//

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic

Untethered Jailbreak voor 4.2.1 iDevices met Greenpois0n RC5/RC6 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door herojohan Bij mij is het steeds ''Jailbreak Failed '' maar ik heb net een schone OS erop gezet. Alles netjes in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #901  
Oud 10-02-11, 11:12
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herojohan Bekijk bericht
Bij mij is het steeds ''Jailbreak Failed '' maar ik heb net een schone OS erop gezet.
Alles netjes in DFU gedaan, als administrator geopend en ook nog als windows98, iemand enig idee?

ps:
Het apparaat is nog nooit gejailbreaked
OS = Windows 7
Geheel schone OS op de iphone. 4.2.1
Zit je toevallig achter een proxy? Ik merkte dat ik gister op me werk niet kon jailbreaken met Greenpois0n achter de proxy, aangezien het later thuis wel werkte. Lijkt erop dat de applicatie internettoegang nodig heeft.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 10-02-11, 12:34
Skydiver1979 Skydiver1979 is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Kan iemand mij helpen?

Ik heb gister voor het eerst mijn Iphone gejailbreaked met GreenpoisOn en dat ging geweldig makkelijk! In 1 keer alles goed.

Maarrrrrr.... nu komt het, als ik apps installeer via Cydia heb ik bij een heleboel apps het probleem dat ze wel geinstalleerd worden, maar de App werkt dan niet. Als ik probeer de zojuist geinstalleerde app te openen dan lijkt het alsof hij de app opent maar springt na een flits weer terug naar het Springboard. Niet alle apps gaan fout, maar het merendeel wel (zo'n 60% denk ik)!

Waar ligt dit aan (zijn deze apps nog niet geschikt voor de nieuwe 4.2 versie of zit er ergens anders nog iets dat ik over het hoofd kan zien)?

Ik heb de installatie van 'niet-werkende' apps meerdere malen geprobeerd en ook op diverse manieren (door bijv. na het installeren van de app de Iphone te rebooten).

Zoals je begrijpt ben ik totaal nieuw met Iphone en Jailbreak, daarentegen ben ik aardig handig met dit soort dingen en leer ik snel.

Ik ben benieuwd of iemand mij verder kan helpen of hier een verklaring voor heeft!

Alvast bedankt voor al jullie hulp.

PS. Als jullie het zelf misschien willen proberen, ik heb een Iphone4, 4.2.1, gejailbreaked met Greenpois0n, en de apps die ik probeer te installeren zijn o.a. Pysl 2.02b (iClarified), MobileLog (iClarified), HiddenSMS Lite (ZodTTD).
Ik ben benieuwd of deze apps bij jullie wel werken onder dezelfde omstandigheden.
  #903  
Oud 10-02-11, 13:05
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Skydiver , ik heb het ook geprobeerd met Pysl 2.02b en idd het start niet op. Let wel dat het om een beta gaat , dus wordt aan gewerkt. Dit gebeurt vaak met apps die nog geüpdate moeten worden. Het ligt denk ik dus niet aan je telefoon of de jailbreak.
  #904  
Oud 10-02-11, 13:29
Matisto25 Matisto25 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard

Hey ik heb een iphone 4 nog maar net en dus standaard met 4.2.1 erop en nog nooit gejailbreakt
Dit zou geen probleem mogen geven met de greenpoison untethered jailbreak?
  #905  
Oud 10-02-11, 13:51
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matisto25 Bekijk bericht
Hey ik heb een iphone 4 nog maar net en dus standaard met 4.2.1 erop en nog nooit gejailbreakt
Dit zou geen probleem mogen geven met de greenpoison untethered jailbreak?
Ja , gewoon doen en laat ff weten hoe dat ging.
Succes.
  #906  
Oud 10-02-11, 14:11
chucky102 chucky102 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nongetjie Bekijk bericht
Net gedaan werkt perfect. Gister ook geprobeerd maar toen werd de ispw niet herkend, nu raar genoeg wel. Anyway, iPhone is weer gejailbreakt
Hoe heb je dat gedaan want ik snap er nog niets van.
  #907  
Oud 10-02-11, 14:30
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vindt Greenpois0n kudt, komt er nog een redsnow variant dat iemand weet? Ik vind het opstart logo (dat doodshoofdje) vet irritant en GP sloopte m'n Game Center (sandbox probleem)
De keuzehulp zegt dat er alleen een tethered jailbreak redsn0w is...?
  #908  
Oud 10-02-11, 14:34
mart79 mart79 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: omg eindhoven
Berichten: 36
Standaard

Aan dat dat opstartlogo is iets te doen kijk hier
  #909  
Oud 10-02-11, 15:19
Joery34 Joery34 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik ben niet zo zeer into de jaibreaks etc, maar begin t steeds beter onder de knie te krijgen.
Ik heb dus een iPod touch 3g 32GB en wil deze jailbreaken, voordat ik dit ga wil ik zeker weten dat t goed gaat. Ik heb dus via TinyUmberella de SHSH-blobs opgeslagen, het is verstandig dat ik op een schone lei begin en dus eerst herstel, dan ben ik alles kwijt, snap ik. Maar als het fout gaat kan ik hem dus via die SHSH-blobs terug krijgen (hoe de iPod was)

Alvast bedankt!
  #910  
Oud 10-02-11, 15:32
Wix Wix is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: rsd
Berichten: 2
Standaard

In het begin veel 1013 errors gehad tijdens het updaten van mijn Iphone in Itunes. De Apple verwijzingen uit mijn host file verwijderd en opnieuw geprobeerd en het werkte.

Vervolgens Greenpois0n op mijn Iphone gezet. Werkt perfect.
  #911  
Oud 10-02-11, 16:31
chucky102 chucky102 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nongetjie Bekijk bericht
Net gedaan werkt perfect. Gister ook geprobeerd maar toen werd de ispw niet herkend, nu raar genoeg wel. Anyway, iPhone is weer gejailbreakt
Kan iemand mij helpen hoe het moet ik kom er echt niet uit.
  #912  
Oud 10-02-11, 17:06
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

iphone 4 op 4.1
itunes nieuwste versie maar toch zegt hij dat dit de nieuwste versie is
dus zelf maar 4.2.1 gedownload en via shift herstellen geprobeerd deze er op te zetten maar dan breekt itunes af met onbekende fout en alles blijft bij het oude
wie weet er raad
  #913  
Oud 10-02-11, 18:02
Wix Wix is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: rsd
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chucky102 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen hoe het moet ik kom er echt niet uit.
Wat is precies het probleem kan je wat meer details geven.
Ik heb gelezen dat greenpois0n bij je vast slaat en dat je iphone op een zwart scherm blijft hangen.

Bedoel je misschien dat de applicatie greenpois0n niet reageert?
Zo ja, heb je al geprobeerd het in een compatabiliteits modus win xp sp3 te draaien? Dit doe je door de eigenschappen te nemen van greenpois0n.exe vervolgens op het tabbladje van compatibiliteit te klikken en dan de modus naar winxp sp3 aant te vinken).
  #914  
Oud 10-02-11, 18:45
chucky102 chucky102 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wix Bekijk bericht
Wat is precies het probleem kan je wat meer details geven.
Ik heb gelezen dat greenpois0n bij je vast slaat en dat je iphone op een zwart scherm blijft hangen.

Bedoel je misschien dat de applicatie greenpois0n niet reageert?
Zo ja, heb je al geprobeerd het in een compatabiliteits modus win xp sp3 te draaien? Dit doe je door de eigenschappen te nemen van greenpois0n.exe vervolgens op het tabbladje van compatibiliteit te klikken en dan de modus naar winxp sp3 aant te vinken).
Het schijnt dat greenpois0n niet werkt op een iphone 3G.
Nu heb ik redsn0w gedownload. maar nu moet ik ook nog een firmware hebben ofzo las ik?
Ik draai nu op 4.2.1
Modemfirmware: 05.15.04

Misschien kan iemand mij de firmware geven of uitleggen hoe het werkt. Heb al zoveel gezocht op deze site.
  #915  
Oud 10-02-11, 19:26
slangenman's schermafbeelding
slangenman slangenman is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 9
Standaard probleem

Hoi
Ik heb mijn iphone 3gs met 4.2.1 met deze jailbreak van greenpoison en ben blij dat alles werkt ook met het thema van greenpoison. Alleen heb ik nu het probleem dat als ik iemand bel mijn tel vast slaat als ik ophang en in veilige moduls gaat en het zelfde is als ik gebeld ben. hoe kan dit heeft iemand daar ook las van?

Laatst gewijzigd door slangenman; 10-02-11 om 22:54.
  #916  
Oud 10-02-11, 19:35
Balens Balens is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beejay Bekijk bericht
Tja soms lukt het wel maar, wanneer je dan iPhone ff in standby laat en enkele minuten later nogmaals probeert lukt het weer niet.

Wanneer je de iPhone opnieuw opstart, lukt het, paar seconden later al niet meer.

Of heb je nogmaals proberen jb'en? (indien ja, kun je 2x proberen, terwijl het toestel dan eigenlijk al gejb'd is? ) Of gewoon nogmaals proberen surfen?

Heb gewoon nogmaals proberen surfen, maar bij mij valt hij niet de internetverbinding niet terug weg en blijft gewoon werken.
  #917  
Oud 10-02-11, 19:39
annahaster annahaster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik het green jailbreak op mijn ipone 4 gezet.
Alles is goed gegaan, maar ik heb geen mobiel internet meer.
Wat kan ik doen.

Anna
  #918  
Oud 10-02-11, 19:44
Ducci Ducci is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Los Angeles, CA
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Ducci
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annahaster Bekijk bericht
Ik het green jailbreak op mijn ipone 4 gezet.
Alles is goed gegaan, maar ik heb geen mobiel internet meer.
Wat kan ik doen.

Anna
Heb je de instellingen gecontroleerd?
Het zou kunnen dat de GPRS/UMTS-connectiviteit niet beschikbaar is omdat het uitstaat.
  #919  
Oud 10-02-11, 19:47
annahaster annahaster is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ducci Bekijk bericht
Heb je de instellingen gecontroleerd?
Het zou kunnen dat de GPRS/UMTS-connectiviteit niet beschikbaar is omdat het uitstaat.
Nee dat had ik al gecontroleerd. Heb ook herstel netwerk gedaan. Maar nog steeds niets.
  #920  
Oud 10-02-11, 22:22
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Chucky,
Wat heb je allemaal reeds gedaan en wat snap je niet ?
Reageren

Labels
jailbreak 4.2



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 22:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 17:31
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic spysical Jailbreak 502 30-03-11 18:28
Greenpois0n rc5=rc6 hulp! jailbreakme Jailbreak 2 13-02-11 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:06.