iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Snowbreeze 4.3 jailbreak lukt niet.... (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/86994-snowbreeze-4-3-jailbreak-lukt-niet.html)

borgqueenx 17-03-11 22:04

Snowbreeze 4.3 jailbreak lukt niet....
 
Ik ben al sinds 5 uur smiddags bezig mn iphone 4 te jailbreaken maar het lukt niet.
ik kan de jailbreak wel voltooien maar itunes kan dan geen backup terugzetten. en ik wil toch echt wel mijn savegames enzo terug.
Ik word echt moe hiervan, heb ook al gelezen dat meer mensen hier last van hebben.
waarschijnlijk ligt het gewoon aan de software en kan ik nu voorlopig niks meer met mijn iphone....

edit: net nog even hulp gevraagd op het IRC kanaal van ih8snow en daar heeft een kind die daar admin is me eruit getrapt. iedereen lachte me uit en maakte flauwe grappen. wat een hulp kun je daar krijgen zeg.
ik ben nu voor altijd gebanned van dat irc kanaal omdat ik STFU tegen dat kind zei. dat kind spamde het hele kanaal met kaboom pew pew GRAH. en als ik iets zei was het lol lol...
sneu volk daar....dat programma ga ik dus nooit weer gebruiken. wacht liever op iets anders dan ih8snow.

vissers11 18-03-11 01:13

geef je toch een reset en zet je de orginele terug dan kun je weer gebruiken

Peter_1 18-03-11 11:01

Ik heb mijn iPhone 4 32gb. 4.3 probleemloos kunnen jailbreaken. Alles werkt vlekkeloos. Ook de backup terugzetten ging prima.

Krijg je een foutmelding wanneer je de backup wilt terugzetten?

borgqueenx 18-03-11 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 652841)
Ik heb mijn iPhone 4 32gb. 4.3 probleemloos kunnen jailbreaken. Alles werkt vlekkeloos. Ook de backup terugzetten ging prima.

Krijg je een foutmelding wanneer je de backup wilt terugzetten?

jeps :( de sessie kan niet gestart worden als ik de opdracht geef de backup terug te zetten. rebooten ook al geprobeerd, maar dan ziet hij het als nieuwe iphone en wil hij geen backup terugzetten....
@vissers lukte ook niet..

vak20 18-03-11 12:13

Er is een nieuwe Sn0wbreeze 2.3b3 uit, misschien helpt die je, gewoon hiermee alles ff opnieuw proberen!

Hier kun je die downloaden:

Hotfile.com: One click file hosting: sn0wbreeze-v2.3b3.zip

Succes

iNemesis 18-03-11 13:21

Ik ben zowieso geen fan van Sn0wbreeze, er is altijd wat aan de hand met dat programmatje. Wacht liever op Redsn0w of Jailbreakme. die gast van ih8tsn0w is een arrogant ventje die altijd maar gebruik maakt van andermans bevindingen!

vak20 18-03-11 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis (Bericht 652897)
Ik ben zowieso geen fan van Sn0wbreeze, er is altijd wat aan de hand met dat programmatje. Wacht liever op Redsn0w of Jailbreakme. die gast van ih8tsn0w is een arrogant ventje die altijd maar gebruik maakt van andermans bevindingen!

heb zelf de sn0wbreeze-v2.3b2 gebruikt en geen enkel probleem gehad, werkt echt super! nadeel is dat ie nog tethered is maar dat maakt voor mij niet zo veel uit!

vissers11 19-03-11 04:06

jealbreak iphone 4 met 4.3
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vak20 (Bericht 653018)
heb zelf de sn0wbreeze-v2.3b2 gebruikt en geen enkel probleem gehad, werkt echt super! nadeel is dat ie nog tethered is maar dat maakt voor mij niet zo veel uit!

bij mij wil het niet verder.
hij instaleerd de software maar na hij terug wil booten blijft de appel hangen met het cirkeltje gevuld met streepjes tot in de helft ,wil dan niet meer verder gaan.
iemand een idee

vak20 19-03-11 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vissers11 (Bericht 653123)
bij mij wil het niet verder.
hij instaleerd de software maar na hij terug wil booten blijft de appel hangen met het cirkeltje gevuld met streepjes tot in de helft ,wil dan niet meer verder gaan.
iemand een idee

en als je hem dan is met ibooty weer opstart?

joost1234 19-03-11 14:59

Hier koste het ook veel pijn en moeite, met snowbreeze 2.3b3 lukte het verschillende keren niet. Op gegeven moment herkende iTunes de iPhone zelfs niet meer en iReb hielp ook niet. Uiteindelijk is het, na een paar uur, toch gelukt met snowbreeze 2.3b2. Nu een untethered 3GS op 4.3 :)

XIII 19-03-11 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joost1234 (Bericht 653229)
Uiteindelijk is het, na een paar uur, toch gelukt met snowbreeze 2.3b2.

Joost, heb je de multitasking guestures aangezet?

Zo ja, wil je dan misschien deze bestanden posten?
  1. N90AP.plist in /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/
  2. General.plist in /Applications/Preferences.app/
  3. Settings.plist in /Applications/Preferences.app/
  4. com.apple.springboard.plist in /var/mobile/Library/Preferences
Met die info zou ik dat dan handmatig kunnen proberen (ik heb b1 gebruikt), zonder opnieuw te jailbreaken (dat is uren werk).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.