//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het kan er prima overheen gezet worden, heb dit zelf ook gedaan en werkt uitstekend! Je kan hem natuurlijk ook op een schone 4.2.1 zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 07-02-11, 11:47
GwnEtienne's schermafbeelding
GwnEtienne GwnEtienne is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Breda
Berichten: 75
Standaard

Het kan er prima overheen gezet worden, heb dit zelf ook gedaan en werkt uitstekend!
Je kan hem natuurlijk ook op een schone 4.2.1 zetten maar er overheen kan dus zeker ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 07-02-11, 11:47
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

probeer een een harde reset. home en power knop tot apple logo. wil wel eens problemen oplossen is mijn ervaring
  #643  
Oud 07-02-11, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik woon in een gebied waar de 3G veldsterkte van T-Mobile niet goed is.

Na de Greenpois0n JB op een iPhone 3GS en een iPhone 4 is de 3G veldsterkte net hetzelfde als voor de JB. Auto3G werkt perfect, zonder de minste problemen.

Probeer eens om je iPhone te rebooten.
  #644  
Oud 07-02-11, 12:28
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

Forum gaf me geen antwoord, jullie mij hopelijk wel? Ik heb iphone 4, ios 4.0. Jailbreak via jailbreakme. iTunes 10.1.0.56. Vraag: welke volgorde moet ik aanhouden? Eerst iTunes updaten, dan ios 4.2 erop en dan Jailbreaken? Of andere volgorde? Ik lees wisselende verhalen over het opnieuw moeten installeren van Apple- en Cydia-apps. Kan ik op een of andere manier voorkomen dat ik dit opnieuw moet doen?
  #645  
Oud 07-02-11, 12:37
rocksnor rocksnor is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was (excuus als het al eerder voorbij is gekomen):

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.
1. Make sure your iDevice has successfully jailbroken with GreenPois0n RC5_2.
2. Download the “ animate ”.
3. Now, connect to SSH in your device and copy the file downloaded in step 2 to the location / usr / bin / .
4. Change the file permissions to 755.
5. Reboots the device.
6. That’s it, you’re done.

To disable the animated backgrounds, instead, simply remove the file “animated” file the directory in the step 3.

Originally Posted: Enable / Disable Animated Boot Logo in GreenPois0n RC5[How To] | TheTechJournal.com
Daar was ik naar opzoek! Dank!
  #646  
Oud 07-02-11, 12:38
damel damel is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Iemand enig idee waarom ik mijn iphone 3G niet in DFU mode krijg met greenposion, met redsnow geen probleem.

Ik heb hem met itunes hersteld dus een schoone instal.

Of is greenposion niet geschikt voor een 3G.
  #647  
Oud 07-02-11, 12:48
Dennis88 Dennis88 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard 3gs dfu mode

Hier hetzelfde probleem iphone 3gs komt niet in dfu mode.

wat te doen?
  #648  
Oud 07-02-11, 12:50
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

3 seconden power button, daarna ZONDER LOS TE LATEN, home knop ook inhouden voor 10 seconden, daarna ZONDER HOME LOS TE LATEN power loslaten en een stuk of 10-15 seconden wachten, dan heb je hem in DFU mode.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #649  
Oud 07-02-11, 12:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was (excuus als het al eerder voorbij is gekomen):

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.
1. Make sure your iDevice has successfully jailbroken with GreenPois0n RC5_2.
2. Download the “ animate ”.
3. Now, connect to SSH in your device and copy the file downloaded in step 2 to the location / usr / bin / .
4. Change the file permissions to 755.
5. Reboots the device.
6. That’s it, you’re done.

To disable the animated backgrounds, instead, simply remove the file “animated” file the directory in the step 3.

Originally Posted: Enable / Disable Animated Boot Logo in GreenPois0n RC5[How To] | TheTechJournal.com
Voor de goede orde Het is niet het bestand "animated" maar wel "animate".

Het is niet omdat de een of andere website iets publiceert dat het ook correct is.

PS:
Het bestand "animate" wordt tijdens de JB alleen op iPhones geïnstalleerd niet op iPads.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 07-02-11 om 12:57.
  #650  
Oud 07-02-11, 12:56
damel damel is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis88 Bekijk bericht
Hier hetzelfde probleem iphone 3gs komt niet in dfu mode.

wat te doen?
Dit werk niet vriend, je moet hem via greenposion in de DFU zetten anders gaat hij niet verder met de jailbreak.

Ik heb hem ook al via redsnow in e DFU gezet alleen greenposion zeg dan probeer het opnieuw, dus de DFU mode word niet herkend door greenposion.
  #651  
Oud 07-02-11, 12:57
Dennis88 Dennis88 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Kom niet in dfu mode alles al geprobeerd maar geen succes.
  #652  
Oud 07-02-11, 12:59
Thomasdw Thomasdw is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 11
Standaard

Hebben jullie ook nog steeds problemen met het downloaden van Themes etc van Cydia. Ik krijg steeds de volgende foutmelding: Socket is not connected..
  #653  
Oud 07-02-11, 13:09
sunyata sunyata is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Voor wie alles heeft geprobeerd:
1. Schakel in Instellingen > Beperkingen de beperkingen uit
2. Laat iTunes open op de achtergrond, het programma wordt vanzelf afgesloten
  #654  
Oud 07-02-11, 13:21
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetje50 Bekijk bericht
ff een vraag: kan ik mijn foon jailbreaken ook al heeft hij een sim lock van t-mobile??met greenpois0n-RC-5



Groetjes
Side Note..

T-Mobile unlocked toestellen sinds 3 weken gratiesch en voer nieksj..
ff helpdesk bellen...
  #655  
Oud 07-02-11, 13:23
phgrob phgrob is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard jailbreak 4.2.1 op iphone 3G

Weet iemand of je die untheterd jailbreak 4.2.1 ook op de iphone 3g kunt zetten. Als ik m in de dfu mode zet vind het programma van greenpoison niet dat die er in staat en kan m niet jailbreaken.
  #656  
Oud 07-02-11, 13:24
kahb0 kahb0 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Nog geen reactie over gehad, hoop dat iemand hierop kan reageren:

Ik heb momenteel een jb op mijn iphone 4 (limerai1n 4.1). Kan ik rechtstreeks de GP jb draaien zonder dat ik eerst dus in itunes moet updaten naar 4.2.1? Want als dit wel noodzakelijk is, dan ben ik dus alle apps etc kwijt (schone update).

En waar moet ik nog meer aan denken voordat ik de jb uitvoer, besides een reservekopie maken.

hoop echt dat iemand me kan helpen
  #657  
Oud 07-02-11, 13:24
phgrob phgrob is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb ook hetzelfde probleem maar wat te doen nu??
  #658  
Oud 07-02-11, 13:27
WieerterMenke WieerterMenke is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kahb0 Bekijk bericht
Nog geen reactie over gehad, hoop dat iemand hierop kan reageren:

Ik heb momenteel een jb op mijn iphone 4 (limerai1n 4.1). Kan ik rechtstreeks de GP jb draaien zonder dat ik eerst dus in itunes moet updaten naar 4.2.1? Want als dit wel noodzakelijk is, dan ben ik dus alle apps etc kwijt (schone update).

En waar moet ik nog meer aan denken voordat ik de jb uitvoer, besides een reservekopie maken.

hoop echt dat iemand me kan helpen
Greenpoison werkt alleen op 4.2.1

The Firmware Umbrella - TinyUmbrella: Prevent iPhone4 Baseband Update

En zie First Post!

De jailbreaktool voert geen hacktivatie uit en je zult een iPhone dus eerst via iTunes moeten activeren. Volgens p0sixninja kun je greenpois0n het beste op een schone firmware van iOS 4.2.1 installeren, maar volgens MuscleNerd kun je greenpois0n RC5 ook zonder te herstellen gebruiken als je op dit moment een tethered jailbreak via redsn0w hebt. Als Cydia niet verschijnt na het gebruik van greenpois0n, zou deze alsnog moeten verschijnen als je het toestel opnieuw opstart. Mocht dat nog steeds geen oplossing bieden, dan kun je voor of na het uitvoeren van greenpois0n redsn0w gebruiken om Cydia te installeren. Het is in dat geval van belang dat je de Monte-optie in redsn0w uitschakelt.
  #659  
Oud 07-02-11, 13:56
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zeer eenvoudig, iPhone in DFU, reboot werkt perfect. Had hem al tethered gejailbreakt, alle cydia apps etc werken nu nog steeds prima.
  #660  
Oud 07-02-11, 14:00
hardcore-wierden hardcore-wierden is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: wierden
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hardcore-wierden Bekijk bericht
misschien domme vraag.heb een iphone 4 van kpn (simlockvrij),mijn abonnement gaat in op 28 maart.heb nu mijn sim kaart van t-mobile er nog in(iphone abonnement van iphone 3g)
kan ik nu gewoon jailbreaken zodat hij simlockvrij blijft? dus nu nog bellen met tmobile en over een maand gewoon de kpn sim er in.
iemand een idee?
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.