//

HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt

HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iPhone 4 heeft een zeer vreemd probleem. Ik zal het hieronder uitleggen: Ik ben nogal een zware gebruiker en belast mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-03-11, 18:29
detim detim is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Exclamation HELP! Iphone 4 gecrasht (zonder jailbreak), veel info kwijt

Hallo allemaal,

Mijn iPhone 4 heeft een zeer vreemd probleem. Ik zal het hieronder uitleggen:



Ik ben nogal een zware gebruiker en belast mijn iPhone wel eens te veel. Dan doet hij traag. Even opnieuw opstarten en hij is weer normaal, normaal gesproken dan.

Hij was weer eens sloom. Maar nu kon ik opeens niets meer indrukken op het scherm. Als ik iets indruk, komt er een kader omheen. Alsof he het selecteert (net als wanneer je op een windows pc op tab drukt). Maar omdat hij het selecteert, drukt hij het niet in. Dus ik kan hem niet meer normaal gebruiken.

Ik ben er achter gekomen dat ik eerst 1x op een knop moet drukken om hem te selecteren en dan op een willekeurige plaats op het scherm 2x snel achter elkaar moet drukken om de geselecteerde knop in te drukken. Zo kan ik veel info toch nog terughalen gelukkig. Maar ik kan er niet mee "scrollen", niet naar beneden in een applicatie en op het hoofdscherm ook niet naar links/rechts voor de overige applicaties.

De iPhone herstellen en een oude backup terugzetten werkt prima, dan is hij weer als vanouds. Dus het ligt niet aan de hardware. De nieuwe backup terugzetten geeft hetzelfde probleem. Ook de software updaten naar de laatste versie geeft geen resultaat, net als een software-reset (aan/uit knop en home knop ingedrukt houden totdat het Apple logo verschijnt).

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen om mijn iPhone weer werkend te krijgen zonder een oude backup terug te moeten zetten?

Alvast heel erg bedankt!

Edit: Aanvulling: Ik heb mijn iPhone, in tegenstelling tot alle andere iPhone bezitters iedereen die ik ken, niet gejailbreakt. Dit omdat er veel belangrijke info op staat en ik geen risico wilde lopen dat het instabiel werd. Erg zuur is dit dan...

Laatst gewijzigd door detim; 04-03-11 om 18:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-11, 20:36
detim detim is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Het is inmiddels opgelost, op de een of andere manier was VoiceOver ingeschakeld. Ik hoorde het niet omdat ik het geluid gemuted had. Ik vind het wel erg raar, want ik zat voor 100% zeker niet in het instellingen menu, maar was m'n mail aan het checken. En 3x thuisknop stond uit.
Reageren

Labels
crash, iphone, kaders, probleem, selecteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone gecrasht na jailbreak! rivado11 Jailbreak 3 23-01-11 19:35
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 17:29
laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?! spoorlijncrosser iPhone algemeen 4 08-01-10 12:35
veel info voor de iphone hier te vinden truckdiver iPhone algemeen 0 13-02-08 20:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.