//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukt! Alles in een keer, net alle tweaks enz teruggezet. Sommige dingen zijn anders (uiteraard). Wat mij wel opvalt is dat mijn achtergrond weer terugvalt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #841  
Oud 09-02-11, 00:09
Stooom Stooom is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3
Standaard

Gelukt! Alles in een keer, net alle tweaks enz teruggezet. Sommige dingen zijn anders (uiteraard). Wat mij wel opvalt is dat mijn achtergrond weer terugvalt in het 'druppel plaatje' als ik een mapje op mn homescreen open. Als ik dat sluit komt mijn 'eigen achtergrond' weer terug. mijn eigen achtergrond is ook niet te zien op mn lockscreen.

iemand enig idee? Heb het aangepast via winterboard en een achtergrond uit cydia gehaald.

thanks!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 09-02-11, 00:15
eagle50 eagle50 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb de volgende probleem: Wanneer ik iemand wil bellen en daarna weer op stoppen druk, loopt telefoon helemaal vast na 1 min wachten gaat telefon respringe en komt dan in de safe mode te staan. Wanneer ik de safe mode weer ophef gebeurt weer het zelfde. Heeft iemand een oplossing ervoor ?

ik heb een iPhone 3GS
  #843  
Oud 09-02-11, 08:43
mykie mykie is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Velsen-Noord
Berichten: 146
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eagle50 Bekijk bericht
Ik heb de volgende probleem: Wanneer ik iemand wil bellen en daarna weer op stoppen druk, loopt telefoon helemaal vast na 1 min wachten gaat telefon respringe en komt dan in de safe mode te staan. Wanneer ik de safe mode weer ophef gebeurt weer het zelfde. Heeft iemand een oplossing ervoor ?

ik heb een iPhone 3GS
Dit klinkt alsof je een cydia programma hebt geinstalleerd dat nog niet geschikt is voor frimware 4.2.1. Bij mij werkt het zonder problemen met een iphone 4.

Laatst gewijzigd door mykie; 09-02-11 om 08:46.
  #844  
Oud 09-02-11, 08:54
dimiboy dimiboy is offline
• iOS 6.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

heb net mijn ipad gejailbreakt met greenpoison en werkt super en gaat ook zeer snel.

Deze avond ga ik mij is bezighouden met de iphone.
  #845  
Oud 09-02-11, 09:01
johnhage johnhage is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb een mega probleem
ik had mijn iphone mooi draaien met greenpois0n maar nadat ik wat verwijderd had ging het fout tel doet niks meer Heb hem nog geprobeerd om opnieuw op te starten maar hij blijft gewoon hangen appellogo knippert ook al geprobeerd in DFU te zetten
HELP HELP ik kan er nu niks meer mee alle hulp is welkom
  #846  
Oud 09-02-11, 09:39
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eagle50 Bekijk bericht
Ik heb de volgende probleem: Wanneer ik iemand wil bellen en daarna weer op stoppen druk, loopt telefoon helemaal vast na 1 min wachten gaat telefon respringe en komt dan in de safe mode te staan. Wanneer ik de safe mode weer ophef gebeurt weer het zelfde. Heeft iemand een oplossing ervoor ?

ik heb een iPhone 3GS

Zelfde probleem met een iPhone 4. Zal idd aan tweak liggen.
Nog geen tijd gehad om uit te zoeken welke het is, maar als jij niet al te veel tweaks geinstalleerd heb kunnen we misschien de lijst van verdachte tweaks terug brengen.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #847  
Oud 09-02-11, 10:08
jeef112 jeef112 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik heb gisteren avond de Pro versie van Lockdown geinstalleerd en het werkt perfect!!!!!!!!!!!!

tanx voor de tips!!!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeef112 Bekijk bericht
tanx voor de snelle reactie. Heeft iemand ervaring met de Pro Versie????
Is er een andere Lock-App om bijvoorbeeld smsjes te voorzien van een wachtwoord die op 4.2.1 werkt?
  #848  
Oud 09-02-11, 10:57
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik lees hier dat een aantal mensen problemen hebben met gamecenter na de JB, nu gebruik ik zelf gamecenter niet maar heb ook problemen. als ik in app purchases wil doen krijg ik telkens meldingen dat dit geen test account is en dat ik een nieuw account moet aanmaken in de sandbox-omgeving, vervolgens krijg ik de melding dat de verbinding met de appstore is mislukt.

Ik kan via google wel soortgelijke problemen vinden maar die zijn gemiddeld een jaar oud en de oplossingen die daarbij worden vermeld werken niet.

Dus mijn vraag is hebben meer last van deze bug na een JB met Greenpois0n RC5? (windows)
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #849  
Oud 09-02-11, 13:06
nongetjie nongetjie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 15
Standaard

De Jailbreak werkt niet voor Windows met iPhone 3g.
Greenpoison herkent de DFU mode niet.
  #850  
Oud 09-02-11, 13:09
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don-diego Bekijk bericht
Bedankt voor de tip!!!

Ik denk inderdaad dat ik lekker wacht!
Dan ben jij een SUPERNOOOOOOB , heb voor de 1ste maal mn iphone 4 gejailbreakt en lukte na de 2de maal al ofwel heb ik geluk ofwel doe jij toch iets niet juist. En 4.1 en 4.2 is echt wel verschillend, het zijn altijd maar de kleine dingetjes die het hem doen, zoals ik vind dat 4.2 sneller is dan 4.1 , 4.1 heeft geen internet tethering etc etc.. Maar ik moet zeggen Gp direct gebruikt na de 2 maal probere stond het er direct op, met cydia geen problemen gehad, loader kwam er op werkte direct,even Wi-Fi verbinding gemaakt en cydia gedownload en werkt TOPPIE !! Zeer netjes werk dev team !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Ik lees hier dat een aantal mensen problemen hebben met gamecenter na de JB, nu gebruik ik zelf gamecenter niet maar heb ook problemen. als ik in app purchases wil doen krijg ik telkens meldingen dat dit geen test account is en dat ik een nieuw account moet aanmaken in de sandbox-omgeving, vervolgens krijg ik de melding dat de verbinding met de appstore is mislukt.

Ik kan via google wel soortgelijke problemen vinden maar die zijn gemiddeld een jaar oud en de oplossingen die daarbij worden vermeld werken niet.

Dus mijn vraag is hebben meer last van deze bug na een JB met Greenpois0n RC5? (windows)

Heb gistre gp rc 5 erop geze, was hier nu eventjes aan het lezen , dacht dit heb ik nog niet geprobeerd,, maar bij mij werkt het dus prima.. mss jb nog eens opnieuw uitvoeren ? correct me if i'm wrong

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-11 om 17:52.
  #851  
Oud 09-02-11, 13:12
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

alleen maar problemen met datanetwerk, valt steeds weg na 1-2 sec, ook al staan de instellingen juist :s

had ik het maar niet gedaan en gewoon lekker op 4.0 gebleven.

Ben ook een hele boel apps kwijt, thanks!
  #852  
Oud 09-02-11, 13:15
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beejay Bekijk bericht
alleen maar problemen met datanetwerk, valt steeds weg na 1-2 sec, ook al staan de instellingen juist :s

had ik het maar niet gedaan en gewoon lekker op 4.0 gebleven.

Ben ook een hele boel apps kwijt, thanks!
jup , idd, same here, was het enige wat ik niet nog uitgeprobeerd had.. enkel mn Wi-Fi.. mn 3g icoontje staat er maar safari zegt dat er geen internetverbinding is.. iemand een oplossing hiervoor ?

Ik moet er nu enkel op toevoegen dat ik ondertusse gemerkt heb dat men dataverbinding niet meer tot stand komt, 3g icoontje komt erop maar hij vermeld dat er geen internetverbinding is.. iemand een oplosssing hiervoor ? dank bij voorbaat, een iphone zonder dataverbinding is geen iphone natuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balens Bekijk bericht
Ik moet er nu enkel op toevoegen dat ik ondertusse gemerkt heb dat men dataverbinding niet meer tot stand komt, 3g icoontje komt erop maar hij vermeld dat er geen internetverbinding is.. iemand een oplosssing hiervoor ? dank bij voorbaat, een iphone zonder dataverbinding is geen iphone natuurlijk
LOL, na een 2demaal proberen kwam men dataverbinding er weer door, super dus, hopen dat dit zo blijft, hout vasthoude, tot nu toe werkt hij zoals hij zonder jailbreak werkte prima dus

Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-02-11 om 17:52. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken!
  #853  
Oud 09-02-11, 13:36
johnhage johnhage is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 15
Standaard

Nou ik heb het weer voor elkaar hij doet het weer alleen nu heb ik een klein probleempje ik kan cydia niet opstarten ik heb hem wel geïnstalleerd maar krijg steeds de appel doodskop en gaat dan naar ontgrendel scherm
weet iemand waar dat aan kan liggen of heeft dat te maken met dat het erg druk is op de site
hoor het graag
  #854  
Oud 09-02-11, 13:38
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnhage Bekijk bericht
Nou ik heb het weer voor elkaar hij doet het weer alleen nu heb ik een klein probleempje ik kan cydia niet opstarten ik heb hem wel geïnstalleerd maar krijg steeds de appel doodskop en gaat dan naar ontgrendel scherm
weet iemand waar dat aan kan liggen of heeft dat te maken met dat het erg druk is op de site
hoor het graag
heb gisteren jb erop gezet en kon hem zonder enige moeite downloaden.. misschien moet je eens rebooten en nog eens proberen ?
  #855  
Oud 09-02-11, 13:49
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balens Bekijk bericht
Ik moet er nu enkel op toevoegen dat ik ondertusse gemerkt heb dat men dataverbinding niet meer tot stand komt, 3g icoontje komt erop maar hij vermeld dat er geen internetverbinding is.. iemand een oplosssing hiervoor ? dank bij voorbaat, een iphone zonder dataverbinding is geen iphone natuurlijk
Klopt, bij mij staat er ook 3G of E maar Safari zegt idd dat er geen netwerk is...

aub iemand een oplossing?
  #856  
Oud 09-02-11, 13:51
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beejay Bekijk bericht
Klopt, bij mij staat er ook 3G of E maar Safari zegt idd dat er geen netwerk is...

aub iemand een oplossing?
IK heb daarna nog eens geprobeerd en dan werkte alles bij ineens weer wel :s raar maar ben zeer tevreden hij zegt dan een paar keer dat er geen internetconnection is en dan ineens springt hij gwn op de gevraagde internetpagina dus ik zou zegge probeer een paar keer en wie weet heb je ook geluk
  #857  
Oud 09-02-11, 14:00
Beejay Beejay is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balens Bekijk bericht
IK heb daarna nog eens geprobeerd en dan werkte alles bij ineens weer wel :s raar maar ben zeer tevreden hij zegt dan een paar keer dat er geen internetconnection is en dan ineens springt hij gwn op de gevraagde internetpagina dus ik zou zegge probeer een paar keer en wie weet heb je ook geluk

Tja soms lukt het wel maar, wanneer je dan iPhone ff in standby laat en enkele minuten later nogmaals probeert lukt het weer niet.

Wanneer je de iPhone opnieuw opstart, lukt het, paar seconden later al niet meer.

Of heb je nogmaals proberen jb'en? (indien ja, kun je 2x proberen, terwijl het toestel dan eigenlijk al gejb'd is? ) Of gewoon nogmaals proberen surfen?
  #858  
Oud 09-02-11, 14:33
boeda12 boeda12 is offline
• iOS 6.1.5
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boeda12 Bekijk bericht
Als ik wil updaten naar de 4.2.1 fiirmware krijg ik de melding dat ik progamma's erop heb die eerst overgezet moeten worden en dan kan ik doorgaan of annuleren.
heb eerst annuleren gedaan en daarna gesynchroniseerd.
weer opnieuw itunes opgestart en ja nieuwe firmware 4.2.1 en krijg toch weer de zelfde melding.

Wat moet ik hiermee klopt dit hebben meer mensen dit gehad
Niemand die mij antwoord kan geven?
  #859  
Oud 09-02-11, 14:52
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Klik maar gewoon op doorgaan.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #860  
Oud 09-02-11, 15:29
boeda12 boeda12 is offline
• iOS 6.1.5
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Klik maar gewoon op doorgaan.

Dank je is gelukt
Alle progammas die er opstonden staan er nog allemaal op kan dit kwaad en versie b2 of b4 maakt het wat uit welke ik erop zet?
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.