk een Apple staan. Ik vermoed dat de andere windows gebruikers ook toegang hebben tot een apple computer. En er zullen zat mensen zijn met een PC en een Apple.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongens ik heb nog 1 vraag.
Ik heb mijn iphone nu iets van 5 maanden ofzow nog nooit gejailbreakt. moet ik hem nu eerst herstellen en dan jailbreaken of kan ik hem gewoon direct jailbreaken zodat ik neit al men nummers enzo kwijt raak. Groeten |
|
||||
|
||||
Voor de zekerheid even aansluiten en een reservekopie maken via iTunes.
Daarna kan je gewoon jailbreaken met greenpois0n zonder eerst te herstellen. |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor alle hulp. Ik heb zojuist mijn 3Gs gejailbreaked...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Cydia neemt z'n tijd om te installeren...
Hoe gooi je je jailbreak er weer af? Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-02-11 om 16:43. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al 6x gedaan nu ook 2x met de nieuwe versie en jeej ik kom een tekst scherm verder met de lap tekst maar dan gebeurt er verder niks meer. Als ik naar de versie info van mijn software kijk is er wel iets gewijzigd naar een c... versie. Maar ik herstel wel weer even en wacht wel een week ofzo want dit kost echt te veel tijd
|
|
|||
|
|||
Gasten, misschien hebben jullie een Idee.
Met de vorige (niet fixed) versie krijg ik de hele tijd het GP scherm Succes! Maar het scherm op mijn iPhone bleef op zwart (geen code niks).. Nu met de fixed versie is het de hele tijd alleen nog maar "Failed". Maakt niet uit wat ik doe. Al is het op een net gerestorde versie. Maakt niks uit. |
Labels |
jailbreak 4.2 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 13-02-11 12:20 |
|
|