Iphone 3G 4.2.1 jailbreak en unlock via tmobile discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik voor mijn vriendin een Iphone 3G die draait op 4.2.1. de iphone Heb ik vorig jaar unlockt via T-Mobile zelf, mijn vraag; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G 4.2.1 jailbreak en unlock via tmobile
Nu heb ik voor mijn vriendin een Iphone 3G die draait op 4.2.1. de iphone Heb ik vorig jaar unlockt via T-Mobile zelf, mijn vraag;
Ik wil deze jailbreaken en nu ben ik alles aan het opzoeken en kan het niet vinden of begrijp het niet ! Kan ik deze iphone jailbreaken via greenpois0n RC6 zonder dat zij de unlock verliest? en is greenpois0n de beste makkelijke oplossing ? ik ben niet echt thuis in programma's installeren Jailbreakme.com fantastisch Ik hoor graag van jullie Groet Sven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ga naar google en typ greenpoison
downloaden, open greenpoison en volg instructies en dan komt het wel goed succes |
|
|||
|
|||
en je unlock blijf je houden ;~)
|
|
|||
|
|||
Top bedankt voor de simpele duidelijke reactie
Ga het proberen |
|
|||
|
|||
Greenpois0n geïnstalleerd en aan de gang.
Nu kom ik niet verder dan het scherm DFU mode. ik heb de instructies opgevolgd, home bottom, etc en zelf via youtube de instructies mee gevolgd. Maar greenpois0n gaat niet verder en verteld mij dat ik "try again"? Heeft iemand een oplossing ? |
|
|||
|
|||
het is een 3G..............greenpoison gaat niet werken. Voor een 3G moet je Redsnow hebben.
|
|||
|
|||
Is het inmiddels al gelukt? Ik zit nu met precies met zelfde probleem. Kan iemand mij vertellen welk programma ik dan het beste kan gebruiken.
|
|
|||
|
|||
redsn0w ! eventueel sn0wbreeze....om het even welke je gebruikt!
|
|
|||
|
|||
Deze kan je niet jailbreaken,het lukt niet ,want ik had het zelfde probleem,zelf heb ik Iphone 4. en 3G had aan mijn dochter gegeven,nadat ik 4.2.1 had op gezet..nu ben ik weer terug naar 4.0.1 en kan weer alles doen ..
heb alles geprobeerd,snowbreeze.greenpoisen,ireb,en nog twee andere programma's... |
|
||||
|
||||
Een iPhone 3G met iOS 4.2.1 jailbreak je gewoon met redsn0w. En een officiële unlock raak je nooit kwijt.
Zie hier: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...-ios4-2-a.html
|
|||
|
|||
Bij me niet gelukt alles geprobeerd,dus ook niet met redsnoW en pwned..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien de verkeerde iPhone FW gedownload?
|
|||
|
|||
Nee het was wel de goede FW.Als ik verder keek op forums werd al geschreven 3G niet te ondersteunen met jailbreak...maar nu begrijp ik van jullie dat het toch mogelijk is..zoals ik zei , ik heb echt alles geprobeerd...toch bedankt voor jullie reacties.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imei unlock tmobile vervalt? | Rubenn1992 | Odido (T-Mobile) | 6 | 21-10-10 18:31 |
unlock gedaan door tmobile | Thyz | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-08-10 19:35 |
Unlock door TMobile | spysical | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-08-10 12:16 |
untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart | master | Odido (T-Mobile) | 7 | 25-08-09 22:59 |
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? | jpingen | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-08-08 12:02 |
|
|