iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Sn0wbreeze 2.4 b1 voor custom 4.3.1 jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/87716-sn0wbreeze-2-4-b1-voor-custom-4-3-1-jailbreak.html)

mykie 30-03-11 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cornetto (Bericht 657789)
Hier een probleem met de iPad 1... Ik heb hem helemaal zoals de bedoeling was gejailbeakt met sn0wbreeze en daarna met iBooty tethered weten op te starten.. Maar Cydia eenmaal opgestart en deze vroeg toen om het een en ander te updaten. Prima, dacht ik.. maar na tijd moest ik mn iPad rebooten, en nu blijft hij continu loopen met alleen 't apple logo in beeld, en mn pc herkend hem verder ook niet... wat moet ik nu?

Elke keer als je de IPAD opnieuw reboot of vanuit niks opstart heb je ibooty nodig, dit is tethered jailbreak.

cornetto 30-03-11 21:22

Hmm.. Ik had hem hiervoor ook met redsn0w tethered gejailbreakt, maar toen kon ik hem ook zo opstarten enkel werkte dan de helft van mn apps niet...
Maar hoe krijg ik hem nu wel goed opgestart dan? Want ibooty ziet hem niet namelijk....

Yilmaz81 30-03-11 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cornetto (Bericht 657791)
Hmm.. Ik had hem hiervoor ook met redsn0w tethered gejailbreakt, maar toen kon ik hem ook zo opstarten enkel werkte dan de helft van mn apps niet...
Maar hoe krijg ik hem nu wel goed opgestart dan? Want ibooty ziet hem niet namelijk....

Je moet de handelingen precies doen, bij mij had ik hem eerst in DFU gezet toen
pakte hem wel....

laaste handeling wachten tot die uitvalt daarna home-button blijven vast houden
bij 20 sec moet hem pakken

Yilmaz81 30-03-11 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cornetto (Bericht 657789)
Hier een probleem met de iPad 1... Ik heb hem helemaal zoals de bedoeling was gejailbeakt met sn0wbreeze en daarna met iBooty tethered weten op te starten.. Maar Cydia eenmaal opgestart en deze vroeg toen om het een en ander te updaten. Prima, dacht ik.. maar na tijd moest ik mn iPad rebooten, en nu blijft hij continu loopen met alleen 't apple logo in beeld, en mn pc herkend hem verder ook niet... wat moet ik nu?

Stekker uit je ipad alles wegklikken itunes opstarten
stekker erin ibooty uitvoeren.. bij done stekker eruit
Alles wegklikken stekker erin ... itunes opstarten...

Als je ipad na 4 min steeds niks doet... zo laten en ibooty aanklikken
seconde's laten lopen niks doen.. springt je ipad aan..

Ik heb net mijn IPAD zo gejailbraikt...

Ference 31-03-11 10:02

Volgens mij is de untethered jailbreak van het dev team nog niet uit klopt dit?

XIII 31-03-11 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ference (Bericht 657909)
Volgens mij is de untethered jailbreak van het dev team nog niet uit klopt dit?

Dat klopt.

palmertje 31-03-11 22:50

heb een vraagje mensen ik heb net mijn iphone 4 geupdate via itunes naar sofware versie 4.3.1 en met modemfirmware 04.10.01 is er nu nog enige mogelijkheid om mijn iphone tejben??

mvg palmertje

kokkie44 01-04-11 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palmertje (Bericht 658236)
heb een vraagje mensen ik heb net mijn iphone 4 geupdate via itunes naar sofware versie 4.3.1 en met modemfirmware 04.10.01 is er nu nog enige mogelijkheid om mijn iphone tejben??

mvg palmertje

Nee, dat kan nog niet

mykie 01-04-11 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palmertje (Bericht 658236)
heb een vraagje mensen ik heb net mijn iphone 4 geupdate via itunes naar sofware versie 4.3.1 en met modemfirmware 04.10.01 is er nu nog enige mogelijkheid om mijn iphone tejben??

mvg palmertje

Jailbreaken wel, weliswaar tethereded, unlocken nog niet.

Mark1972 01-04-11 13:57

Even een vraag.
Moet je iPhone geunlocked zijn? Dus niet provider afhankelijk? Ik heb nu een iPhone van T-Mobile en deze is nu gelocked.

XIII 01-04-11 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark1972 (Bericht 658381)
Moet je iPhone geunlocked zijn?

"Moet" waarvoor?

Mickeymii 01-04-11 16:12

ik heb net mn iphone 3gs gejailbreakt met snowbreeze. alles ging goed en ik had m al snel op 4.3.1 (met jailbreak). In itunes had ik voor de optie gekozen om een reservekopie terug te zetten. Maar dit heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat mn jailbrreak nu weg is. want als ik op het cydia icoontje druk gebeurt er vrijwel niks en ik kan mn iphone normaal opstarten (geen tethered jb). ook doet safari het niet. Moet ik nu maar gewoon wachten op een nieuwe jb voor 4.3 of is de jailbreak nog te redden (met behouden/terugzetten van reservekopie).

vak20 01-04-11 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mickeymii (Bericht 658456)
ik heb net mn iphone 3gs gejailbreakt met snowbreeze. alles ging goed en ik had m al snel op 4.3.1 (met jailbreak). In itunes had ik voor de optie gekozen om een reservekopie terug te zetten. Maar dit heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat mn jailbrreak nu weg is. want als ik op het cydia icoontje druk gebeurt er vrijwel niks en ik kan mn iphone normaal opstarten (geen tethered jb). ook doet safari het niet. Moet ik nu maar gewoon wachten op een nieuwe jb voor 4.3 of is de jailbreak nog te redden (met behouden/terugzetten van reservekopie).

Je moet is proberen op te starten via ibooty!

Mark1972 01-04-11 19:05

Kan iemand de link doorgeven met een handleiding om Sn0wbreeze 2.4b1 te gebruiken? Voor mij is het nieuw om te jailbreaken.

Ik zie net dat baseband 04.10.01 niet geschikt is voor Sn0wbreeze 2.4b1.
Is er een andere jailbreak?

XIII 01-04-11 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mark1972 (Bericht 658528)
Ik zie net dat baseband 04.10.01 niet geschikt is voor Sn0wbreeze 2.4b1.

Je baseband maakt niets uit voor de jailbreak, wel voor de unlock.

Wat wil je precies?

spvb 01-04-11 23:41

Is er al zicht wanneer de iPad 2 gejailbreakt kan worden?

XIII 01-04-11 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spvb (Bericht 658625)
Is er al zicht wanneer de iPad 2 gejailbreakt kan worden?

Nee, onbekend.

Scooter 02-04-11 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ference (Bericht 657909)
Volgens mij is de untethered jailbreak van het dev team nog niet uit klopt dit?

Ze zijn er druk mee bezig ;)

Mark1972 02-04-11 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 658579)
Je baseband maakt niets uit voor de jailbreak, wel voor de unlock.

Wat wil je precies?

Ik wil mijn iPhone jailbreaken. Ik draai nu iOS 4.3.
Ik heb nog niet eerder mijn iPhone gejailbreaked dus alles is nieuw voor mij.

Waarom maakt een jailbreak wel uit voor de unlock en niet voor de baseband?
Bij Sn0wbreeze wordt er vermeld dat de baseband die ik heb, niet geschikt is voor een Sn0wbreeze jailbreak.

XIII 02-04-11 19:57

Je baseband is niet belangrijk voor een jailbreak, wel voor een unlock.

Waar lees je dat van die baseband icm sn0wbreeze? (JB)

Het is wel relevant voor ultrasn0w (unlock).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.