iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreaked iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/86562-jailbreaked-iphone-4-a.html)

dutchylex 12-03-11 11:19

Jailbreaked iPhone 4
 
Beste allemaal,

Ik ben bang dat ik net een grote fout gemaakt heb met mij iphone 4. Vorige week heb ik het apparaat gejailbreaked puur om te kijken hoe het werkt. Nu was vanmorgen mijn idee om het apparaat weer terug te zetten naar de oude instellingen via het restore process in itunes. Nu heeft itunes het apparaat meteen geupdate en ziet ik het bekende logo dat je de iphone 4 moet koppelen aan itunes (staat in recovery mode). Nu ben ik dus bang dat ik mijn iphone kan weggooien omdat ik allerlei tools heb gebruikt, maar zonder succes. Is er iemand die nog een suggestie heeft of is het afgelopen met het apparaat?

jailbreakme 12-03-11 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchylex (Bericht 650565)
Beste allemaal,
Ik ben bang dat ik net een grote fout gemaakt heb met mij iphone 4. Vorige week heb ik het apparaat gejailbreaked puur om te kijken hoe het werkt. Nu was vanmorgen mijn idee om het apparaat weer terug te zetten naar de oude instellingen via het restore process in itunes. Nu heeft itunes het apparaat meteen geupdate en ziet ik het bekende logo dat je de iphone 4 moet koppelen aan itunes (staat in recovery mode). Nu ben ik dus bang dat ik mijn iphone kan weggooien omdat ik allerlei tools heb gebruikt, maar zonder succes. Is er iemand die nog een
suggestie heeft of is het
afgelopen met het apparaat?

Ook tiny umbrella?En waarom heb je dan de jailbreak eraf gehaald?!

dutchylex 12-03-11 11:52

Ik heb inderdaad ooit via tiny umbrella backups gemaakt (die zie ik ook staat). Maar ik kan de backups niet terug zetten :S Ik krijg de iphone ook niet uit recovery mode via TinyUmbrella. Ik wilde geen jailbreaked telefoon meer. Heb het toen alleen gedaan om te testen. Ik wil weer normaal kunnen updates etc. Tevens gebruik ik naast het mailen en bellen de iPhone niet voor al de gratis andere tooltjes etc.

Ik krijg nu de melding: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1013)

iScorpio 12-03-11 12:04

Voor de 1013 error even hier verder lezen ;)

dutchylex 12-03-11 12:29

Hi, Ja, hier had ik al naar gekeken. Mocht niet baten :s. Voor de duidelijkeid: Originele 4.2.1 -> Greenpoison JB -> Net aan itunes gehangen -> Ging update naar 4.3 -> Daarna Foute boel!

dutchylex 12-03-11 13:52

Ok, problem solved! Eerst 4.2.1 teruggezet met PwnageTool. Toen greenpoison jailbreak wederom uitgevoerd. Alles werkt weer. Ik ben alleen benieuwd hoe ik nu het beste mijn iphone weer naar een unjailbreaked versie krijg. Je moet dus NIET de restore en updatefunctie is Itunes gebruiken. Dan komt 4.3 erop. Iemand?

mykie 12-03-11 14:00

Als je jailbreak niet nodig hebt waarom dan niet via de officielle weg updaten via iTunes -> 4.3.

dutchylex 12-03-11 14:03

Dat gaat niet. Daar is de ellende vanmorgen mee begonnen. Hij kwam toen in een recovery mode en kreeg ik met geen mogelijkheid goed.

Datamonster 12-03-11 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dutchylex (Bericht 650635)
Dat gaat niet. Daar is de ellende vanmorgen mee begonnen. Hij kwam toen in een recovery mode en kreeg ik met geen mogelijkheid goed.

Heb je wel van tevoren je hosts files aangepast als een jealbreak uitvoerd
komt hier een extra regel te staan die voor problemen kan zorgen:d bij een update

mykie 12-03-11 19:57

Je bedoelt wel een recovery mode en geen activatie scherm?
Heb je tinyumbrella gebruikt? Die past je hosts file aan.

dutchylex 12-03-11 21:12

Jaaa, dit was de oplossing! Het hostbestand stond nog verkeerd. Dank voor jullie hulp! Draai nu op 4.3!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.