//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbreak ging goed, maar aptbackup heeft de boel flink verknoeid, ca 90% van mijn apps eraf geknikkerd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 07-02-11, 01:05
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Jailbreak ging goed, maar aptbackup heeft de boel flink verknoeid, ca 90% van mijn apps eraf geknikkerd.
__________________

Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 07-02-11, 01:24
bditewig bditewig is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Kennelijk doe je dan al 30x iets fout..
Geintje!

Heb zelf de file gedownload, uitgepakt en opgestart.
Simpelweg de instructies vanaf het begin volgen en het kan toch niet misgaan.
Houd je vinger al wel bij/op de aan/uitknop zodatje, zodra je GreenPoisOn aanklikt direct kunt indrukken zodra de teller begint (en dat is al 1 seconde later).

Ingedrukt houden, en als teller op nul staat (en opnieuw begint) de knop NIET loslaten maar de "home"knop OOK indrukken (en allebei ingedrukt houden).

Als ook die teller op nul staat kan je de aan/uitknop loslaten, de "home"knop blijvend ingedrukt houden.
Als uiteindelijk ook die teller weer op nul staat zie je op je pc een schermpje staan met iets van: "Jailbreak now".
Nu laat je de "home"knop ook pas los en druk je op yes-knop in dat pc-schermpje.

Als het goed is begint je iphone nu allemaal mooie lijntjes code te produceren en is die enkele minuten later klaar.

Het kan bijna niet mis gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door signnl Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem. Alles geprobeerd maar niets lukt.
Hopelijk heeft iemand een oplossing
Ik heb net een succesvolle jailbreak gedaan met redsn0w_win_0.9.6rc8.
Hierin werd de DFU modus dus wel gewoon herkend. Dus toch foutjes in Greenpois0n RC5. Jammer maar het is niet anders....
Fluitje van een cent. Nu ff mijn backup terug zetten via Itunes.
  #623  
Oud 07-02-11, 01:51
Beauty555 Beauty555 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Sorry als de vraag al eens is gesteld !!
Ik heb momenteel 3.2.2 met JB op mijn iPad staan.
Wil naar 4.2.1 updaten en dan JB.

Vraag 1: Ik heb met CATEGORIES meerdere icoontjes in een map gezet. Is Categories weg na een update ?
Zo ja, kun je dan beter zelf voor de update weer alle icoontjes uit Categories halen of zorgt de update daar zelf wel voor.

Vraag 2: Ik heb ook met ICONOCLASM meerdere icoontjes dan normaal op de schermen staan. Wat gebeurt daarmee na een update ?

Bedankt alvast voor de hulp !

Laatst gewijzigd door Beauty555; 07-02-11 om 02:00.
  #624  
Oud 07-02-11, 02:31
Mischadbs Mischadbs is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 26
Standaard

Verse 4.2.1 op Iphone4 gejailbreakt met greepoison.

Daarna loader geopend en cydia geinstalleerd.

Paar keer gereboot maar geen cydia

Redsnow eroverheen gegooit en paar keer gereboot.

Geen cydia

Pff net heel het topic doorgelezen en maar 1 iemand met zelfde probleem maar geen oplossing..

Restoren en opnieuw beginnen dan maar?

Edit
Na herstellen opnieuw geprobeerd en nu met succes!

Laatst gewijzigd door Mischadbs; 07-02-11 om 03:33.
  #625  
Oud 07-02-11, 03:36
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was (excuus als het al eerder voorbij is gekomen):

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.
1. Make sure your iDevice has successfully jailbroken with GreenPois0n RC5_2.
2. Download the “ animate ”.
3. Now, connect to SSH in your device and copy the file downloaded in step 2 to the location / usr / bin / .
4. Change the file permissions to 755.
5. Reboots the device.
6. That’s it, you’re done.

To disable the animated backgrounds, instead, simply remove the file “animated” file the directory in the step 3.

Originally Posted: Enable / Disable Animated Boot Logo in GreenPois0n RC5[How To] | TheTechJournal.com
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #626  
Oud 07-02-11, 07:07
peetje50 peetje50 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard lockt by t-mobile

ff een vraag: kan ik mijn foon jailbreaken ook al heeft hij een sim lock van t-mobile??met greenpois0n-RC-5



Groetjes
  #627  
Oud 07-02-11, 08:27
gsmfreak gsmfreak is offline
• iOS 10.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Geldrop
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetje50 Bekijk bericht
ff een vraag: kan ik mijn foon jailbreaken ook al heeft hij een sim lock van t-mobile??met greenpois0n-RC-5



Groetjes

Ja , dat kan.
Je houd de simlock van T-Mobile.
  #628  
Oud 07-02-11, 08:43
peetje50 peetje50 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

om dat er bij staat dat je hem niet moet gebruiken (Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent!)of heb het daar niks mee te maken??




M v g
  #629  
Oud 07-02-11, 09:26
garth garth is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Haarlem
Berichten: 107
Standaard

iemand al zijn ATV2 geprobeerd met GP the JB' en?
__________________
:: Iphone 4 + JB :: Ipad 16 GB Wi-Fi + JB ::
  #630  
Oud 07-02-11, 10:11
alpineb5 alpineb5 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: hilversum
Berichten: 3
Standaard

jailbreak voor de ipad was in een poep en een scheet gebeuert inc cydia, nu mis ik alleen nog wat sources maar die komen wel...!!!
  #631  
Oud 07-02-11, 10:15
Sethje123 Sethje123 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetje50 Bekijk bericht
om dat er bij staat dat je hem niet moet gebruiken (Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent!)of heb het daar niks mee te maken??




M v g
Je hebt een t-mobile sim kaart en abo, op een sim-locked iPhone, dus je bent niet afhankelijk van een unlock.
  #632  
Oud 07-02-11, 10:28
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Had al een tethered jailbreak staan op mijn iPhone 3GS 32GB, waarna ik Greenpois0n eroverheen gegooid heb, werkte gewoon nog, alles wat er al op stond, stond er nog steeds op niets werd verwijderd, even gerestart werkte perfect! Geen problemen ondergaan tot nog toe, helemaal blije iPhone bezitter hier!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #633  
Oud 07-02-11, 10:34
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Mijn loader werkt niet voor Cydia. Het flits even en dan is het weer weg.. Iemand een idee?

PS: heb de iphone 4 16gb fw 4.2.1.
  #634  
Oud 07-02-11, 10:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Probeer eens te herstellen en dan opnieuw te jailbreaken. Heb m'n vriend z'n iPod ook proberen te jailbreaken en hier verschenen de standaard repo's niet.
  #635  
Oud 07-02-11, 10:42
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

heb jailbreak verwijderd op mijn ipad omdat heel gamecenter corrupt ging en alleen maar sandbox errors gaf.
  #636  
Oud 07-02-11, 10:43
mogumrs mogumrs is offline
• iOS 5.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard Iphone blijft hangen na Cydia install.

Heb via Itunes 4.2 firmware gedownload. Alle stappen gevolg om een jailbreak ( GreenP.rc5) uit te voeren, liep voorspoedig!!


Volgende stap via Loader App Cydia geinstall. Mijn Iphone starten opnieuw op, maar helaas niet volledig. Hij blijft hangen op de GreenP logo, met het tandwieltje ( om het maar even zo te noemen)

Heb hem 25 min ze gang laten gaan, maar helaas Niks!
Heb hem nu meerdere malen Gebooth, maar steeds blijft hij hangen op het eerder genoemde punt.

Wat nu? Heb het gevoel dat me identiteit is gewist
  #637  
Oud 07-02-11, 10:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Heb dit probleem ook gehad, gewoon uitloggen en opnieuw inloggen. OPGELOST BIJ MIJ!
  #638  
Oud 07-02-11, 11:09
hardcore-wierden hardcore-wierden is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: wierden
Berichten: 2
Standaard

misschien domme vraag.heb een iphone 4 van kpn (simlockvrij),mijn abonnement gaat in op 28 maart.heb nu mijn sim kaart van t-mobile er nog in(iphone abonnement van iphone 3g)
kan ik nu gewoon jailbreaken zodat hij simlockvrij blijft? dus nu nog bellen met tmobile en over een maand gewoon de kpn sim er in.
  #639  
Oud 07-02-11, 11:25
rluijt rluijt is offline
• iOS 7.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een (niet gejailbreakte) Iphone 4 16 GB met 4.2.1. die ik dus met GP zou moeten kunnen jailbreaken? Alles gaat goed maar in het witte scherm blijft hij hangen (paar minuten) en ik krijg dus geen "verbose tekst" te zien. Wel staat er in de GP directory nu een iBSS.n90ap file maar telkens als ik het opnieuw probeer blijf ik dus in het witte scherm hangen?
  #640  
Oud 07-02-11, 11:43
0burner0 0burner0 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 13
Exclamation Ontvangst problemen na jaibreak 4.2.1

Eindelijk is er dan een Jailbreak voor 4.2.1 Nu kon ik eindelijk mijn Iphone 4 jaibreaken. Na alles geinstalleerd te hebben viel het me op dat ik zeer slecht bereik had (t-mob). Ik dacht dat het aan de ‘’storm’’ lag van het weekend.

Nu kom ik op mijn werk en mijn collega (Iphone 3gs met 4.2.1) heeft gewoon goed bereik terwijl mijn telefoon af en toe op geen service springt en niet boven de twee streepjes bereik komt. Dit terwijl ik voor me jailbreak gewoon vol bereik had

Wat heb ik nu geinstalleerd-
-Lockscreen
-Cyntact
-MyWi4

Ik had ook auto3g (schakelt 3g uit als je je telefoon lockt) maar dit werkte volgens mij niet lekker. Ik weet niet zeker of mijn verbindings problemen toen begonnen. Auto3g heb ik verwijderd maar misschien is er wel wat achter gebleven.

Reinstall is natuurlijk een optie, maar dit doe ik liever niet. Iemand anders nog een optie?
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:15.