//

Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op

Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik heb een probleem met mijn iphone 3g 16GB , Na het jailbreaken met Redsn0w met de opties Enable multitask , Background walpaper ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-02-11, 10:49
Iphone234 Iphone234 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone blijft apple logo weergeven en start niet meer op

Hallo ,

ik heb een probleem met mijn iphone 3g 16GB ,

Na het jailbreaken met Redsn0w met de opties Enable multitask , Background walpaper en batterij percentage .

Start de iphone niet normaal op ,

de iphone gaat aan maar blijft oneindig lang op het boot logo hangen , de iphone uitzetten gaat ook niet , daarvoor moet je net zo lang wachten tot de iphone leeg is .

Itunes herkent hem niet , windows verkenner ziet hem niet ....

Wat kan ik doen ?


EDIT: Aan de pc blijft hij ook weergeven dat hij in het rood zit , hij laadt dus ook niet meer op ?

Laatst gewijzigd door Iphone234; 20-02-11 om 11:10. Reden: Aanvullende informatie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-11, 11:39
jailbreakme jailbreakme is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 110
Standaard

Ik DENK dat je je iphone tetheted hebt gejailbreakd?
  #3  
Oud 20-02-11, 13:19
Iphone234 Iphone234 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jailbreakme Bekijk bericht
Ik DENK dat je je iphone tetheted hebt gejailbreakd?
Ja inderdaad .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. GekkeUr iPhone algemeen 3 15-07-11 21:25
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet ceyhun27 iPhone algemeen 1 24-12-10 20:04
iPod touch: Iod Touch 1G 2.2.1 (5H11) start niet door blijft bij apple logo hangen Ronnie79 Jailbreak 4 15-08-10 00:59
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden yns_75 iTunes 5 10-08-10 16:04
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. Boy van Baal iTunes 1 10-09-09 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.