iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: Multitask gestures iPad zonder jailbreak! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/87364-multitask-gestures-ipad-zonder-jailbreak.html)

cremerhm 26-03-11 14:21

Bij mij werkt 't niet.
iPad 2 met de nieuwste firmware (4.3.1) , zou het daar aan liggen?

Aitvaras 26-03-11 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm (Bericht 655720)
Bij mij werkt 't niet.
iPad 2 met de nieuwste firmware (4.3.1) , zou het daar aan liggen?

Ik zou dat niet durven te zeggen. Als je wilt kan ik een video tutorial in het nederlans maken en hier kunnen posten als dat mogelijk is. Heb je wel de plist gesaved en de key onder sbshowbatterypercentage en boven de <dict> geplaatst?

Aitvaras 26-03-11 14:39

Als het goed is moet ie et gewoon doen. Ik zie trouwens dat je een iPad 2 hebt cremerhm. Is het een fijn apperaat. Ik heb een iPad 1.

cremerhm 26-03-11 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras (Bericht 655725)
Ik zou dat niet durven te zeggen. Als je wilt kan ik een video tutorial in het nederlans maken en hier kunnen posten als dat mogelijk is. Heb je wel de plist gesaved en de key onder sbshowbatterypercentage en boven de <dict> geplaatst?

<key>SBRingerMuted</key>
<false/>
<key>SBShowBatteryPercentage</key>
<true/>
<key>SBShowSystemGestures</key>
<true/>
<key>SBWi-FiDontAskShown</key>
<integer>1</integer>

Dat is wat ik er van gemaakt heb.
Zou toch goed moeten zijn volgens mij of niet?
Maar ik merk er dus niets van ... krijg geen extra button onder instellingen, en de gestures werken ook niet.

Ipad 2 is zeker een super apparaat!
Al kan ik hem niet vergelijken met de originele, want die heb ik nooit gehad.
Wel merk ik dat alles super snel en vloeiend verloopt.

Ik hoop dat je me even kunt laten weten of ik iets verkeerd doe in de wijziging ..

Aitvaras 26-03-11 15:08

@cremerhm je hebt het volgens mij goed gedaan. En ik fout. Probeer de show naar use te wijzigen en het is normaal dat de knop er niet bij staat dat komt omdat je het via springboard aanzet en niet via instellingen. Ga de mijne ff update naar 4.3.1. Dus als het goed is krijg je nu sbusesystemgestures

Aitvaras 26-03-11 15:10

Ik heb het gechekt het moet use zijn i.p.v. Show ga het zo ff verbeteren

cremerhm 26-03-11 15:14

Confirmed! Ook op de iPad 2 met 4.3.1 werkt het!

Aitvaras 26-03-11 15:16

Werkt het nu wel? Goed om te horen. Ga het snel verbeteren!

Aitvaras 26-03-11 15:21

Verbetert
Je staat erbij de tutorial naast ipad omdat je hebt geconfirmed dat het op de iPad 2 werkt! Kan je niet genoeg bedanken!

pinokkia 29-03-11 10:43

Hier de link waar alles staat inclusief stappenplan video. Was voor mij iets duidelijker dan de stappenplan die hier geschreven staat. Met alle respect voor degene die het hier beschreven heeft.

Enable Multi-touch Gestures on iPad without jailbreaking

Dit werkt op mijn iPad 2 met firmware 4.3.

Er is bij instellingen geen knopje waar gestures staat. Maar het werkt wel gestures!!

Aitvaras 29-03-11 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia (Bericht 657022)
Hier de link waar alles staat inclusief stappenplan video. Was voor mij iets duidelijker dan de stappenplan die hier geschreven staat. Met alle respect voor degene die het hier beschreven heeft.

Enable Multi-touch Gestures on iPad without jailbreaking

Dit werkt op mijn iPad 2 met firmware 4.3

ik wist niet dat deze er was. Kan ik de link bij de tutorial zetten? alvast bedankt!

pinokkia 29-03-11 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aitvaras (Bericht 657120)
ik wist niet dat deze er was. Kan ik de link bij de tutorial zetten? alvast bedankt!

Natuurlijk. We helpen elkaar toch. Met alle respect. Snap ik de uitleg van de link die ik er neer heb gezet beter dan die van jou. Dat komt dat ik net pas met iPad gebeuren newbie ben.:)

Er is bij instellingen geen knopje waar gestures staat. Maar het werkt wel gestures!!

wukkkie 29-03-11 17:07

Werkend gekregen op mijn iPad2 via Xcode.

XIII 31-03-11 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 654811)
- met 4 vingers naar links/rechts sliden schuift de huidige applicatie aan de ene kant uit het venster en andere kant er weer in (ipv een andere residente App)

Schuldige gevonden: als ik SwitcherMod de-installeer werkt ook deze guesture goed.

cremerhm 31-03-11 22:51

Zag nog een foutje in de OP, onder de regel voor de gestures staat namelijk <Vtrue> terwijl dit <true> moet zijn.

Dus:

1. maak een backup via iTunes
2. Start ibackupbot en selecteer de laatste backup.
3. Sroll totdat je com.apple.springboard.plist vind
4. Voeg onder SBusebatterypercent deze lijn toe
<key>SBUseSystemGestures</key>
<true/>
5. Klik dan op de save button.
6. En doe dan in ibackupbot op restore backup klikken en daar ge je dan

Werkt op iPad (2) met 4.3.1

grtz
cremerhm

Dennisbest1979 01-04-11 13:13

Werkt prima!

iPad 1 iOs 4.3.1

IpodDemon 05-04-11 20:24

Ik heb op mijn ipad helemaal geen knop in het in het menu Algemeen waar ik multitask gestures mee aan of uit kan zetten. ik heb wel firmware versie 4.3.1

pinokkia 05-04-11 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IpodDemon (Bericht 660457)
Ik heb op mijn ipad helemaal geen knop in het in het menu Algemeen waar ik multitask gestures mee aan of uit kan zetten. ik heb wel firmware versie 4.3.1

Ik heb ook geen aan/uit knop op mijn iPad 2 waar gestures staat.

Sjeltur 06-04-11 09:09

Ik kan me vergissen; maar volgens mij is de knop alleen beschikbaar als je het via de Mac manier doet. (via Xcode)

XIII 07-04-11 20:50

Na de redsn0w (0.9.6rc11) JB ipv sn0wbreeze was dit voldoende om de multitasking gestures aan te zetten:

Enable Multitouch Gesture on iPhone 4, 3GS iOS 4.3.1 | Featured


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.