//

Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!)

Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een aantal weken geleden mijn Iphone gejailbreakt met greenpoison. Vandaag pakte ik mijn telefoon en op een gegeven moment had ik alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-11, 01:51
Palme Palme is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 40
Standaard Iphone blijft hangen op wit scherm! (resetten en herstellen werkt niet!)

Hallo,

Ik heb een aantal weken geleden mijn Iphone gejailbreakt met greenpoison.
Vandaag pakte ik mijn telefoon en op een gegeven moment had ik alleen nog maar een wit scherm. De telefoon reageert wel op de home of power button dit omdat wanneer ik de homebutton in gedrukt houdt de telefoon het geluidje van stembediening.
Als eerste heb ik de telefoon geprobeert te resetten, dit werkt niet.
Daarna heb ik de telefoon met itunes proberen te herstellen dit werkt gedeeltelijk ik zie in itunes de voortgang van het herstellen, maar bij alles wat de telefoon een beeld moet geven is het volledige scherm wit.
Herstellen vanuit de DFU modus heb ik ook al geprobeerd maar dit geeft hetzelfde resultaat als gewoon herstellen.
Bij alles wanneer de iphone ook maar een appeltje of iets moet tonen toont het scherm een volledig wit scherm.
Kunnen jullie mij helpen?

Mvg,

Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-11, 12:27
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Restore je iphone terug naar fabrieksinstelling en laat het repareren. Het ziet er uit, dat je een beeldscherm niet goed meer werkt. (Hardware probleem).
  #3  
Oud 03-03-11, 13:54
Palme Palme is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Restore je iphone terug naar fabrieksinstelling en laat het repareren. Het ziet er uit, dat je een beeldscherm niet goed meer werkt. (Hardware probleem).
Ik heb de iphone vanuit DFU gerestored en hij is nu opgehaald door de verzekering. Ik verwacht ook dat het een hardware probleem is omdat hij bij alles een wit scherm blijft geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 01:12
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen brotherlouie98 iPhone algemeen 7 23-11-10 20:28
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 01:07
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen Ive24 iPhone algemeen 8 21-05-09 13:48
anysim werkt niet/blijft hangen... minijob Archief 5 18-10-07 08:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.