4.1 > 4.2 Limerain > GreenPoison discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren/Dames, Ik wil mijn telefoon updaten naar 4.2 incl. JB. Ik draai op moment op 4.1 incl Limerain. Mijn vraag is: Hoe kan ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.1 > 4.2 Limerain > GreenPoison
Heren/Dames,
Ik wil mijn telefoon updaten naar 4.2 incl. JB. Ik draai op moment op 4.1 incl Limerain. Mijn vraag is: Hoe kan ik het beste 4.2 incl. JB erop zetten, met behoud van app's en telefoonlijst enz... ik hoor het graag, mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak een reservekopie met iTunes, updaten naar 4.2.1, jailbreaken met greenpois0n en de reservekopie terug zetten. Zo heb ik het gedaan.
Maar dat staat ook allemaal hier: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html
|
|||
|
|||
Dat is gelukt.
Alleen nu een ander probleem... Loader doet het niet. Hij geeft aan: ERROR: please make sure that you're connected to the internet before launching. Wie kan helpen? |
|
|||
|
|||
Inmiddels ook gelukt...
Eerst koppelen aan Itunes. Daarna usb eruit en installeren maar... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4.1 limerain naar 4.2.1 greenpoison | cumme | Jailbreak | 5 | 20-02-11 11:36 |
Wanneer wordt limerain of greenpoison geupdate voor 4.2 | thomth | Jailbreak | 10 | 01-12-10 20:50 |
iPhone 3GS: Unlock IOS4.1 Limerain of greenpoision | djkavaa | Unlock | 4 | 21-10-10 11:42 |
3G jailbreak met limerain blijft hangen | Flexa | Jailbreak | 2 | 14-10-10 17:53 |
iPhone: Limerain ios 4.2 beta? | borgqueenx | Jailbreak | 3 | 12-10-10 13:13 |
|
|