//

upgrade 3gs 3.1.2 naar 4.2.1 met jailbrake en unlock mogelijkheid

upgrade 3gs 3.1.2 naar 4.2.1 met jailbrake en unlock mogelijkheid discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heren, hopelijk kan iemand mij helpen want ik snap er niets meer van... op dit moment heb ik een tmobile iphone 3gs met firmware 3.1.2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-03-11, 21:18
hack111 hack111 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard upgrade 3gs 3.1.2 naar 4.2.1 met jailbrake en unlock mogelijkheid

heren,

hopelijk kan iemand mij helpen want ik snap er niets meer van...

op dit moment heb ik een tmobile iphone 3gs met firmware 3.1.2 erop (05.11.07) en al een tijdje was ik van plan om hem naar firmware 4 te upgraden...afgelopen weekend was het zover...ik heb overal gekeken (ook deze site) maar ik kreeg nergens een duidelijk uitleg hoe ik hem van 3.1.2 naar 4.2.1 zou kunnen upgraden...ik heb één site gevonden waar ze met een filmpje uitleggen hoe je het moet doen (waarbij je een custom versie aanmaakt met sn0wbreeze) maar het is mij niet gelukt.
ik word nu al een beetje gek van en ik weet niet meer wat ik moet doen...gisteren heb ik hem dan maar weer teruggezet naar 3.1.2 en gejailbraked/geunlocked maar toch wil ik hem richting firmware 4.x.x brengen...met mogelijkheid om te jailbraken en te unlocken...
kan iemand mij helpen? een kort uitleg of een link naar een site is voldoende...het maakt niet uit, alle hulp is welkom

alvast bedankt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-11, 23:33
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

huh ? tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Hoeft niet moeilijk te doen!
Jailbreaken ja, volgens mij kun je gewoon updaten , maar heb je net pech volgens mij is 4.3 net uitgerold en kun je niet meer naar 4.2.1. Maar de jailbreak voor 4.3 wordt binnenkort verwacht.
__________________
Revenge of the nerd..
  #3  
Oud 13-03-11, 11:49
hack111 hack111 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
huh ? tmobile iphones zijn allemaal simlockvrij hoor. Hoeft niet moeilijk te doen!
Jailbreaken ja, volgens mij kun je gewoon updaten , maar heb je net pech volgens mij is 4.3 net uitgerold en kun je niet meer naar 4.2.1. Maar de jailbreak voor 4.3 wordt binnenkort verwacht.
huh?

mijn probleem is dat ik dus niet vanaf 3.1.2 naar 4.2.1 kan upgraden, lukt gewoon niet...maar ik ga zo meteen proberen firmware naar 4.0.1 te updaten en hopelijk kan ik daarna naar 4.3 upgraden als de jailbreak beschikbaar wordt...

tnx voor je reactie
  #4  
Oud 13-03-11, 12:40
hack111 hack111 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

nou, upgraden naar 4.0.1 lukt dus ook niet
dit betekent dus dat ik helemaal niet naar 4.x kan upgraden...klopt dit? iemand?
  #5  
Oud 15-03-11, 14:28
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

waarom lukt het niet dan? dan moet je toch meer uitleggen wat je doet en waarom het niet lukt ? dan kunnen we je verder helpen, we zien niet wat je aan het doen bent he !
  #6  
Oud 15-03-11, 22:42
hack111 hack111 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis Bekijk bericht
waarom lukt het niet dan? dan moet je toch meer uitleggen wat je doet en waarom het niet lukt ? dan kunnen we je verder helpen, we zien niet wat je aan het doen bent he !


ok, iphone reserve copie maken, dfu opstarten, itunes opnenen, shift + herstellen, *ipsw (welke dan ook) selecteren en daarna stopt ie (met verschillende soorten foutmeldingen, 13, 1600 etc)...op dat moment geeft itunes wel aan dat ik de laatste versie van software heb maar eigenlijk heb ik niets op mijn iphone...3.1.2 weer erop zetten is geen probleem, dat lukt mij altijd...

ik heb ook geprobeerd een custom versie van firmware aan te maken met sn0wbreeze maar zonder enig succes om het te installeren...

ik doe vast iets verkeerd maar ik weet niet wat

dat was het zo'n beetje, alle hulp is welkom en alvast bedankt voor je reactie(s)...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: kan ik mijn 3gs updaten naar 4.1 met unlock? glenn_lauw Unlock 1 22-11-10 18:52
iPhone: iPhone 3GS op 4.0.1 \ Upgrade naar 4.1 en unlock houden? MTHJ Jailbreak 5 07-11-10 13:00
iPhone: 3GS opschonen als NIEUW, met mogelijkheid tot JB Demazelen Jailbreak 10 05-08-10 22:53
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Iemand ervaring met de volgende Unlock/Jailbrake site? droX Unlock 3 27-10-09 08:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.