iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Firmware 4.2.1 herstellen lukt niet via Tinyumbrella (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/87757-firmware-4-2-1-herstellen-lukt-niet-via-tinyumbrella.html)

The Raptor 28-03-11 16:52

Firmware 4.2.1 herstellen lukt niet via Tinyumbrella
 
1 Bijlage(n)
Omdat mijn iphone na een update van cydia 1.1.1 niet meer goed werkte heb ik besloten om de firmware te herstellen (4.2.1). Zoals je in het plaatje kunt zien heb ik SHSH blobs voor firmware 4.2.1. Tijdens het herstelproces krijg ik een error 1013. Dat is het teken dat ik via Tinyumbrella op exit recovery kan klikken. De iphone wordt opnieuw gestart maar blijft haken op de iTunes logo. Ook de mogelijkheid om via DFU mode fix recovery te gebruiken werkt niet.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

GwnEtienne 28-03-11 17:26

Voor het herstellen van 4.2.1 kun je dat het beste doen met FiX Recovery dat is een programmatje dat je kunt downloaden op de site van TinyUmbrella, dit werkt beter om hem uit de recovery te kunnen krijgen.
En ik weet niet of je ook de hosts hebt nagekeken want dat moet ook goed staan om je oudere firmware te kunnen herstellen.

The Raptor 28-03-11 17:39

1 Bijlage(n)
Dit heb ik in mijn host staan: 74.208.105.171 gs.apple.com
Ik heb programma wat je mij adviseerde geprobeerd maar ik krijg deze niet gestart? Zie bijlage.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GwnEtienne (Bericht 656721)
Voor het herstellen van 4.2.1 kun je dat het beste doen met FiX Recovery dat is een programmatje dat je kunt downloaden op de site van TinyUmbrella, dit werkt beter om hem uit de recovery te kunnen krijgen.
En ik weet niet of je ook de hosts hebt nagekeken want dat moet ook goed staan om je oudere firmware te kunnen herstellen.


GwnEtienne 28-03-11 18:04

Oke, dan zou je het mogelijk opnieuw moeten installeren en kijken of het dan werkt.
En ik weet niet of je hem weer wilt jailbreaken maar anders kun je hem nu als hij op het iTunes logo blijft hangen gewoon aan de pc hangen en in dfu mode zetten en de jailbreak erop zetten via Greenp0ison dan blijft hij ook automatisch niet meer op het iTunes logo hangen.

The Raptor 28-03-11 18:13

Je blijft dat ik hem daarna met een custom firmware 4.2.1 kan herstellen?
Om mijn iphone in jailbreak status te zetten heb ik toch snowbreeze nodig?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GwnEtienne (Bericht 656738)
Oke, dan zou je het mogelijk opnieuw moeten installeren en kijken of het dan werkt.
En ik weet niet of je hem weer wilt jailbreaken maar anders kun je hem nu als hij op het iTunes logo blijft hangen gewoon aan de pc hangen en in dfu mode zetten en de jailbreak erop zetten via Greenp0ison dan blijft hij ook automatisch niet meer op het iTunes logo hangen.


GwnEtienne 28-03-11 18:21

Ik begreep uit je eerste tekst dat je op 4.2.1 wilt blijven want je noemt geen 4.3 firmware dus ga ik er vanuit dat je terug wilt naar 4.2.1 met herstellen, dat moet je doen met Greenp0ison en niet met snowbreeze.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.