//

jailbrake problemen

jailbrake problemen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heren, ik ben al de hele middag bezig mijn 3g te updaten maar loop tegen het volgende probleem aan: ik had 3.1.2 en wou naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 17:54
rolandooo rolandooo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard jailbrake problemen

heren, ik ben al de hele middag bezig mijn 3g te updaten maar loop tegen het volgende probleem aan:

ik had 3.1.2 en wou naar 4.2.1. ik heb hiervoor via snowbreeze een custom firmware aangemaakt. in eerste instantie wou itunes deze niet updaten en kreeg ik een hele rij met 1600 error codes. ik heb inmiddels met irep de iphone in dfu gezet en nu begint itunes wel te updaten. na het opstarten van de iphone in recovery modus zie ik het snowbreeze logo en een balk eronder. na ongeveer 3 min geeft itunes een algemene fout nr 12 en stopt met herstellen. als ik mijn iphone nu aanzet krijg ik het itunes logo te zien. de telefoon start dus niet meer op... kan ik hem nu met een originele firmware herstellen? itunes geeft wel aan dat er geen nieuwere versie is en dat hij alleen hersteld moet worden, wat te doen..

Laatst gewijzigd door rolandooo; 13-03-11 om 17:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 19:36
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Je kan RecBoot downloaden en hem met RecBoot uit recovery proberen te halen. Bij mijn iPhone is dat 9 van de 10 keer de oplossing als hij in recovery mode blijft hangen.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
jailbrake zanderover Jailbreak 2 28-11-10 13:23
iPhone: jailbrake problemen oudesluys Jailbreak 3 29-09-09 20:38
Na een Jailbrake okirk Archief 3 13-11-08 14:46
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.