//

iPhone 4 batterij snel leeg FW 4.2.1 (+ SAM vraag)

iPhone 4 batterij snel leeg FW 4.2.1 (+ SAM vraag) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn iPhone 4. De batterij gaat enorm snel leeg. Wat heb ik gedaan: 1. Alle topics ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-11, 16:15
synnath synnath is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Bij Eindhoven
Berichten: 92
Standaard iPhone 4 batterij snel leeg FW 4.2.1 (+ SAM vraag)

Hoi,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn iPhone 4. De batterij gaat enorm snel leeg.

Wat heb ik gedaan:
1. Alle topics doorgelezen met tips, trucs wat je kunt doen, op internet gezocht.
2. Herstellen iPhone (updaten naar 4.2.1), heeft nieuwste baseband. Maar helaas geen oplossing voor mijn probleem...

Overige info:
1. Er draaien geen apps in de background, deze sluit ik altijd af.
2. iPhone is officieel unlocked door T-Mobile en gebruik Vodafone sikaartje (moet ik nu SAM gebruiken voor de activatie of moet ik SAM daar niet voor gebruiken)?
3. Ik heb 3 mail accounts met push mail aan (3x exchange account).
4. Jailbreak greenpoision



Mijn belangrijkste vraag is: moet ik de iPhone activeren met SAM of iets dergelijks? Ik snap dat programma nog niet helemaal? Want als ik mijn iPhone herstel activeer ik hem toch officieel, omdat ie officieel unlocked is??

Hopelijk kan iemand me wat meer vertellen hierover.


Edit: een stappenplan gevolgd op internet en de iPhone is officieel via iTunes geactiveerd (denk ik) Er staat bij SAM: Wildcard Activated.

Klopt het dat het iets anders zou kunnen zijn als dit probleem nu nog steeds blijft?

Laatst gewijzigd door synnath; 27-02-11 om 16:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 batterij heel snel leeg. dylankieft iPhone algemeen 9 03-12-10 22:38
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
Batterij iphone 3G snel leeg na update 3.1.2 knijn iPhone algemeen 4 25-05-10 10:35
iPhone batterij snel leeg jketting1 iPhone algemeen 27 15-01-10 14:09
iPhone 2g batterij snel leeg Jeffmeister iPhone algemeen 5 23-08-09 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:54.