//

Probleem Restoren | Kom niet uit recovery modus

Probleem Restoren | Kom niet uit recovery modus discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op het forum al enkele uren gezocht naar de oplossing, maar wat ik ook doe het probleem wordt niet opgelost. Het volgende probleem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-03-11, 14:55
Vlietson Vlietson is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Probleem Restoren | Kom niet uit recovery modus

Ik heb op het forum al enkele uren gezocht naar de oplossing, maar wat ik ook doe het probleem wordt niet opgelost.

Het volgende probleem heb ik: Ik heb een week de iPhone. Na een jailbreak dmv GreenPoison werkte mij home button knop niet meer. Na het aansluiten op iTunes kwam op het beeld van de iPhone de stekker in combinatie met iTunes logo. Ik heb verder geen toegang tot min iPhone

Wanneer het herstellen voltooid is komt de bekende stekker weer te voorschijn met iTunes logo
Er bestaat bovendien in iTunes bij de gegevens nergens welke versie ik heb etc.

Ik heb het volgende geprobeerd: in DFU mode met iReb en dan shift+herstellen en dan verschillende firmwares geprobeerd (iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore) en nog enkele anderen. Vervolgens krijg ik foutmeldingen welke ik ook probeer(1392, 1004 en 1601). Na het herstellen komt weer de bekende stekker.

Daarnaast heb ik geprobeerd hem uit de recovery te gooien met TinyUmbrella.

Ook heb ik geprobeerd om het met redsn0w op te lossen maar daar kan hij de firmware niet vinden.

Kan iemand mij helpen om uit de recovery modus te komen? Of hoe ik erachter kom welke versie ik heb? Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door Vlietson; 06-03-11 om 16:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-11, 19:08
Vlietson Vlietson is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Iemand? Het komt er dus op neer dat ik alleen het verbind met itunes icoontje in combinatie met een witte stekker kan zien.
  #3  
Oud 06-03-11, 19:14
MoRaNi's schermafbeelding
MoRaNi MoRaNi is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Volendam
Berichten: 148
Standaard

Probeer eens GreenPoison nogmaals erop te zetten.Ik had dit dus zelf ook van de week.Telkens in herstelmodus en vervolgens ook alsmaar error 1013, etc etc.Ik heb toen maar weer GreenPoison erop gezet en dat heeft gewerkt.

Vgr Ton
__________________
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect
  #4  
Oud 06-03-11, 21:56
Vlietson Vlietson is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Gedaan, alles gaat goed totdat GreenPoison klaar is, daarna moet ik de device rebooten, maar wanneer dit gebeurd zie ik wederom alleen de verbind met itunes icoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spontane reboot naar recovery modus (loop) Voltron iPhone algemeen 2 23-03-11 17:20
kom niet in recovery...wel in DFU??? jcpearl iPhone algemeen 9 11-12-09 11:20
iPhone: kom niet uit recovery mode en al helemaal niet in DFU S a n d e R Jailbreak 5 24-08-09 14:42
iPhone: iPhone uit Recovery Modus halen Dennis² Jailbreak 15 19-08-08 09:13
Help! Ik kom niet uit recovery mode aernout Unlock [archief] 37 03-12-07 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.